Wat is de vraag?quote:
Niemand kan zoveel weten als ik en dus cheat ik volgens Patch en zijn gevolg..daar komt het op neerquote:Op maandag 14 maart 2011 23:22 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Ja, zo'n idee had ik al, omdat ik volgens mij niet de enige was die verbaasd was/is. Maar goed, er zal wel een goede reden voor zijn.......
Ik vind het op zijn minst vaag en bedenkelijk dat iemand meent te weten dat jij niet alles kunt weten.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:27 schreef Sands het volgende:
[..]
Niemand kan zoveel weten als ik en dus cheat ik volgens Patch en zijn gevolg..daar komt het op neer
Dat is wel een juiste omschrijving voor de hele situatie.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:29 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Ik vind het op zijn minst vaag en bedenkelijk dat iemand meent te weten dat jij niet alles kunt weten.
Tja.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:30 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dat is wel een juiste omschrijving voor de hele situatie.
Ik verzamel PMsjes van Patch met zulke geweldige teksten er inquote:And its gone
Ik zou oppassen met het posten van pms, want daar staat een ban opquote:Op maandag 14 maart 2011 23:38 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik verzamel PMsjes van Patch met zulke geweldige teksten er in
Serieus?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zou oppassen met het posten van pms, want daar staat een ban op
Echt?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zou oppassen met het posten van pms, want daar staat een ban op
quote:
Ja, FOK! regelsquote:
Ja, OK, maar ik dacht dat je dat gewoon nog zelf uitmaakte, of je het wilt delen of niet.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Ja, FOK! regelsP staat niet voor niets voor "private"
Je kunt ze altijd nog in boekvorm uitbrengen!quote:Op maandag 14 maart 2011 23:38 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik verzamel PMsjes van Patch met zulke geweldige teksten er in
Als Patch toestemming zou geven (het is immers "zijn" pm) dan zou het mogen, maar op eigen houtje nietquote:Op maandag 14 maart 2011 23:43 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Ja, OK, maar ik dacht dat je dat gewoon nog zelf uitmaakte, of je het wilt delen of niet.
ok lol..wist ik niet maar sst ik heb je die Disneyvraag cadeau gedaanquote:Op maandag 14 maart 2011 23:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Ja, FOK! regelsP staat niet voor niets voor "private"
Er is niks om me voor te bannenquote:Op maandag 14 maart 2011 23:44 schreef Robby87 het volgende:
Whehe, Sands zometeen ook een ban aan z'n broek hangen![]()
Tja, blijft jong spul hè
Cadeau gedaan?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:44 schreef Sands het volgende:
[..]
ok lol..wist ik niet maar sst ik heb je die Disneyvraag cadeau gedaan
Ik had het antwoord na 5 min klaarstaan..maarja Patch verwijderd toch steeds mijn punten dus dat zou redelijk zinloos zijn geweest om te beantwoordenquote:Op maandag 14 maart 2011 23:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Cadeau gedaan?Ik heb hem zelf gedaan ja
![]()
Maar ik waarschuw je alleen maar
Oja indd hij kijkt ook op mijn scherm mee!!!!!quote:Op maandag 14 maart 2011 23:46 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nu niet meer, maar dat heeft Patch zeker gezien, die mist niks.
Ooooh, hij zit gewoon naast je .....quote:Op maandag 14 maart 2011 23:48 schreef Sands het volgende:
Oja indd hij kijkt ook op mijn scherm mee!!!!!
Nee dat zou heel gay zijn...want ik lig nu met mijn laptop...in mijn bedquote:Op maandag 14 maart 2011 23:50 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Ooooh, hij zit gewoon naast je .....
Ik hoopte al dat jij of Patch geen antwoord zouden geven, anders was de vraag te snel ingevuldquote:Op maandag 14 maart 2011 23:48 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik had het antwoord na 5 min klaarstaan..maarja Patch verwijderd toch steeds mijn punten dus dat zou redelijk zinloos zijn geweest om te beantwoorden
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |