GOEIEMIDDAG MISJ.24 IK DOE OOK NIET ZWAAIEN HOORquote:Op maandag 14 maart 2011 18:42 schreef MissJ.24 het volgende:
One night in Paris....zucht.
Hallo Fok, MissJ.is er, niet zwaaien, geen foto's
Sinds wanneer luister jij na wat iemand zeg, kom hoor, wel MissJ blijvenquote:Op maandag 14 maart 2011 18:44 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Van mij mag alles,maar er zijn Fok-users die niet tegen zoveel gezelligheid kunnen, ik heb liever wel mijn koekje bij de koffie..snappie.
Heeft ze allebei haar handen wel boven de dekens?quote:Op maandag 14 maart 2011 18:44 schreef bollokus het volgende:
[..]
ze zijn er zelf mee begonnen! lauwra kijkttoe vanuit onder de dekens.... geen alex
quote:Op maandag 14 maart 2011 18:44 schreef Anneloortje het volgende:
Maik heeft weer iets gevonden waar hij NIEt goed in is.
Ik hoopte zo dat jullie wel gingen zwaaien...........jullie luisteren te braaf.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:45 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Sinds wanneer luister jij na wat iemand zeg, kom hoor, wel MissJ blijven
quote:Op maandag 14 maart 2011 18:45 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Heeft ze allebei haar handen wel boven de dekens?
Helpt niet, vanmiddag ook al een paar x om modje geschreeuwdquote:
nog eventjes wachten ze komen nog live in de uitzending....quote:
Misschien als je het wat vriendelijker probeert?quote:Op maandag 14 maart 2011 18:47 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Helpt niet, vanmiddag ook al een paar x om modje geschreeuwd
Nou wil niet opscheppen hoor, maar pak toch even mijn momentje, (Joanne Style) als ik er ben gluren ze meestal snel mee....ook geen idee waarom.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:47 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Helpt niet, vanmiddag ook al een paar x om modje geschreeuwd
ik durf niet eens meer te zwaaienquote:Op maandag 14 maart 2011 18:42 schreef MissJ.24 het volgende:
One night in Paris....zucht.
Hallo Fok, MissJ.is er, niet zwaaien, geen foto's
Oh, ivm nominaties?quote:Op maandag 14 maart 2011 18:48 schreef bollokus het volgende:
[..]
nog eventjes wachten ze komen nog live in de uitzending....
nee, krijg ik straks weer op m'n kop.quote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 18:50 schreef Capt1caveman het volgende:
"Het is klein".......
Kan dus onmogelijk Stervios ego zijn........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |