Ik ga even mijn testament aanpassen, brb.quote:
Leuke serie. Jij bent zeker zo'n SBS-vrouwquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Omdat je die onzin kijkt.![]()
Niet dat ik dat kijk, maar ik ben ook geen doorsnee vrouw.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ga even mijn testament aanpassen, brb.
quote:
Nu erf ik je p0rn niet meer?quote:
Het was geen p0rn.quote:
Wat danquote:
Zo gemakkelijk gaat dat niet.. Je moet eerst mn vader vijf koeien en drie kippen geven.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:43 schreef bijdehand het volgende:
Beste Bosschenaren,
ik wil u uitnodigen voor een feestje. Barrie en ik gaan namelijk trouwen, via Fok! U bent allen welkom. Voor drank wordt gezorgd.
Groetjes,
handige bij
Dat maakt nu niks meer uit, je krijgt het toch niet.quote:
D'r synthetisch gefactureerde mannelijk geslachtsdeel prothese.quote:
Ben jij zo goedkoop?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zo gemakkelijk gaat dat niet.. Je moet eerst mn vader vijf koeien en drie kippen geven.
Heeft ie gehad hoor.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zo gemakkelijk gaat dat niet.. Je moet eerst mn vader vijf koeien en drie kippen geven.
Tell mequote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat maakt nu niks meer uit, je krijgt het toch niet.
Mwah normaal kost een breezer rond de ¤2,50.quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:52 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Mwah normaal kost een breezer rond de ¤2,50.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:52 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Mwah normaal kost een breezer rond de ¤2,50.
Zijn zeker hele lelijke wijvenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:53 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Bij ons op de vereniging maar 80 cent.
Jullie happen ook zo makkelijk he.quote:
Ik vind een hapje van jou nou niet echt smakelijk.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:57 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Jullie happen ook zo makkelijk he.
Ja. En nu ga ik. Naar huis. Doeg xxxxxxquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:57 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Jullie happen ook zo makkelijk he.
Je weet het nog wel dus? Je had ook niet zo hard moeten bijten he. Bijna m'n tepel eraf gebeten. Gelukkig deed je wat rustiger met m'n schwanz.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik vind een hapje van jou nou niet echt smakelijk.
En toen werd je wakker?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:01 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Je weet het nog wel dus? Je had ook niet zo hard moeten bijten he. Bijna m'n tepel eraf gebeten. Gelukkig deed je wat rustiger met m'n schwanz.
Nee, toen werd jij wakker en ging je in een hoekje huilen omdat je je realiseerde dat je me nooit zou krijgen.quote:
Is het leuk in Coudewater?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:07 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Nee, toen werd jij wakker en ging je in een hoekje huilen omdat je je realiseerde dat je me nooit zou krijgen.
Van de week nog doorheen gefeitst, wist toen (nog) nieteens wat het wasquote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:55 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dan is den bosch best een mooie stad.
En dat noemt zich een echte Bosschenaar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |