Het is echt niet boeiend.. iets over een taxi nemen vanaf daar en hoe lang het inchecken duurt op het vliegveld en over foliequote:Op maandag 14 maart 2011 15:41 schreef Stranger het volgende:
[..]
Kan iemand even een transcript tikken? Ben benieuwd
Hoogstaande opdrachten zal je niet krijgen,als je dat wilt horen of zien zit je hier denk ik verkeerd.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:36 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee ook niet....weinig van deze opdrachten zijn hoogstaand en meeste hebben al helemaal niks met clues waardoor ze als ze wel clues krijgen niet zien dat het clues zijn....volgt U het nog....
Vreemd filmpje inderdaad....quote:Op maandag 14 maart 2011 15:36 schreef bladerdeegroller het volgende:
Hmm, en we hebben weer een fail op de website, regie die dingen bespreekt: http://www.secretstory.nl/videos/801/Telefoon!
Nou die ga ik dan ook maar eens bekijken.quote:
Ik kan er geen woord van verstaan, wat is de strekking van het gebeuren?quote:Op maandag 14 maart 2011 15:36 schreef bladerdeegroller het volgende:
Hmm, en we hebben weer een fail op de website, regie die dingen bespreekt: http://www.secretstory.nl/videos/801/Telefoon!
Gaat 'm niet worden, dan raakt de redactie de controle kwijt over wie het huis moet verlatenquote:Op maandag 14 maart 2011 15:46 schreef Tamaartje het volgende:
Wel een leuk idee van Karim..
Iemand (man) die een vrijstelling kan verdienen voor de nominaties
Of iemand die zeker genomineerd staat..
Kom net binnenwippen en ik zie deze CAP! Maik nog steeds in badjas?? Heeft mijn lief dan toch gelijk en zijn zijn kleren al in Nederland??quote:
Met een zekere nominatie niet toch?quote:Op maandag 14 maart 2011 15:48 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Gaat 'm niet worden, dan raakt de redactie de controle kwijt over wie het huis moet verlaten
oh.... een genomineerde, die bepaalde opdracht goed uitvoert zijn plek ruilen voor een van de vrouwen! Dat zou ik dus wel leuk vinden.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:48 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Gaat 'm niet worden, dan raakt de redactie de controle kwijt over wie het huis moet verlaten
ja..ik heb hem nog wel gezien...er stonden 2 dames handtassen op de grond in de woonkamerquote:Op maandag 14 maart 2011 15:48 schreef bladerdeegroller het volgende:
Filmpje is overigens nu weer pleite? Ze lezen mee op Fok!?
Filmpje is inderdaad alweer van de site.... jammerquote:Op maandag 14 maart 2011 15:48 schreef bladerdeegroller het volgende:
Regie durft niet naar fok te komen. Weten dat het programma dan een succes gaat wordenquote:Op maandag 14 maart 2011 15:49 schreef Roguee het volgende:
Zo weer ff teruggelezen. Veeg me op, de vogeltjes dans. Je kan dus via hyves en fb opdrachten doorgeven. Ik heb op hyves dus serieus : 'doe de vogeltjesdans' gelezen. Weten we dus ook weer waar dat niveau vandaan komt.
quote:Op maandag 14 maart 2011 15:48 schreef bladerdeegroller het volgende:
Hmm, ze hadden eerder moeten opletten.. Niet dat het interessant was. Het ging over vliegen, inchecken, douane enz enz..quote:Op maandag 14 maart 2011 15:50 schreef dasaliz het volgende:
[..]
Filmpje is inderdaad alweer van de site.... jammer
het zou zomaar kunnen dat de regie hier gewoon meepost...quote:Op maandag 14 maart 2011 15:50 schreef superkokje het volgende:
[..]
Regie durft niet naar fok te komen. Weten dat het programma dan een succes gaat worden
Was een heel lelijk damestasje, zou het nog niet eens kopen op een rommelmarkt voor 1 euro.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:50 schreef dasaliz het volgende:
[..]
Filmpje is inderdaad alweer van de site.... jammer
Dat wereldidee van de vogeltjesdans heb ik hier ook al gelezen, paar dagen tot een week geleden.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:50 schreef superkokje het volgende:
[..]
Regie durft niet naar fok te komen. Weten dat het programma dan een succes gaat worden
hahahaha, tis gewoon een luie viezerik, that's allquote:Op maandag 14 maart 2011 15:48 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Kom net binnenwippen en ik zie deze CAP! Maik nog steeds in badjas?? Heeft mijn lief dan toch gelijk en zijn zijn kleren al in Nederland??
Of ze kijken zelf ook gewoon op hun eigen site...quote:Op maandag 14 maart 2011 15:48 schreef bladerdeegroller het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |