Ik zag het papier op mijn bureau liggen, ben maar gaan hardlopenquote:Op maandag 14 maart 2011 17:06 schreef Thaboel het volgende:
@mk Nope, moest ff stoppen voor de motivatie brief
Toen ik terug kwam van hardlopen was opeens de heg van de buren weg.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:09 schreef EllaN het volgende:
Onverwachte verassingen?
Naast de spelfout.. Is een verrassing niet per definitie onverwacht?
Verassing of verrassing. Ver as jij iemand? Is namelijk niet zo lieffffquote:Op maandag 14 maart 2011 17:12 schreef m.k het volgende:
[..]
Toen ik terug kwam van hardlopen was opeens de heg van de buren weg.![]()
Welke spelfout? Ja ik ben dyslectisch
Ach so!quote:Op maandag 14 maart 2011 17:16 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Verassing of verrassing. Ver as jij iemand? Is namelijk niet zo lieffff
oja 'Bij wie is het decanenformulier ingeleverd' pas later invullen toch?
Heb je zitten overclocken?quote:Op maandag 14 maart 2011 17:31 schreef hoogvlieger het volgende:
Word ik vanmorgen wakker, probeer ik mn pc aan te zette. Doet ie het nie meerVerdomde ding komt niet voorbij t bootscreen van xp, daarna loopt ie vast. Kan ik vanaaf weer lekker gaan tikken omdat er nog een document op stond wat ik morge nodig hebt.
XP Recovery kan helpen, mits componenten nog normaal werkenquote:Op maandag 14 maart 2011 17:31 schreef hoogvlieger het volgende:
Word ik vanmorgen wakker, probeer ik mn pc aan te zette. Doet ie het nie meerVerdomde ding komt niet voorbij t bootscreen van xp, daarna loopt ie vast. Kan ik vanaaf weer lekker gaan tikken omdat er nog een document op stond wat ik morge nodig hebt.
niet verder dan mn stabiele 24/7 waar ie al maanden op draait. Temps zijn ook normaal. Maar kreeg vanmorgen eerst een booterror (nog geen bsod) en toen ff de code gegoogled bleek het iets te zijn met een dual boot met Linux????? Terwijl ik nog nooit iets van ubuntu op mn pc heb gebruikt. Na een hoop gekloot in mn bios terecht gekomen en daar bleek dat het systeem ook nog uitzichzelf de bootsequence had veranderd. Nu krijg ik die melding niet meer maar boot hij gewoon niet meer goed.quote:
Begon dit weekend te spellen met NATOquote:
doe tegenwoordig ook niks anders meer. Zou van veel letters niet eens weten hoe je dat in het NL doet.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:51 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Begon dit weekend te spellen met NATO
Dat doe ik altijdquote:Op maandag 14 maart 2011 17:51 schreef Thaboel het volgende:
[..]
beroepsdeformatie...quote:Op maandag 14 maart 2011 17:51 schreef Thaboel het volgende:
[..]
maar eens ff probere straks ja. Maar formateren wacht ik echt nog ff mee. Heb dr altijd een schijthekel aan als je al je progjes etc weer opnieuw moet fixen. En ik denk dat ik ongeveer 200gb aan data moet gaan backuppen, dus dat zal ook wel ff tijd in beslag nemen.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:41 schreef jankaas020 het volgende:
Snap ik, met XP...![]()
Maar goed, protip: HDD eruit meubelen en in andere pc zetten, kan je weer bij je document. Of heb je al geformatteerd?
Reken ook mee: Langer slapen en minder 'stress' in de trein. Want ik meen mij te herinneren dat jij niet zo goed met druktes kan omgaanquote:Op maandag 14 maart 2011 18:05 schreef ErwinRommel het volgende:
ff een simpel rekensommetje gemaakt.
Reistijd plus kosten Gorinchem-Geldermalsen en retour.
Indien ik met de trein en fiets ga kost me dat 1 uur reistijd, dat kost me totaal ¤5,60 per dag. Soms ¤7,40 als ik niet met mijn voordeelurenkaart kan reizen. Heen en weer. Voordeel, geen files.
Met de auto kost me dat aan reistijd 28 minuten, zonder files.
Kosten zijn dan wel zo rond de ¤11 per dag, heen en weer. Daarin zit de kosten van wegenbelasting en verzekering inbegrepen. Voordeel, je zit droog en werm.
Neem morgen toch maar ff de auto, ff kijken wat nu wijsheid is.
Dat klopt helemaal jaquote:Op maandag 14 maart 2011 18:06 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Reken ook mee: Langer slapen en minder 'stress' in de trein. Want ik meen mij te herinneren dat jij niet zo goed met druktes kan omgaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |