kan je een fototje plaatsen?quote:Op maandag 14 maart 2011 17:10 schreef 100-procent-sjeng het volgende:
In onze hal is een radiator geplaatst. Omdat de hal redelijk smal is willen we deze graag verwijderen omdat de deuren, kamer en keuken, toch altijd open staan. De diameter van de buizen is echter 17,3mm. Ik heb bij google gezocht naar dit formaat radiator buis, maar heb hier nergens iets over kunnen vinden. Weet iemand hoe wij dit moeten aanpakken?
Dit dus, snijapparaat huren of uit laten voeren door een installateur.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:36 schreef exlurker het volgende:
Door de maat van 17,3 mm lijkt het me dat het een 3/8 dikwandige cv buis is, waar bij de aanluitingen gefit zijn
Dikwandige buis afzagen zal best gaan lukken, maar dichtknijpen en solderen kan je vergeten
Afzagen en er opnieuw draad op snijden en af dichten met een kap 3/8 lijkt me een oplossing
Dat is idd de beste optie !quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:44 schreef klipper het volgende:
Grote kans dat het onder de vloer gefit is, waarom niet de gehele leiding van deze radiator verwijderen en blinddoppen in de fittingen draaien?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |