Om eerlijk te zijn voelt het ook zoquote:Op maandag 14 maart 2011 18:32 schreef miss--moana het volgende:
[..]
hahaha ik krijg nu echt zo een ''spaar ze allemaal!'' stemmetje in mijn hoofd
Ooo oke. Ik dacht dat je speciaal badspulletjes had meegenomenquote:Op maandag 14 maart 2011 18:28 schreef Etcetera het volgende:
Daddy O, Happy Hippyen Ultrablend, Smitten en Celestial. Ultrablend had ik wel thuis kunnen laten
Die gebruik ik nooit, zonder bril zie ik toch geen klapquote:Op maandag 14 maart 2011 18:36 schreef miss--moana het volgende:
En wauw die spiegel hangt hoooooogggg
Oeh ja, en bloemetjes in je badwater gooien!quote:Op maandag 14 maart 2011 18:41 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Die gebruik ik nooit, zonder bril zie ik toch geen klap. Douchen met happy hippy in mn retro-badkamer is wel geniaal
Hihi.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn voelt het ook zo
dan gaan we gewoon naar hotels met bubbelbad en zoquote:Op maandag 14 maart 2011 18:35 schreef Nune het volgende:
[..]
Ik heb geen bad, die komt later, als ik groot ben.
Ik heb geen bad, daarom koop ik nooit badspulletjesquote:Op maandag 14 maart 2011 18:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo oke. Ik dacht dat je speciaal badspulletjes had meegenomen
Hoezo duur?quote:Op maandag 14 maart 2011 18:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hihi.
Op t forum wil iemand nog 50 gr twilight kwijt. Maar t is mij te duur.
Ja, daarom dacht ik dat je dus speciaal spullen had gekochtquote:Op maandag 14 maart 2011 18:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb geen bad, daarom koop ik nooit badspulletjes
wat dan?quote:Op maandag 14 maart 2011 18:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hihi.
Op t forum wil iemand nog 50 gr twilight kwijt. Maar t is mij te duur.
En zelf heeft ze er, als het goed is, ¤3,60 voor betaaldquote:
Ohquote:Op maandag 14 maart 2011 18:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, daarom dacht ik dat je dus speciaal spullen had gekocht
srsly?quote:Op maandag 14 maart 2011 18:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En zelf heeft ze er, als het goed is, ¤3,60 voor betaald
Want dat vroeg Anita, haha.
Dat is wel lekkerquote:Op maandag 14 maart 2011 18:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ohnee
Denk dat ik dat wel doe als we in december gaan lannen
Dat wel, maar heb er wel al zin inquote:Op maandag 14 maart 2011 18:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is wel lekker
Duurt nog wel lang!
Ja!quote:
Jij hebt een bepaald bommetje gezien?quote:
Moeten ze ook een sauna hebben heur! Dan gaan we helemaal op de sjieke toerquote:Op maandag 14 maart 2011 18:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dan gaan we gewoon naar hotels met bubbelbad en zo
Nee jij zit gewoon altijd te stoken! Verdorie!quote:Op maandag 14 maart 2011 18:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jij hebt een bepaald bommetje gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |