quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:56 schreef Gellius het volgende:
In het Concertgebouw zijn wij ook geregeld de benjamins.
quote:Op zondag 20 maart 2011 13:54 schreef Z het volgende:
Ik was in Welling gister. En het concertgebouw (kleine zaal). Wat een 'bejaardentent' is dat toch. Bussenvol bejaarden werden de grote zaal in gerold.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:00 schreef Z het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd bij Ieniemienie. Dan denk ik aan Lienekien. En dat zit niet zo zeer in de naam, maar in het temperament van Ieniemienie.
Ik kon de elektronische Dikke Van Dale, die bij de veertiende druk zat, niet meer installeren op mijn nieuwe laptop.quote:
Ja, iets met 16 bits en dat kon niet op de nieuwe laptop.quote:
Mmm.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, iets met 16 bits en dat kon niet op de nieuwe laptop.
Zelfde.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:09 schreef Frollo het volgende:
[..]
Mmm.
Volgens mij had ik dat ook laatst. Wat gebeurt er als je handmatig naar de map install op de cd gaat en dan install.exe runt?
150 euri's down the drain.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:12 schreef Frollo het volgende:
Apart. Hier op het werk heb ik ook een pc met Windows 7 64-bits en daar heb ik VD toch op aan de gang gekregen.
Ik weet alleen niet meer hóé ik het gedaan heb. Ik dacht op de manier die ik net uitlegde. Dus als dat bij jou niet werkt, is het misschien toch goed dat je 'm opnieuw besteld hebt.quote:
Ik zit zonder Van Dale, hè.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:14 schreef Z het volgende:
Ben je nu opzettelijk aan het contamineren om ons uit de tent te lokken Lieniemienie?
Ach, ik vind het geen punt. Ik krijg wel 14.6!quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:17 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet meer hóé ik het gedaan heb. Ik dacht op de manier die ik net uitlegde. Dus als dat bij jou niet werkt, is het misschien toch goed dat je 'm opnieuw besteld hebt.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:22 schreef Gellius het volgende:
Of even een oudere windowsversie draaien in een virtuele machine.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 38% gewijzigd door Lienekien op 24-03-2011 11:55:26 ]The love you take is equal to the love you make.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aldus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |