Wij staan (afhankelijk van hoelaat we moeten beginnen) ergens tussen 6 en half 8 op.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:35 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Een echte man staat niet voor 9 uur op.
Het was omdat die teringmuts een fout had gemaakt. Ik vond het wel een beetje stoer klinken zo.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Lekker slim joh, ga vooral zo door!
Virgiel is groter dan DSC. Maar de reden dat het DSC zo groot is, is omdat een groot deel van de lekkere chicks die er zijn in delft bij het DSC gaat, waarna er automatisch veel van die gasten bij gaan die dan denken ze allemaal wel even te regelen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:07 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Oh, en daarmee wil je zeggen dat op een gewone uni wel kakkers zitten? ho ho
Maar ok, misschien dat hier meer ballen rondlopen. Hoewel het dsc volgens mij in verhouding best groot aanwezig is daar bij jullie. Dus kan nog best veel kak zijn
Jammer dat huisartsen tegenwoordig niets meer zijn dan gefaalde artsen die je onderhand alleen maar door kunnen verwijzen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:18 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Het was omdat die teringmuts een fout had gemaakt. Ik vond het wel een beetje stoer klinken zo.
Ja, maar ze mogen mij wel een recept geven voor antibiotica, en daar ben ik eigenlijk op uit. Ik heb namelijk geen zin om 80 verschillende zalfjes te smeren 3 keer per dag, een maand lang ofzo, terwijl het met antibiotica als het goed is binnen 2 dagen weg is.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jammer dat huisartsen tegenwoordig niets meer zijn dan gefaalde artsen die je onderhand alleen maar door kunnen verwijzen.
Corpsdames heb ik sowieso een schijthekel aanquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:20 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Virgiel is groter dan DSC. Maar de reden dat het DSC zo groot is, is omdat een groot deel van de lekkere chicks die er zijn in delft bij het DSC gaat, waarna er automatisch veel van die gasten bij gaan die dan denken ze allemaal wel even te regelen.
'Je moet me koningin noemen!'quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:28 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Corpsdames heb ik sowieso een schijthekel aan![]()
Allemaal van die over het paard getilde tutjes die zichzelf veel te geweldig vinden, ja dag. En aangezien de helft van het corps al over ze heen is geweest, hoeft het voor mij ook niet meer.
Ach, dat doet Tuxx toch ook voordat ze de deur uit gaat op haar leeftijd?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:27 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ja. Ik heb namelijk geen zin om 80 verschillende zalfjes te smeren 3 keer per dag,
Ja, moet je een bevriende dokter opzoekenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:27 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ja, maar ze mogen mij wel een recept geven voor antibiotica, en daar ben ik eigenlijk op uit. Ik heb namelijk geen zin om 80 verschillende zalfjes te smeren 3 keer per dag, een maand lang ofzo, terwijl het met antibiotica als het goed is binnen 2 dagen weg is.
Omg!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:28 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ach, dat doet Tuxx toch ook voordat ze de deur uit gaat op haar leeftijd?
Ja zulke typesquote:
Was die een beetje te? sorryquote:
Nouja, afgezien van die geenstijl corpschick, zijn er nog meer dan genoeg die ook zo zijn. Je moet ze soms zien lopen..quote:
Sinds wanneer lijk ik ineens op VVquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:28 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ach, dat doet Tuxx toch ook voordat ze de deur uit gaat op haar leeftijd?
Doe mij maar eentje die op Lauren Verster lijkt ofzo.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:34 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Was die een beetje te? sorry
[..]
Nouja, afgezien van die geenstijl corpschick, zijn er nog meer dan genoeg die ook zo zijn. Je moet ze soms zien lopen..
Nee, doe mij dan maar ' gewone' studentes
Ja da's echt een hele verbetering.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:39 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Doe mij maar eentje die op Lauren Verster lijkt ofzo.Dat lijkt me wel wat.
Was niet tequote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:34 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Was die een beetje te? sorry
[..]
Nouja, afgezien van die geenstijl corpschick, zijn er nog meer dan genoeg die ook zo zijn. Je moet ze soms zien lopen..
Nee, doe mij dan maar ' gewone' studentes
Ik weet niet hoe jij denkt dat corps chicks eruit zien maar die zien er in ieder geval niet zo uit als lauren verster.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja da's echt een hele verbetering.
Hoe ze eruit zien maakt verder ook niet uit, maar ze vindt zichzelf wel helemaal geweldig.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:52 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij denkt dat corps chicks eruit zien maar die zien er in ieder geval niet zo uit als lauren verster.
Eens. Da's een hele mooie vrouw.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:52 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij denkt dat corps chicks eruit zien maar die zien er in ieder geval niet zo uit als lauren verster.
quote:'Leeg seksboek' verkoophit onder studenten
LONDEN - Binnen enkele weken na publicatie op webwinkel amazon.com is een boek over seks, dat tekst noch beelden bevat, een verkoophit op webwinkel amazon.com. Vooral studenten schaffen het massaal aan.
meldde de Britse krant Daily Mail dinsdag.
Het tweehonderd pagina's tellende boek What every man thinks about apart from sex (Waar iedere man behalve seks aan denkt) van de Britse auteur Sheridan Simove is op de omslag na geheel blanco.
Het is zeer populair bij studenten, die het als notitieblok gebruiken.
Volgens de 39-jarige auteur snappen ze ergens niet helemaal wat hij bedoelde door de blanco pagina's te beschrijven. ''Maar ik vraag me af hoeveel van hen na college weer aan seks denken'', aldus Simove.
De auteur werkte negen dagen aan het boek, voordat het gepubliceerd werd. De eerste druk, die ruim 5 euro per stuk kostte, is inmiddels uitverkocht.
Get in line, bitch.quote:
Jij ook?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |