abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94115109
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ik leef van jouw belastinggeld. :')
_O_
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
  maandag 14 maart 2011 @ 21:21:52 #122
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_94115119
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:21 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Paar pagina's terug wel iets in die trant.
Net of jij altijd serieus bent in dit topic. :')
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
pi_94115230
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:20 schreef FedExpress het volgende:

[..]

ik zal nog eens enthousiast zijn ;(
Dat was niet tegen jou persoonlijk bedoeld :*
Juist wel leuk als iemand enthousiast reageerd bij het wederhoren ;)

Je weet best dat ik je lief vind
The things that scare you the most are often the most rewarding!
pi_94115453
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:23 schreef VulpesVulpes het volgende:

[..]

Dat was niet tegen jou persoonlijk bedoeld :*
Juist wel leuk als iemand enthousiast reageerd bij het wederhoren ;)

Je weet best dat ik je lief vind
gelukkig :P
~Si vis amari, ama~
pi_94115588
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ik leef van jouw belastinggeld. :')
:')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_94115622
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:19 schreef kutkabouter het volgende:

[..]

En later, als jij een oud wrak bent, betaal ik weer om jouw zorg te betalen. :D

[..]

Zit een kern van waarheid in, maar het is wel zo dat ik straks moeilijk veel aan de staat ga betalen wat daarna weer naar jullie gaat.
Daar betalen we al aan hoor. Ik ga er tenminste vanuit dat jij zelf je zorgverzekering betaalt :).
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_94115734
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:19 schreef BarrieButsers het volgende:
Ja want dat je nu universiteit doet wil gelijk zeggen dat jij het meest intelligent bent?
Niet zo denigrerend over de uni he.. :{w

Nou moet ik toch even aan de kant van KK gaan staan, universiteit is natuurlijk veel slimmer dan de rest hier :7
pi_94115798
quote:
99s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:31 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

Nou moet ik toch even aan de kant van KK gaan staan, universiteit is natuurlijk veel slimmer dan de rest hier :7
Mijn lieftallige wederhelft is van de uni, dan gaan mensen er meteen van uit dat ik ook slim ben. :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_94115892
quote:
99s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:31 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

Ja als je die gedaan hebt, niet als je in het eerste of tweede jaar zit. Als KK nu stopt heeft tie ook alleen maar een vwo/gynasium diploma. Met een universiteits diploma heeft tie ergens gelijk, maar dan mag ik toch hopen dat tie niet zo achterlijk reageert van oh kijk mij universiteit hebben doorlopen.
pi_94115894
jij lift mee op het succes van anderen..

Dat is natuurlijk nog slimmer eigenlijk. overkomen als slim persoon, en er zelf niks voor hoeven te doen :9
pi_94115981
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:34 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Ja als je die gedaan hebt, niet als je in het eerste of tweede jaar zit. Als KK nu stopt heeft tie ook alleen maar een vwo/gynasium diploma. Met een universiteits diploma heeft tie ergens gelijk, maar dan mag ik toch hopen dat tie niet zo achterlijk reageert van oh kijk mij universiteit hebben doorgelopen.
tuurlijk wel, dat hoort bij je afstuderen hoor. Dan krijg je een gedragscurus. Les 1, hbo is inferieur, WO is baas. Les 2, het gepeupel dient je te gehoorzamen. etc
pi_94116010
quote:
99s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:35 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

tuurlijk wel, dat hoort bij je afstuderen hoor. Dan krijg je een gedragscurus. Les 1, hbo is inferieur, WO is baas. Les 2, het gepeupel dient je te gehoorzamen. etc
_O- _O- _O-
~Si vis amari, ama~
pi_94116032
quote:

[..]

maandag 14 maart 2011 @ 21:37:01 #134
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_94116087
quote:

[..]

Ach, ik mag weer niks zeggen he. :')
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_94116351
quote:

[..]

Ja die cursus laat denken dat mensen van het WO de baas zijn..
Maar stiekem hebben alle mensen van de andere niveau's die cursus gemaakt O-)
The things that scare you the most are often the most rewarding!
pi_94116376
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Tuurlijk niet, gewoon stil zijn en braaf slikken..
  maandag 14 maart 2011 @ 21:41:59 #137
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_94116454
quote:
99s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:41 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

Tuurlijk niet, gewoon stil zijn en braaf slikken..
Eh, zo praat je maar tegen VV, maar niet tegen mij!
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_94116597
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Eh, zo praat je maar tegen VV, maar niet tegen mij!
Je begint er echt wel van te soppen, geef maar toe ~O>
  maandag 14 maart 2011 @ 21:44:38 #139
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_94116639
quote:
99s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:43 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

Je begint er echt wel van te soppen, geef maar toe ~O>
Nee daar heb ik iemand anders voor.
pi_94118359
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Doe maar niet, dan gaan die kutkakkers van de Uni weer zeiken.

maandag 14 maart 2011 @ 23:37:10 #141
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_94124905
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 22:04 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Wat is dit dan weer een faalopmerking. :') Denk je nou echt dat op een technische universiteit veel kakkers zitten? :') Man, meer dan de helft loopt met een wolvenshirt/bandshirt rond.
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
pi_94130514
Goedemorgen. :O
pi_94130538
Moggel.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_94130540
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 22:04 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Kutkakkers _O-
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_94130542
Waren het maar kakkers. Bij mij bestaat de helft uit vieze sletten waar ik niks mee wil doen en jochies met trainingsbroek :{
pi_94130546
4 op een rij, ik heb gewonnen!
pi_94130579
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 23:37 schreef kutkabouter het volgende:

[..]

Wat is dit dan weer een faalopmerking. :') Denk je nou echt dat op een technische universiteit veel kakkers zitten? :') Man, meer dan de helft loopt met een wolvenshirt/bandshirt rond.
O ik haalde tuxxx even aan... :D 3/4 van mijn vriendenkring komt van de Uni af en dat zijn vrijwel allemaal langharige filosoferende nerds/geeks/techneuten/weirdos.
pi_94130581
En mogge trouwens.
pi_94130598
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 07:25 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

O ik haalde tuxxx even aan... :D 3/4 van mijn vriendenkring komt van de Uni af en dat zijn vrijwel allemaal langharige filosoferende nerds/geeks/techneuten/weirdos.
Die komen zeker niet van de uni in leiden of andere kutplek boven de rivieren :D
pi_94130614
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 07:29 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Die komen zeker niet van de uni in leiden of andere kutplek boven de rivieren :D
TU Eindhoven (Informatica studenten), KUB in Tilburg, Universiteit Nijmegen (filosofie, informatie, psychologie), Universiteit Utrecht (Keltisch & Germaans, Italiaans, Planologie), Universiteit voor Humanistiek in Utrecht en 1 die naar Leiden is gegaan vanuit Utrecht voor Boekdrukkunst.

En ik zit daar tussen kennis te leechen :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')