Ik heb mijn reacties onder het artikel geplaatst..... het is er helaas eentje vol met stereotypen, en zoals ik mijn laatste reactie al aangeef: Eentje gebaseerd op vooroordelen, en niet op kennis en ervaring.quote:Op maandag 14 maart 2011 12:57 schreef flipsen het volgende:
Ik zat net de column van Superworm te lezen en ben erg benieuwd wat de Amerikaanse Fokkers hiervan vinden
Dat is toch vaak zo Maarten, niet alleen in de USA hoor....je kunt me niet kwader krijgen dan wanneer er Nederlandse vakantiegangers langskomen en hier 3 weken in een camper hebben rondgereden en dan even komen vertellen wat er allemaal niet deugt aan NZ.....quote:Op maandag 14 maart 2011 18:07 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik heb mijn reacties onder het artikel geplaatst..... het is er helaas eentje vol met stereotypen, en zoals ik mijn laatste reactie al aangeef: Eentje gebaseerd op vooroordelen, en niet op kennis en ervaring.
Wat is het probleem met dat laatste?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:38 schreef motorbloempje het volgende:
och, en ik ga naar een land waar iedere man een hooligan is en álle vrouwen te dik zijn en te weinig kleding dragen
Met name dat ze dat ook doen in boeddhistische landen waar mensen juist graag bedekt zijn, en eigenlijk blote schouders al 'not done' zijnquote:
Amerikaanse vooroordelen te over, maar wat zijn die NZ wijsheden van NL toeristen dan?quote:Op maandag 14 maart 2011 19:51 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Dat is toch vaak zo Maarten, niet alleen in de USA hoor....je kunt me niet kwader krijgen dan wanneer er Nederlandse vakantiegangers langskomen en hier 3 weken in een camper hebben rondgereden en dan even komen vertellen wat er allemaal niet deugt aan NZ.....![]()
Ik heb na al die jaren geleerd om wijselijk mijn mond te houden maar toch sta ik elke keer weer versteld van zoveel onnozelheid
In het noorden is dat nog erger dan in het zuiden. (omdat hier meer buitenlanders wonenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:38 schreef motorbloempje het volgende:
och, en ik ga naar een land waar iedere man een hooligan is en álle vrouwen te dik zijn en te weinig kleding dragen
Je bedoelt dat je ernaast gaat zitten om er gunstig bij af te steken?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:25 schreef motorbloempje het volgende:
nee, ik ga het gebruiken als een soort van 'slecht voorbeeld'
Het dikke of het half-naakte?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:25 schreef motorbloempje het volgende:
nee, ik ga het gebruiken als een soort van 'slecht voorbeeld'
da's ķķk een goed ideequote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:23 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je ernaast gaat zitten om er gunstig bij af te steken?
beidequote:
Geen slecht idee.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:59 schreef Fogel het volgende:
Dit topic kan zowat hernoemd worden naar "het grote vooroordelen topic"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |