En je hebt het nog overleefd ook!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:55 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Van de week nog doorheen gefeitst, wist toen (nog) nieteens wat het was
Geen Bosschenaar zijn omdat ik nog nooit van een of ander kutgesticht heb gehoord wat niet eens echt in de stad ligt?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En dat noemt zich een echte Bosschenaar.
Ohja, want de kennis houdt natuurlijk precies op de stadsgrenzen op ja.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:04 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Geen Bosschenaar zijn omdat ik nog nooit van een of ander kutgesticht heb gehoord wat niet eens echt in de stad ligt?goeie ja.
Dat zeg ik niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ohja, want de kennis houdt natuurlijk precies op de stadsgrenzen op ja.
quote:
20/25 jaar geleden hadden we een keer precies daar autopech en hebben we daar op de wegenwacht gewacht, manman wat een volk.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ken wat mensen die daar werken. Gekke boel daar.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
20/25 jaar geleden hadden we een keer precies daar autopech en hebben we daar op de wegenwacht gewacht, manman wat een volk.![]()
Dat ik dat nu nog weet zegt trouwens genoeg lijkt me.Te traumatisch.
Het is erg maar grappig.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
![]()
Het is erger geworden daarzo. Nu zitten er mensen die helemaal de weg kwijt zijn. Eentje moest poepen, poept ie in z'n portemonnee omdat ie niet wist wat een wc was
OMGquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
![]()
Het is erger geworden daarzo. Nu zitten er mensen die helemaal de weg kwijt zijn. Eentje moest poepen, poept ie in z'n portemonnee omdat ie niet wist wat een wc was
Ja, al die verhalen zijn grappigquote:
Jaja, die mensen hebben ze het liefst op coudewaterquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:40 schreef Ceased2Be het volgende:
Ok het lag niet per sé aan mij dat ik nog nooit van Coudewater gehoord heb
In je portomonee poepen. Je moet er maar opkomen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, al die verhalen zijn grappigErg grappig
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jaja, die mensen hebben ze het liefst op coudewater
Da's best apart aangezien je daar de snelweg op en af kan.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:48 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ben er zelfs nog nooit in de buurt geweest aan de kaart te zien...
Daar wonen wat matties van mij, goeie huizen daar inderdaad.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:52 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ik kwam daarna zelfs in maliskamp uit.. daar had ik helemaal nog never van gehoord. Staan trouwens wel wat kasten van villa's daar
Mijn zwager voetbalt daar.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:52 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ik kwam daarna zelfs in maliskamp uit.. daar had ik helemaal nog never van gehoord. Staan trouwens wel wat kasten van villa's daar
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Da's best apart aangezien je daar de snelweg op en af kan.
Maliskamp is weer een hele nieuwe discussie.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:03 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]dat kan best zo zijn
maar het zegt me echt helemaal niks
Wat zou ik in Maliskampmoeten zoeken dan?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:03 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]dat kan best zo zijn
quote:
tuxxx gebruikt die dan ook gemiddeld 4 van de 5 posts.quote:
Het is ook gewoon een toffe emoticon.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:07 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
tuxxx gebruikt die dan ook gemiddeld 4 van de 5 posts.
Behalve als ze mij probeert af te zeiken.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een toffe emoticon.
Als je kan lezen staat er dat het in Rosmalen ligt en juist daar waar een doorgaande binnendoorroute ligt + snelweg is. Gek toch dat iemand die geen auto rijdt dat wel weet en een ander niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:07 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]maar waarom is het zo gek dat ik daar nooit in de buurt kom dan?
Wat mis ik er aan?
Een binnendoorroute waarheen? Want dat verklaard waarschijnlijk alles...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als je kan lezen staat er dat het in Rosmalen ligt en juist daar waar een doorgaande binnendoorroute ligt + snelweg is. Gek toch dat iemand die geen auto rijdt dat wel weet en een ander niet.
Kom je zeker ook nooit in de graafsewijkquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:11 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Een binnendoorroute waarheen? Want dat verklaard waarschijnlijk alles...
Ik kom alleen in Rosmalen om Mjan naar het paardrijden te brengen.
Nope, Boschveld, stukje centrum en ik pendel wat naar de helftheuvel of het booschieten...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:19 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Kom je zeker ook nooit in de graafsewijk
Maliskamp is een plek waar je alleen komt als je verdwaalt bent.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:03 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]dat kan best zo zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |