Nou, voor mij wordt het nu dus alleen maar minder aantrekkerlijk Thijs bij schoonma en schoonzus achter te laten. Ik heb geprobeerd uit te leggen wat er met Thijs is, maar schoonzus reageerde al met 'oh, dan krijgt ie gewoon een fruitpotje als toetje, toch'.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:37 schreef Ssserpente het volgende:
Ik ben er ook niet rechtlijnig in, hoor. Ik zou niet eens weten wat Lente op de kinderopvang op d'r brood krijgt. Haha, 't wordt wel een 'ding' ineens, terwijl ik gewoon een bakje roomkaas wil kopen.![]()
Hoe moet ze dan reageren?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:41 schreef McLaura het volgende:
[..]
Nou, voor mij wordt het nu dus alleen maar minder aantrekkerlijk Thijs bij schoonma en schoonzus achter te laten. Ik heb geprobeerd uit te leggen wat er met Thijs is, maar schoonzus reageerde al met 'oh, dan krijgt ie gewoon een fruitpotje als toetje, toch'.
Uhm.... hoe krijg ik ze het ooit aan het verstand?!
hou op, ga weg. een tijdje lang leek "gewoon niet erbij blijven dan" de oplossing, maar ook die faalt. heel hard. dat resulteert in gebitch dat ik mijn plaats niet weet, onbeschoft ben omdat ik wegga als er bezoek is en ongewenste overdracht van godsdienstwaanzin. tis pas goed als ik me lachend voeg naar andermans waanideeen en dan blij uitroep dat ik zo'n spijt hen dat niet eerder gedaan te hebben. stepford wife ftwquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:07 schreef Ssserpente het volgende:
Simmu, jouw omgeving barst echt van de leuke mensen, he? 't Klinkt iig erg 'gezellig' altijd.
Dat kan ik nu ook gebruiken bij schoonma en schoonzus..... mag niet van de dokter!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:47 schreef Keshet het volgende:
McLaura, wat bij mij goed werkt als mensen Emma iets willen geven waar ik niet achter sta (zoals Advocaat... ) is zeggen dat het absoluut niet mag van de dokter.
Dit dan alleen bij mensen die wat moeite hebben met het concept dat wij bepalen wat Emma eet en drinkt; de meeste mensen vragen gelukkig eerst even of iets geschikt is.
Ze moet niet weer iets beslissen of aannemen, maar VRAGEN!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hoe moet ze dan reageren?![]()
Of mis ik echt totaal het punt? Ik vind het namelijk een hele logische/normale reactie eigenlijk.
beide afhankelijk van waar je kijkt! maar volgens de kinderarts moet ik bij ravi qua eten juist weer niet corrigeren.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:19 schreef Keshet het volgende:
Je zou er bijna een epic allergie voor verzinnen Simmu.![]()
Trouwens, kiwi kun je toch beter niet geven voor muppetjes een jaar zijn? Of was dat nou alleen weer bij een verdenking op een allergie?
en vergeet het brood niet! Wij hebben een tijdje geprobeerd gewoon brood te geven (in heel veel brood zit broodverbeteraar waar weer melk in zit) maar dat ging dus ook niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:26 schreef McLaura het volgende:
Oh, en qua lactose-intolerantie is het nog ingewikkelder, want het zal een hoop tijd en energie kosten om ze wijs te maken dat ook in koekjes, sausjes, etc melk zit en niet alleen in een pak melk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |