Bezuinigingen, vermoed ik.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:10 schreef terror623 het volgende:
...
Nu in 2010 zijn de bedragen respectievelijk naar 950 en _300_ gegaan. Kan iemand mij vertellen waarom dit zo drastisch verlaagd is,
Nee, dat kan niet, het is immers wetgeving die dit regelt. Wetten veranderen moet je via de politiek doen, dat kan niet via de rechter.quote:en of ik hiertegen kan procederen/in beroep gaan. .
..
Iedereen moet inleveren, waarom zou er voor zieke mensen een uitzondering worden gemaakt? Er valt voor elke groep wat te zeggenquote:Op maandag 14 maart 2011 15:14 schreef Captain_Ghost het volgende:
Dus mensen die buiten om zijn schuld ziek geworden en moeten daarbij zelf gaan dokken?.
volgens jullie 2 posten hierboven?
In Botswana en Uganda was je al dood geweest. Wees blij met wat je hebt.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:19 schreef terror623 het volgende:
mjah inleveren ok, maar dit is gewoon een vol maandinkomen inleveren voor mij, wat ik dus weer kan gaan inleveren op ieder vlak in mijn leven (en dan heb ik het dus niet eens over luxe, maar letterlijk ieder vlak)
En je dacht dat je de enige was met een dergelijk probleem?quote:Op maandag 14 maart 2011 15:19 schreef terror623 het volgende:
mjah inleveren ok, maar dit is gewoon een vol maandinkomen inleveren voor mij, wat ik dus weer kan gaan inleveren op ieder vlak in mijn leven (en dan heb ik het dus niet eens over luxe, maar letterlijk ieder vlak)
Waar lees je dat?quote:Op maandag 14 maart 2011 15:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En je dacht dat je de enige was met een dergelijk probleem?
Zo raar is dat toch niet ? Ik probeer uit te zoeken wat de mogelijkheden zijn hiermee, omdat ik het anders financieel absoluut niet ga redden.quote:
Ja en? Mensen met een woekerpolis die bezwaar aantekenen hebben ook de illusie dat ze de enige zijn?quote:
Troll...quote:
Een woekerpolis is toch wel iets anders dan een wet die democratisch tot stand is gekomen.. Maargoed, ik begrijp TS wel, hij bekijkt de mogelijkheden. Helaas is dit niet de oplossing.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:36 schreef Homdeck het volgende:
Ja en? Mensen met een woekerpolis die bezwaar aantekenen hebben ook de illusie dat ze de enige zijn?
...
Hij wilde bezwaar aantekenen tegen wet-/regelgeving. Als je dat wil doen heb je schijnbaar (nog) de illusie dat je de enige bent die erdoor in de problemen komt. Het was anders geweest als ie het namens een hele groep had willen doen (niet dat dat kan op de manier die hij wilde maar dat even terzijde), maar hij wilde het alleen voor zichzelf.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:36 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Ja en? Mensen met een woekerpolis die bezwaar aantekenen hebben ook de illusie dat ze de enige zijn?
[..]
Troll...
goed voor te stellen, maar ik geef je weinig kans om een democratisch bepaalde wet omver te krijgen. Maar in ieder geval sterkte gewenst.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:34 schreef terror623 het volgende:
[..]
Zo raar is dat toch niet ? Ik probeer uit te zoeken wat de mogelijkheden zijn hiermee, omdat ik het anders financieel absoluut niet ga redden.
Klopt, maar er staat geen bezwaar open tegen de wet. Hier zijn geen mogelijkheden helaas.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:19 schreef terror623 het volgende:
Ho ff, waar baseer je het op dat ik dit alleen voor mezelf wil doen ? Ik heb eerst gekeken of er meerdere mensen hetzelfde aangeven door gericht te zoeken op google, helaas gaf dat geen resultaten. Waarom denk je dat ik het op een openbaar forum zet ? Omdat ik er vanuit ga dat er meerdere mensen zijn, waarvan er eventueel een paar een oplossing weten.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij wilde bezwaar aantekenen tegen wet-/regelgeving. Als je dat wil doen heb je schijnbaar (nog) de illusie dat je de enige bent die erdoor in de problemen komt. Het was anders geweest als ie het namens een hele groep had willen doen (niet dat dat kan op de manier die hij wilde maar dat even terzijde), maar hij wilde het alleen voor zichzelf.
Omdat je het de hele tijd al alleen maar over jezelf en jouw specifieke situatie hebt, niet over het algemene plaatje.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:50 schreef terror623 het volgende:
[..]
Ho ff, waar baseer je het op dat ik dit alleen voor mezelf wil doen ?
Heb je ook bij belangenverenigingen geïnformeerd?quote:Op maandag 14 maart 2011 15:50 schreef terror623 het volgende:
[..]
Ho ff, waar baseer je het op dat ik dit alleen voor mezelf wil doen ? Ik heb eerst gekeken of er meerdere mensen hetzelfde aangeven door gericht te zoeken op google, helaas gaf dat geen resultaten. Waarom denk je dat ik het op een openbaar forum zet ? Omdat ik er vanuit ga dat er meerdere mensen zijn, waarvan er eventueel een paar een oplossing weten.
Helaas vallen kosten door allergieën er nergens onder (behalve eventueel het aanpassen van het huis)quote:Op maandag 14 maart 2011 15:51 schreef Lienekien het volgende:
En ken je deze brochure: http://www.rijksoverheid.(...)wat-versie-2010.html
Nog niet, maar dit is wel een goedequote:Op maandag 14 maart 2011 15:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb je ook bij belangenverenigingen geïnformeerd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |