Dat had je makkelijk als TT kunnen doenquote:Op maandag 14 maart 2011 10:55 schreef sharr het volgende:
Ik wist niets!
Het enige dat uit mijn vingers kwam was 'tosti'
quote:Op maandag 14 maart 2011 10:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nja ik brainstorm alleen maar hoor
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Huppelmuts
Bericht:
Is deze wel goedgekeurd sop sop baby?
Myraelaquote:Op maandag 14 maart 2011 10:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wie had die jingle ingesproken?
Ik heb nog een cadeautje voor hemquote:Op maandag 14 maart 2011 10:56 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Die heb ik net een soort van wakker gemaakt
popjequote:Op maandag 14 maart 2011 10:56 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Die heb ik net een soort van wakker gemaakt
ik vind ze uit de pan iets krokanter en meer smaak hebbenquote:Op maandag 14 maart 2011 10:54 schreef sharr het volgende:
[..]
Nah, ik vind tosti's uit de pan niet zoveel bijzonderder dan uit een ijzer hoorIjzer is sowieso makkelijker!
quote:Op maandag 14 maart 2011 10:56 schreef Viro het volgende:
[..]
ik vind ze uit de pan iets krokanter en meer smaak hebben![]()
jij hebt echt een lapo rader/talent
harder en aangebrander, nee dank je.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:57 schreef sharr het volgende:
[..]!
Ja maar uit een ijzer zijn ze toch harder dus krokanter?
Nu weer een 9?quote:
Ik welquote:Op maandag 14 maart 2011 10:59 schreef Viro het volgende:
wtf heb snoop dog aangevraagd maar heb em niet langs horen komen![]()
Is wel geweest!quote:Op maandag 14 maart 2011 10:59 schreef Viro het volgende:
Snoop Doggy Dogg - What's My Name [verzoekje] is langsgekomenquote:Op maandag 14 maart 2011 10:59 schreef Viro het volgende:
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Huppelmuts
Bericht:
Voor Sop_Sop_Baby![]()
Ja een 9quote:Op maandag 14 maart 2011 10:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu weer een 9?
Mooi dan wordt het met mn volgende een 10+
Serena Williams ?quote:Op maandag 14 maart 2011 11:00 schreef Viro het volgende:
ik heb blijkbaar nieuwe stel oren nodig. Serena heeft die van mij stuk gelult
Dan stop ik nu met aanvragenquote:Op maandag 14 maart 2011 11:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja een 9
1 minuut terug mijn maat gevraagd om al zijn Thunderdome cd's een keer aan mij te geven
En deze is al helemaal een 10 ja!
Dan lul jij haar stukquote:Op maandag 14 maart 2011 11:00 schreef Viro het volgende:
ik heb blijkbaar nieuwe stel oren nodig. Serena heeft die van mij stuk gelult
Hoezo ook?quote:Op maandag 14 maart 2011 11:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Is jouw vriendin ook een negerin?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 maart 2011 11:02 schreef Viro het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
nee indo/nederlandsquote:Op maandag 14 maart 2011 11:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Is jouw vriendin ook een negerin?
klopt een surinamerquote:
True.quote:Op maandag 14 maart 2011 11:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee maar Serena Williams wel
quote:Op maandag 14 maart 2011 11:02 schreef Viro het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan ben ik al bijna een maand 18Wat gaat de tijd toch snel
Wanneer? Dan zet ik je wel op het roosterquote:Op maandag 14 maart 2011 11:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Godsamme wat zijn we goed bezig hier zeg!
Ik doe volgende keer een uurtje early hardcore
De mijne ookquote:Op maandag 14 maart 2011 11:03 schreef Viro het volgende:
[..]
nee indo/nederlands
[..]
klopt een surinamer
Eerst even alles fixen hoorquote:Op maandag 14 maart 2011 11:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wanneer? Dan zet ik je wel op het rooster
oh ok, de dag nadat je 18 bent geworden.quote:Op maandag 14 maart 2011 11:04 schreef sharr het volgende:
[..]
Dan ben ik al bijna een maand 18Wat gaat de tijd toch snel
Tosti queenquote:Op maandag 14 maart 2011 11:05 schreef sharr het volgende:
Ik kende heel dit nummer niet, had het aangevraagd door de naam
Hallo daarquote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 11:07 schreef Viro het volgende:
[..]
Nu DJ Tosti Queen uit je linker speaker op ONZ Radio![]()
quote:Op maandag 14 maart 2011 11:07 schreef Viro het volgende:
[..]
Nu DJ Tosti Queen uit je linker speaker op ONZ Radio![]()
DMquote:
Ik sta in je sigquote:
Ik klink rotter dan het kind van Katja Schuurman en Brian Adams.quote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 11:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik klink rotter dan het kind van Katja Schuurman en Brian Adams.
Ik ben nog NIET wakker
Ik slaap nog
Voor de rest gaat 't wel geloof ik
quote:Op maandag 14 maart 2011 11:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ben nog NIET wakker
Ik slaap nog
Terugval?quote:Op maandag 14 maart 2011 11:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ben nog NIET wakker
Ik slaap nog
Sinds ik die heb ingesproken heb ik hem niks meer zien aanvragenquote:Op maandag 14 maart 2011 11:12 schreef sharr het volgende:
Die Ajaciedjingle
Ik ga even aankleden enzulks, drukke middag ondanks 'ziek' thuis![]()
!
ik heb hem gewoon al een heule tijd niet meer gezienquote:Op maandag 14 maart 2011 11:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sinds ik die heb ingesproken heb ik hem niks meer zien aanvragen
herkenbaar. Moet straks de deur uit, richting de treinstation. Ben pas vanavond thuis.quote:Op maandag 14 maart 2011 11:12 schreef sharr het volgende:
Die Ajaciedjingle
Ik ga even aankleden enzulks, drukke middag ondanks 'ziek' thuis![]()
!
En ook bijna niet meer zien postenquote:Op maandag 14 maart 2011 11:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Deed hij altijd van die kutaanvragen dan?quote:Op maandag 14 maart 2011 11:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
topic in de ochtend vol posten in zijn eentjequote:Op maandag 14 maart 2011 11:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Deed hij altijd van die kutaanvragen dan?
Mooi zoquote:Op maandag 14 maart 2011 11:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik heb hem gewoon al een heule tijd niet meer gezien
Nah vooral zn bericht was altijd bagger. 'a'quote:Op maandag 14 maart 2011 11:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Deed hij altijd van die kutaanvragen dan?
Oh fijn!quote:Op maandag 14 maart 2011 11:15 schreef Viro het volgende:
[..]
topic in de ochtend vol posten in zijn eentje
en nog zei hij dat ik erger was dan hemquote:Op maandag 14 maart 2011 11:15 schreef Viro het volgende:
[..]
lapo huntenquote:Op maandag 14 maart 2011 11:15 schreef Viro het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 maart 2011 11:15 schreef sharr het volgende:
[..]
lapo hunten
bij jou is het iedere keer onbewust lapo, dan mag hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 14 maart 2011 11:15 schreef sharr het volgende:
[..]
lapo hunten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat juist JIJ dat zegt![]()
Oe wie heeft de parade met tieten aangevraagd
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Lekker rustig dusquote:
Gangsta's paradise?quote:
Whats app, bazen prog is hetquote:Op maandag 14 maart 2011 11:18 schreef sharr het volgende:
Ik heb weer sms tegoed![]()
![]()
![]()
![]()
.
![]()
![]()
![]()
![]()
dat was een broder enzulks imitatie
Ik eis whats app.
Nouja, tot ziens dus mensen
Jij bent een eindbaas, eindbaziger dan bowserquote:
Ik ben echt zo blij met WhatsAppquote:
Ik ook, had niet genoeg aan een smsbundel van 1000 smsjesquote:
Kreng een paar keer klappen, dan word het duidelijkquote:Op maandag 14 maart 2011 11:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik haat het dat mijn vriendin geen whatsapp heeft.
Ik zit standaard boven de ¤60-, elke maand!
Ja herkenbaar wel.quote:Op maandag 14 maart 2011 11:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik haat het dat mijn vriendin geen whatsapp heeft.
Ik zit standaard boven de ¤60-, elke maand!
Ik leef onder een steen, wat kan je met whatsapp?quote:Op maandag 14 maart 2011 11:24 schreef Patje1987 het volgende:
, toen ik het pas had, hadden nog 5 andere het ofzo. Intussen hebben 37 van mijn contacten whatsapp
Eigenlijk is het een soort msn/smsquote:Op maandag 14 maart 2011 11:25 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ik leef onder een steen, wat kan je met whatsapp?
Ah zo! klinkt leukquote:Op maandag 14 maart 2011 11:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eigenlijk is het een soort msn/sms
Maar omdat het via internet gaat is het goedkoper dan smsen.
Verder is het veel handiger met foto's versturen enz
Je kunt zo ook idd makkelijk foto's, filmpjes, contacten en je huidige locatie delen.quote:
Is het ook hoor.quote:
En de groupschat is ook gezelligquote:Op maandag 14 maart 2011 11:26 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Je kunt zo ook idd makkelijk foto's, filmpjes, contacten en je huidige locatie delen.
soort van msn voor de telefoon. Je kan smsen, foto's video's sturen naar contacten via internet op je telefoon. Stukken goedkoper dan een smsbundelquote:Op maandag 14 maart 2011 11:25 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ik leef onder een steen, wat kan je met whatsapp?
bij de derde denk je eraan.. had ik toen ook ja met jou naamquote:
Graag gedaanquote:
Tisser mee dan?quote:Op maandag 14 maart 2011 11:31 schreef Patje1987 het volgende:
Haha kijk de volgende verzoekjes allemaal
Luistert zo lekker weg ditquote:
dan pics van myra die er een slotje op wil zettenquote:Op maandag 14 maart 2011 11:33 schreef Viro het volgende:
[..]
nee, geen pics van serena. Niet zolang ze mijn vriendin is.
myra met haar slotje komt helemaal niet in de buurt van serena.quote:Op maandag 14 maart 2011 11:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
dan pics van myra die er een slotje op wil zetten
Kusjequote:
Ik was het nietquote:Op maandag 14 maart 2011 11:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
rot op, dit moet gewoon niet aangevraagd worden nu en ja ik heb een pestbui
Waarom moet ik dan oprottenquote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 11:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga me maar eens aankleden en straks participeren aan het gezinsleven
Eetzequote:Op maandag 14 maart 2011 11:54 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga eten, veel plezier met mijn verzoekje.
quote:Op maandag 14 maart 2011 12:01 schreef djkoelkast het volgende:
Niet vloeken.
Er wordt weer ingelogd, er is niemand anders.
Succes ermee vandaagquote:
Dagje ruilen, dat jij er om 5:00 uit gaatquote:Op maandag 14 maart 2011 12:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Straks wel over hoor. Ik moet gewoon niet als ik nog slaap mijn nest uit gehaald worden.
Viroquote:
Goed hequote:Op maandag 14 maart 2011 12:09 schreef Viro het volgende:
hoorde ik nou hups het nieuws aankondigen ?
Dat was ik wel tochquote:
dat.quote:Op maandag 14 maart 2011 12:11 schreef Huppelmuts het volgende:
ed
[..]
Dat was ik wel toch![]()
Of zeg jeom de de nieuws?
quote:
ja ik had ze ook voor 12:00 aangevraagdquote:Op maandag 14 maart 2011 12:11 schreef djkoelkast het volgende:
Niet meer hardstyle SSB, hardstyle is verboden na 12:00 uur.
Ik ga er ook 10-22 van maken ipv 12-00quote:Op maandag 14 maart 2011 12:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
ja ik had ze ook voor 12:00 aangevraagd
nope, ben wakker gebleven.quote:Op maandag 14 maart 2011 12:11 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]ja toch nog wel ff paar uurtjes
![]()
En ben jij nog even gaan liggen?
lijkt mij slimmerquote:Op maandag 14 maart 2011 12:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ga er ook 10-22 van maken ipv 12-00
Eigenwijsquote:
Inspreken en naar koelkast sturenquote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 12:15 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik vind dit wel lekker wakker worden
Ohw leukquote:
En 2 uur is nog kortquote:Op maandag 14 maart 2011 12:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Daar ga je binnen en kom je de eerst komende 2 uur niet uit
Ik ga deze halenquote:Op maandag 14 maart 2011 12:16 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ohw leuk![]()
Cen je naar iets opzoek? of gewoon lekker rondsnuffelen?
IKEAquote:Op maandag 14 maart 2011 12:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Daar ga je binnen en kom je de eerst komende 2 uur niet uit
Die heb ik staanquote:Op maandag 14 maart 2011 12:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga deze halen
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00104291
En snuffelen
Leuke tafelquote:Op maandag 14 maart 2011 12:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga deze halen
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00104291
En snuffelen
[..]
IKEA
sv heeft een bazenstemquote:Op maandag 14 maart 2011 12:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Bazuhnummah![]()
![]()
Serieus, waarom blijf ik dat toch zo grappig vinden?!
Ik imiteer het altijd gelijk hardopquote:Op maandag 14 maart 2011 12:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Bazuhnummah![]()
![]()
Serieus, waarom blijf ik dat toch zo grappig vinden?!
De achtergrond van deze CD heb ik zelfs als wallpaper op mijn iPhonequote:Op maandag 14 maart 2011 12:21 schreef Viro het volgende:
oeh dat is die ene
skrillex met scary monsters and nice sprites
eh?quote:Op maandag 14 maart 2011 12:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
De achtergrond van deze CD heb ik zelfs als wallpaper op mijn iPhone
ik heb dit nummer als ringtonequote:Op maandag 14 maart 2011 12:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
De achtergrond van deze CD heb ik zelfs als wallpaper op mijn iPhone
Ik hoop wel dat je het vanavond vol houd om ons te entertainenquote:
Oeh dat wil ik ookquote:
wil het horenquote:Op maandag 14 maart 2011 12:25 schreef sharr het volgende:
Oke het nadoen klinkt nergens naar, ik ging het opnemen
Die bazenstem van SV is niet te evenaren
Dat is toevalligquote:
begin het laatste te vermoedenquote:Op maandag 14 maart 2011 12:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Is die nieuwe software trouwens al geïmplementeerd?
Waar dat geld voor nodig was ?
Of zijn Koelkast en Popje een weekendje weg geweest?!
Wachten op de nieuwe site dus dan krijgt draakje ook een nieuwe look & feel, maar dat blijft weer aardig stil.quote:
graseter heeft stiekem zijn wow account verlengt met het geldquote:Op maandag 14 maart 2011 12:37 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wachten op de nieuwe site dus dan krijgt draakje ook een nieuwe look & feel, maar dat blijft weer aardig stil.
Graseter is niet verantwoordelijk voor het website en hij heeft het geld ook niet maar klinkt wel aannemelijk verderquote:Op maandag 14 maart 2011 12:38 schreef Viro het volgende:
[..]
graseter heeft stiekem zijn wow account verlengt met het geld
ik ben niet voor niets de baas der relaxte muziekquote:Op maandag 14 maart 2011 12:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Viro wat een held ben je ook heh![]()
!!
quote:Op maandag 14 maart 2011 12:39 schreef Viro het volgende:
[..]
ik ben niet voor niets de baas der relaxte muziek
quote:Op maandag 14 maart 2011 12:42 schreef Viro het volgende:
ik hoor opeens skrillex met scary monsters and nice sprites, eerste wat ik dacht was: hey die hebben we net gehad. Is koelkast in draakje aan het kloten ofzo?
Dringt het mij pas na een minuut door dat mijn telefoon gaat
quote:Op maandag 14 maart 2011 12:42 schreef Viro het volgende:
ik hoor opeens skrillex met scary monsters and nice sprites, eerste wat ik dacht was: hey die hebben we net gehad. Is koelkast in draakje aan het kloten ofzo?
Dringt het mij pas na een minuut door dat mijn telefoon gaat
door jouw sig. vraag ik me af waar is heloef ? Heb hem al een tijdje niet gezien.quote:Op maandag 14 maart 2011 12:45 schreef dragems het volgende:
ik heb ook ff 2 verzoekjes gedaanheel mainstream
in de 70s dan
ja idd ik ook nietquote:Op maandag 14 maart 2011 12:47 schreef Viro het volgende:
[..]
door jouw sig. vraag ik me af waar is heloef ? Heb hem al een tijdje niet gezien.
Eeeej laat dat eensquote:Op maandag 14 maart 2011 12:48 schreef Viro het volgende:
[..]
fixed![]()
[..]
ben een belg aan het worden
Hoi hoi Dragemsquote:
hmm zeker de oude router van rockiejj overgenomenquote:Op maandag 14 maart 2011 12:49 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Volgens mij had hij gezeik met internet in z'n nieuwe huis
hoi koekjesmonsterquote:
Dus niet tot vanmiddag?quote:Op maandag 14 maart 2011 12:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Bleh PowerEdge in Leiden uitgevallen
Dat wordt weer overwerken, knakenzooi !!
Ik ga er nog eens achteraan.quote:Op maandag 14 maart 2011 12:37 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wachten op de nieuwe site dus dan krijgt draakje ook een nieuwe look & feel, maar dat blijft weer aardig stil.
Ik had het binnen een week up kunnen hebben hèquote:Op maandag 14 maart 2011 12:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ga er nog eens achteraan.
Software draait al lang trouwens, ik heb die voorgeschoten, heb alleen het geld van Monopoly nog niet terug
Nja ik hoop dat ik hem alleen maar moet voorbereiden en afleveren, en dat mijn collega die daar nu zit hem afconfigureert.quote:
Verhuizing, 2e helft deze week heeft hij weer internet.quote:Op maandag 14 maart 2011 12:47 schreef Viro het volgende:
[..]
door jouw sig. vraag ik me af waar is heloef ? Heb hem al een tijdje niet gezien.
Ja, van mij mocht jequote:Op maandag 14 maart 2011 12:56 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik had het binnen een week up kunnen hebben hè
Ik heb mijn boek ook nog steeds niet wat ik bij de eerste uitzending van radio onz ooit, van Monopoly gewonnen hebquote:Op maandag 14 maart 2011 12:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ga er nog eens achteraan.
Software draait al lang trouwens, ik heb die voorgeschoten, heb alleen het geld van Monopoly nog niet terug
Hij is eigenlijk gewoon een luie negerquote:Op maandag 14 maart 2011 12:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb mijn boek ook nog steeds niet wat ik bij de eerste uitzending van radio onz ooit, van Monopoly gewonnen heb
Ik wil mijn boek over optische illusies!
hey ben ik helemaal nietquote:Op maandag 14 maart 2011 12:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij is eigenlijk gewoon een luie neger
Dat mag algemeen bekend zijnquote:Op maandag 14 maart 2011 12:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij gooide het eerst nog op de stakingen bij de TNTquote:Op maandag 14 maart 2011 12:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik hem ook al 4x en elke keer "ohja, doe ik meteen"quote:Op maandag 14 maart 2011 13:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat mag algemeen bekend zijn
Heb het hem even gemeld, van jou een SSB
Meld hem dan even dat ik dat boek wilquote:Op maandag 14 maart 2011 13:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat mag algemeen bekend zijn
Heb het hem even gemeld, van jou een SSB
holy shit, dat is een harde klapquote:Op maandag 14 maart 2011 13:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Godverdomme![]()
![]()
![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)ma_is_a_biatch_.html
Als hij hem op die richel gooit overleeft dat kleine kutjong het niet.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Godverdomme![]()
![]()
![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)ma_is_a_biatch_.html
Laterzzzzzzzquote:
Uhm woensdagavond denk ikquote:Op maandag 14 maart 2011 13:15 schreef Patje1987 het volgende:
Het kan ook niemand anders zijn dan SSB hè
Trouwens wanneer weer RDR, andere maat van me heeft hem ook gehaald
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |