Geniet ervan!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Morgenvroeg douchen met b elektrooo sg![]()
Nee joh! Ik mag het ook!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:01 schreef Etcetera het volgende:
Enige nadeel van die maskers: ze moeten in de koelkast. En ik denk dat dat te ver gaat voor m'n ouders
Kijk, perfect voor Lush!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:03 schreef Etcetera het volgende:
Als ik genoeg potjes heb kan ik het in elk geval voorstellen, wij hebben ook nooit eieren in het eieren-bakje van de koelkast
Ja, dat vond ik ook, een beetje te subtielquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:21 schreef Nanook24 het volgende:
Ik ben net in bad geweest met Temple of truth. Ik vond het wel lekker maar de geur had van mij best wel wat sterker mogen zijn. Nu had ik op een gegeven moment zoiets van; "Ik ruik hem eigenlijk helemaal niet meer...
JAAAAAAAAAA!quote:Op woensdag 16 maart 2011 08:10 schreef miss--moana het volgende:
Goedemorgen dames!![]()
Vandaag mijn stash op de foto zetten
Zijn jullie er wel klaar voor?
Jajajajajajajajajajajaja!quote:Op woensdag 16 maart 2011 08:10 schreef miss--moana het volgende:
Goedemorgen dames!![]()
Vandaag mijn stash op de foto zetten
Zijn jullie er wel klaar voor?
aah jawel dat durf je wel!quote:Op woensdag 16 maart 2011 08:53 schreef Murmeli het volgende:
Ik durf geen stash foto te maken. Na volgende week zeker niet meer. Er is een 250 ml fles dirty onderweg. En sample van de parfum. En nog meerhoewel ik nu in pond maar de helft heb van vorige keer.
Wel veel werk zo'n go. Gelukkig een mini go.
De parfum? Ik heb een sample besteld. Als ik die heel erg jammie vind wil ik em misschien wel.quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:15 schreef miss--moana het volgende:
Heeft er trouwens iemand hier intresse in Vanillary?
Ik heb hem van mijn vriendje gekregen omdat ik er erg nieuwsgierig naar was maar ik vind hem echt niet fijn
quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:40 schreef miss--moana het volgende:
Ik had het al aan haar gevraagd maar ze heeft nu genoeg parfum onderweg
Wat wil je daarvoor hebben? Dan denk ik er ff over na. Ik ben wel een beetje bang dat ik het snel teveel zal vinden, maar dat ligt dan aan mij. Ik vind de parfum gewoon vrij duur. En omdat ik al vanilla dee-lite heb, is het een beetje dubbel misschien. Maar ik vind wel dat je er gewoon een goede prijs voor moet krijgen, dus niet te weinig.quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:38 schreef miss--moana het volgende:
jups de parfum, het is het grote flesje
Ik pm je evenquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Wat wil je daarvoor hebben? Dan denk ik er ff over na. Ik ben wel een beetje bang dat ik het snel teveel zal vinden, maar dat ligt dan aan mij. Ik vind de parfum gewoon vrij duur. En omdat ik al vanilla dee-lite heb, is het een beetje dubbel misschien. Maar ik vind wel dat je er gewoon een goede prijs voor moet krijgen, dus niet te weinig.
Eventueel heb ik ook wel interessequote:Op woensdag 16 maart 2011 09:15 schreef miss--moana het volgende:
Heeft er trouwens iemand hier intresse in Vanillary?
Ik heb hem van mijn vriendje gekregen omdat ik er erg nieuwsgierig naar was maar ik vind hem echt niet fijn
SI gaat mij namelijk voorzien van vanillaryquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:39 schreef Nune het volgende:
En misschien maak je PriemGirl er nog gelukkig mee, nadat haar Vanillary niet doorging.
Wie is si dan?quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
SI gaat mij namelijk voorzien van vanillaryIs beetje dubbelop om dan alsnog een hele fles er bij te pakken (en ja heb nog meer parfum onderweg *kuch*
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |