quote:Op maandag 14 maart 2011 05:10 schreef Carooltje79 het volgende:
Sow dat ging zeker makkelijker dan net
Heerlijk laatste nummertje
uhuquote:Op maandag 14 maart 2011 05:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
tt![]()
tevens je hebt de open nieuw deel knop gevonden
volume in vlc wat lager zettenquote:Op maandag 14 maart 2011 05:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja maar bij mij is dan het geluid van de radio harder dan skype... en weet niet of ik bij skype het geluid nog apart kan regelen ofzo
Waarom kan je niet aanvragen? Dan wil Viro het vast wel voor je doenquote:Op maandag 14 maart 2011 05:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik kan niet aanvragenanders deed ik diggy dex
ik heb net al 2 requests gedaanquote:Op maandag 14 maart 2011 05:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik kan niet aanvragenanders deed ik diggy dex
zit aan mijn limiet.. moet eerst weer poos wachtenquote:Op maandag 14 maart 2011 05:12 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Waarom kan je niet aanvragen? Dan wil Viro het vast wel voor je doen
me 2quote:Op maandag 14 maart 2011 05:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zit aan mijn limiet.. moet eerst weer poos wachten
quote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 05:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
carool jij moet aanvragen!
Diggy Dex - Slaap Lekker (Fantastig Toch) Ft. Eva De Roovere
quote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 05:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
eens met bericht bij dezen verzoek
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Viro
Bericht:
Ook een goed nummer alleen is kanye een debiel in sociale interactie
ik ook, maar vind het toch een onwijs goed nummerquote:Op maandag 14 maart 2011 05:16 schreef Viro het volgende:
Laatste couplet van stan he, krijg ik kippenvel van
ik ga lekker door, kan niet meer slapen. Ben hyperquote:Op maandag 14 maart 2011 05:15 schreef Carooltje79 het volgende:
jaaa we gaan slapen
Ga je ook mee dan Viro?
quote:Op maandag 14 maart 2011 05:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ook, maar vind het toch een onwijs goed nummer![]()
helaas moet ik bij stan wel altijd aan mijn neefje denkenwerd op zijn begrafenis gedraaid
quote:Op maandag 14 maart 2011 05:17 schreef Viro het volgende:
[..]
ik ga lekker door, kan niet meer slapen. Ben hyper
Ohw das klotequote:Op maandag 14 maart 2011 05:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ook, maar vind het toch een onwijs goed nummer![]()
helaas moet ik bij stan wel altijd aan mijn neefje denkenwerd op zijn begrafenis gedraaid
quote:Op maandag 14 maart 2011 05:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik wacht op diggy en dan naar dromenland.. dromen over carool en viro en hete neuqseks wat uiteraard vies bha en zweterig is :p
ik hoop het ookquote:Op maandag 14 maart 2011 05:18 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]das niet goed.. al pak je maar een paar uurtjes
Vies en bah is lekkahhhquote:Op maandag 14 maart 2011 05:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik wacht op diggy en dan naar dromenland.. dromen over carool en viro en hete neuqseks wat uiteraard vies bha en zweterig is :p
oh heb het alleen ff tijdens het nr...quote:
Het slaapliedje komt eraan dus dan moet het wel lukkenquote:
doen we goedquote:Top 20 in de ONZ Radio-reeks van vandaag tot en met 05:15 uur
01. 151 Carooltje79
02. 151 Knetterkrankjorum
03. 089 Viro
04. 031 Redskillz
05. 004 Snuf.
06. 004 Neroje
07. 004 Karzai
08. 002 djkoelkast
09. 001 yvonne
10. 001 mr-green
11. 001 utopie
quote:
oef, heb een soortgelijke motto.quote:Op maandag 14 maart 2011 05:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh heb het alleen ff tijdens het nr...
en denk dan altijd vol liefde aan hem, hij is doodgegaan tijdens zijn hobbyautoracen.
en denk dan altijd aan zijn motto : leef alsof je gek bent, normaal kun je altijd nog doen
gedeelde plaatsquote:Op maandag 14 maart 2011 05:20 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nummer 1
![]()
ben ik toch nog ergens goed in
Ja daar doe ik het ook voorquote:
Wat mooiquote:Op maandag 14 maart 2011 05:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik leef naar zijn mottoben niet voor niets knetterkrankjorum
![]()
die naam heeft hij mij gegeven
quote:Op maandag 14 maart 2011 05:21 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja daar doe ik het ook voor![]()
Eindelijk toch nog met iets hoog geëindigd
quote:Op maandag 14 maart 2011 05:22 schreef Carooltje79 het volgende:
Dit is trouwens ook een geweldig nummer
3 seconden tussenquote:Op maandag 14 maart 2011 05:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dit is eigenlijk zo'n tof nummer....
die droomt over hete vieze zweterige neuqseks met viroquote:Op maandag 14 maart 2011 05:23 schreef Viro het volgende:
oh god zit hier iemand in haar dromen te praten/kreunen
quote:Op maandag 14 maart 2011 05:23 schreef Viro het volgende:
oh god zit hier iemand in haar dromen te praten/kreunen
quote:Op maandag 14 maart 2011 05:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die droomt over hete vieze zweterige neuqseks met viro
Hup en nu alletwee naar bedquote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 05:24 schreef Carooltje79 het volgende:
Huidig verzoekje aangevraagd door:
Carooltje79
Bericht:
Speciaal voor Knetterslaap lekker meis
Sow nu tijd om te gaan slapen![]()
Sweet dreams Knetter en Viro:*
Truste allebei en veel plezier in dromenlandquote:Op maandag 14 maart 2011 05:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
slaap lekker carool en viro
![]()
veel plezier in dromenland, zie jullie zo in mijn dromen![]()
viro.. probeer nog wat te slapen schat
je heb geluk dat dit de korte versie is, origineel duurt 6minuut nog watquote:Op maandag 14 maart 2011 05:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oh viro.. ik slaap altijd met de radio aan.. dus geen bonk bonk bonk muziek graag![]()
dit mag wel
Sop Sop Babyquote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 05:56 schreef Melting het volgende:
Dank je, Knetter!
Jij ook een fijne maandag gewenst.
Toen jij naar bed ging was ik al een half uur wakkerquote:Op maandag 14 maart 2011 05:56 schreef Melting het volgende:
Dank je, Knetter!
Jij ook een fijne maandag gewenst.
als jij hem al gestoord vind.... Er is een nachtploeg hier in de reeks.quote:Op maandag 14 maart 2011 07:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Toen jij naar bed ging was ik al een half uur wakkerjij bent echt gestoord heh
!
Liefde, ik voel hetquote:Op maandag 14 maart 2011 07:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb vandaag een 5.1 setje speakers mee naar mijn werk om vanmiddag af te geven bij Ezechiel, die ze op zijn beurt aan Huppel geeft
Spannend hoorquote:Op maandag 14 maart 2011 08:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ze liggen in mijn auto, nu even wachten of Eze thuiswerkt vandaag.
Wat is er goed aan dan?quote:
baan: nopequote:Op maandag 14 maart 2011 08:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik vraag me dan echt af heh, de mensen die om 05:30 naar bed gaan, hebben die geen baan / school / leven?!
Lust ik nietquote:
oh ok euhm....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 maart 2011 08:28 schreef Viro het volgende:
[..]
oh ok euhm....TheeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heineken wat doe je
quote:Heineken is van plan om het alcoholpercentage van een van zijn Britse merken met 1 procentpunt te verlagen. Ook overweegt de brouwer een verlaging van de andere merken. Men wil hiermee een gezondere levensstijl bewerkstelligen alsmede het comazuipen enigszins tegengaan. Dit schreef de Britse krant The Sunday Telegraph zondag op zijn website.
Het alcoholpercentage van cidermerk Strongbow zou worden verlaagd van 5,3 procent naar 4,3 procent. De stap wordt volgens de krant in 2013 gezet. Strongbow is de meest verkochte cider in het Verenigd Koninkrijk. Het merk is eigendom van de brouwer Scottish & Newcastle, die Heineken in 2008 heeft overgenomen.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Hehe stond je weer in je ondergoed voor het raamquote:Op maandag 14 maart 2011 08:32 schreef sharr het volgende:
Mogge. Ik haat maandagen, wakker worden, opstaan, geen zon, bouwvakkers en niets in huis hebben.welterusten weer.
Slaap lekker chickquote:Op maandag 14 maart 2011 08:32 schreef sharr het volgende:
Mogge. Ik haat maandagen, wakker worden, opstaan, geen zon, bouwvakkers en niets in huis hebben.welterusten weer.
Ik heb in Sliedrecht in een flat gewoond. De badkamer kwam uit in de woonkamer. Kwam ik nakend met een veel te kleine handdoek om de badkamer uit om vervolgens oog in oog te staan met de glazenwasserquote:Op maandag 14 maart 2011 08:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hehe stond je weer in je ondergoed voor het raam?
GMTAquote:Op maandag 14 maart 2011 08:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee, zij voor mijn raam. Niet in ondergoed, thank godquote:Op maandag 14 maart 2011 08:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik ben een keer naakt naar beneden gelopen vlak na de seks omdat ik dorst hadquote:Op maandag 14 maart 2011 08:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb in Sliedrecht in een flat gewoond. De badkamer kwam uit in de woonkamer. Kwam ik nakend met een veel te kleine handdoek om de badkamer uit om vervolgens oog in oog te staan met de glazenwasser
je zou maar wakker worden met een bouwvakkers snee in je gezichtquote:Op maandag 14 maart 2011 08:34 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee, zij voor mijn raam. Niet in ondergoed, thank god
Uit bovenstaande kan ik opmaken dat het geen sexy bouwvakker zijnquote:Op maandag 14 maart 2011 08:34 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee, zij voor mijn raam. Niet in ondergoed, thank god
herkenbaarquote:Op maandag 14 maart 2011 08:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik ben een keer naakt naar beneden gelopen vlak na de seks omdat ik dorst had
Dus met een nog half stijfje liep ik naakt naar beneden omdat mijn ouders toch op vakantie waren.
Alleen was mijn buurvrouw toen beneden om de planten water te geven
Ook leuk jaquote:Op maandag 14 maart 2011 08:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik ben een keer naakt naar beneden gelopen vlak na de seks omdat ik dorst had
Dus met een nog half stijfje liep ik naakt naar beneden omdat mijn ouders toch op vakantie waren.
Alleen was mijn buurvrouw toen beneden om de planten water te geven
Alsof ik verstand heb van vrouwenquote:Op maandag 14 maart 2011 08:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Huppel, help me in mijn meiden-kweste
Zie je PM
Hmm maar volgens mij heb je wel gelijk hoor, ik vind het zo toevalligquote:Op maandag 14 maart 2011 08:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alsof ik verstand heb van vrouwen
Ik zal mn pm even verder toelichten in de pmquote:Op maandag 14 maart 2011 08:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm maar volgens mij heb je wel gelijk hoor, ik vind het zo toevallig
Ik kan niet kokenquote:Op maandag 14 maart 2011 08:45 schreef Viro het volgende:
Vrouwen: bah zijn alleen maar goed voor in de keuken, seks en je bankrekening leeg te plunderen
quote:Op maandag 14 maart 2011 08:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan niet koken
Ik ben belabberd in bed![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 maart 2011 08:45 schreef Viro het volgende:
Vrouwen: bah zijn alleen maar goed voor in de keuken, seks en je bankrekening leeg te plunderen
quote:Op maandag 14 maart 2011 08:46 schreef Viro het volgende:
[..]
Uitspraak van mn beste vriend: Mijn beste vriend heeft tieten. En ze ziet de lekkere kontjes eerder dan ik als we op een terras zitten, dat klopt toch niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Tosti's krijg je pas nadat je de tostimaker koffie op bed hebt gegevenquote:
Herkenbaar welquote:Op maandag 14 maart 2011 08:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uitspraak van mn beste vriend: Mijn beste vriend heeft tieten. En ze ziet de lekkere kontjes eerder dan ik als we op een terras zitten, dat klopt toch niet.
waar kan ik een huppelmuts bestellen, wil er ook 1quote:Op maandag 14 maart 2011 08:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uitspraak van mn beste vriend: Mijn beste vriend heeft tieten. En ze ziet de lekkere kontjes eerder dan ik als we op een terras zitten, dat klopt toch niet.
One of a kindquote:Op maandag 14 maart 2011 08:49 schreef Viro het volgende:
[..]
waar kan ik een huppelmuts bestellen, wil er ook 1
Van vrouwen he sharr, van vrouwen!quote:
Jaquote:Op maandag 14 maart 2011 08:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Van vrouwen he sharr, van vrouwen!
Mooi wanneer gaan wij een terrasje pakken?quote:
Zodra zomerquote:Op maandag 14 maart 2011 08:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi wanneer gaan wij een terrasje pakken?
3x raden wie er thuis werkt vandaagquote:Op maandag 14 maart 2011 08:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Als ik dit nummer hoor in de auto ga ik echt minimaal 180 rijden![]()
dat heb ik juist met een goede rock of metal nummerquote:Op maandag 14 maart 2011 08:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Als ik dit nummer hoor in de auto ga ik echt minimaal 180 rijden![]()
Ja hoiquote:Op maandag 14 maart 2011 08:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
3x raden wie er thuis werkt vandaag
Komt omdat vrouwelijke FOK!kers niet bestaan.quote:Op maandag 14 maart 2011 08:52 schreef Viro het volgende:
Volgens mij zijn alle vrouwelijke fok!kers stiekem bi![]()
Heul niet. Vrouwen zijn over het algemeen gewoon mooi om naar te kijkenquote:Op maandag 14 maart 2011 08:52 schreef Viro het volgende:
Volgens mij zijn alle vrouwelijke fok!kers stiekem bi![]()
Oja shit dat bedoelde ik inderdaad.quote:Op maandag 14 maart 2011 08:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Komt omdat vrouwelijke FOK!kers niet bestaan.
Wij zijn allen een kloon van een WoW spelende vadsige nerd
Whyquote:
wait wut, kloons van graseterquote:Op maandag 14 maart 2011 08:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Komt omdat vrouwelijke FOK!kers niet bestaan.
Wij zijn allen een kloon van een WoW spelende vadsige nerd
Moet hij zijn adres even PM'n.quote:Op maandag 14 maart 2011 08:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
3x raden wie er thuis werkt vandaag
mee eensquote:Op maandag 14 maart 2011 08:53 schreef sharr het volgende:
[..]
Heul niet. Vrouwen zijn over het algemeen gewoon mooi om naar te kijken.
Gewoon, omdat het kan.quote:
Nederlandstaligquote:Op maandag 14 maart 2011 08:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat een KANKERnummer vind ik dit zeg![]()
![]()
!
Sorry dat ik het zo verwoord, maar ik heb er geen andere woorden van !
Echt, slijmeriger dan dit kan een nummer niet worden!
Dat doet hij vast wel braaf en anders geef ik zn adres wel doorquote:Op maandag 14 maart 2011 08:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Moet hij zijn adres even PM'n.
Dan ben ik er rond 15:30 hoop ik
Oh gelukkig, ik schrok alquote:Op maandag 14 maart 2011 08:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Gewoon, omdat het kan.
En neuh, niet dat ik weet.
Minpunten dit sop sop. Zwaar minpuntenquote:Op maandag 14 maart 2011 08:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat een KANKERnummer vind ik dit zeg![]()
![]()
!
Sorry dat ik het zo verwoord, maar ik heb er geen andere woorden van !
Echt, slijmeriger dan dit kan een nummer niet worden!
Als ik al met het woord kanker scheld, doe ik dat als krachtterm.quote:Op maandag 14 maart 2011 08:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat doet hij vast wel braaf en anders geef ik zn adres wel door
[..]
Oh gelukkig, ik schrok al
[..]
Minpunten dit sop sop. Zwaar minpunten
Dan nogquote:Op maandag 14 maart 2011 08:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Als ik al met het woord kanker scheld, doe ik dat als krachtterm.
Het heeft in mijn mening niks met de ziekte te maken hoor
Heb 2 opa's gehad die er aan overleden zijn, en mijn vader heeft het gehad...
Wim Sonneveldquote:
Ali Osramquote:
Dus ze moet eerst maar bewijzen dat het kind van hem isquote:Op maandag 14 maart 2011 08:59 schreef Viro het volgende:
Krijg net te horen dat een vriend van mijn neef achter is gekomen dat een chick waar hij 9 maanden mee heeft gebatst gisteren bevallen is.
Meid had hem niet op de hoogte gebracht van de zwangerschap. Ik dacht dat dit alleen maar in Amsterdam en USA gebeurde, maar nee ook in belgie
Ik snap hem nietquote:
Non stop.quote:Op maandag 14 maart 2011 08:59 schreef Viro het volgende:
Krijg net te horen dat een vriend van mijn neef achter is gekomen dat een chick waar hij 9 maanden mee heeft gebatst gisteren bevallen is.
Meid had hem niet op de hoogte gebracht van de zwangerschap. Ik dacht dat dit alleen maar in Amsterdam en USA gebeurde, maar nee ook in belgie
Hmm en nu wil de hoer zeker ook alimentatie ?!quote:Op maandag 14 maart 2011 08:59 schreef Viro het volgende:
Krijg net te horen dat een vriend van mijn neef achter is gekomen dat een chick waar hij 9 maanden geleden mee heeft gebatst gisteren bevallen is.
QFT.quote:
zei ik ook tegen mijn neef.quote:Op maandag 14 maart 2011 08:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus ze moet eerst maar bewijzen dat het kind van hem is
pssst kijk eens ff naar de editquote:Op maandag 14 maart 2011 09:00 schreef sharr het volgende:
[..]
Non stop.
Maar heeft ze hem wel op de hoogte gebracht dat het kind geboren was?
I dont know and dont care.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm en nu wil de hoer zeker ook alimentatie ?!
oh ok, doe dan ff adres pm'en. Sta ik strakjes voor de deurquote:Op maandag 14 maart 2011 09:03 schreef sharr het volgende:
Goed, ik ga even een tosti maken, eten en verder slapen. Liefhebbers (voor tosti dus) kunnen langskomen.
Waar woonde je ook alweer ?quote:Op maandag 14 maart 2011 09:03 schreef sharr het volgende:
Goed, ik ga even een tosti maken, eten en verder slapen. Liefhebbers (voor tosti dus) kunnen langskomen.
Hmm ik vind koffie alleen lekker in combinatie met suiker en een sigaretquote:Op maandag 14 maart 2011 09:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Hihi fijne muziek wel. Heb meteen maar even de vloer geveegd hier en koffie gezet.
Wie wil er koffie?
kijk je leert het welquote:Op maandag 14 maart 2011 09:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Hihi fijne muziek wel. Heb meteen maar even de vloer geveegd hier en koffie gezet.
Wie wil er koffie?
Vraag even aan Ez hoe hij wordt wakker gemaakt als we een meet hebben gehad ofzoquote:
Ik lust het gewoon helemaal nietquote:Op maandag 14 maart 2011 09:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm ik vind koffie alleen lekker in combinatie met suiker en een sigaret
Of anders cappuccino
Harde werkerquote:
Gast, ik rijd 100 km heen en 100 km terug elke dag + 9 uur werkenquote:Op maandag 14 maart 2011 09:15 schreef utopie het volgende:
[..]
over een uur ga ik pas weg. uur fietsen heen en terug. kk zooi
gast ik moet voor het eerst weer sinds de zomer vroeg uit bed en werken.. terwijl ik elke dag 2 uur op bed ging en 12 uur uit bedquote:Op maandag 14 maart 2011 09:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Gast, ik rijd 100 km heen en 100 km terug elke dag + 9 uur werken
Jij bent echt een kleine bitch gewoon heh...
Ik krijg koffie, de rest tosti's.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vraag even aan Ez hoe hij wordt wakker gemaakt als we een meet hebben gehad ofzo
Koffie op bed zelfsquote:
Aww. Wil je erover praten?quote:Op maandag 14 maart 2011 09:15 schreef utopie het volgende:
[..]
over een uur ga ik pas weg. uur fietsen heen en terug. kk zooi
Ja als je het 's avonds eet is het geen ontbijt meer hequote:
Ik zei je godverdomme toen je stopte met school toch al dat je in je ritme moest blijven of niet danquote:Op maandag 14 maart 2011 09:16 schreef utopie het volgende:
[..]
gast ik moet voor het eerst weer sinds de zomer vroeg uit bed en werken.. terwijl ik elke dag 2 uur op bed ging en 12 uur uit bed
Godverdommequote:Op maandag 14 maart 2011 09:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja als je het 's avonds eet is het geen ontbijt meer he
Vertel alles!quote:
ja maar nee. nu moet ik elke dag van 11 tot 3 werken fucking zwaar is dat manquote:Op maandag 14 maart 2011 09:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik zei je godverdomme toen je stopte met school toch al dat je in je ritme moest blijven of niet dan?
Doe je echt allemaal zelf hoor zeikerd!
Waar ging je ook alweer werken ?quote:Op maandag 14 maart 2011 09:18 schreef utopie het volgende:
[..]
ja maar nee. nu moet ik elke dag van 11 tot 3 werken fucking zwaar is dat manal helemaal als er niks te doen valt
Dat is wel zo. Als je niks te doen hebt op je werk is kutquote:Op maandag 14 maart 2011 09:18 schreef utopie het volgende:
[..]
ja maar nee. nu moet ik elke dag van 11 tot 3 werken fucking zwaar is dat manal helemaal als er niks te doen valt
Ik heb vanaf 07:00 ook nog amper wat gedaanquote:Op maandag 14 maart 2011 09:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is wel zo. Als je niks te doen hebt op je werk is kut
neequote:Op maandag 14 maart 2011 09:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Waar ging je ook alweer werken ?
Die campeer winkel ofzo toch bij de wandelschoenen?
Ja dat was een leuk topicquote:
Maar je hebt wel de zachtste haartjes van heel FOK!quote:Op maandag 14 maart 2011 09:26 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb overal spierpijn, ik heb echt geen conditie en meteen volle bak voetballen, ben nog steeds naar de klote en ben ook nog een keer op mijn bek gegaan 's avonds
Ik heb 26 vakantiedagen en 8 ATV dagen per jaarquote:Op maandag 14 maart 2011 09:23 schreef utopie het volgende:
ik heb ook gewoon maar 4 vakantieweken die ik mag gebruiken wanneer ik weel. zo fucking weinig!!
Heb je een wedstrijd gespeeldquote:Op maandag 14 maart 2011 09:26 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb overal spierpijn, ik heb echt geen conditie en meteen volle bak voetballen, ben nog steeds naar de klote en ben ook nog een keer op mijn bek gegaan 's avonds
Hou eens op jullie. Ik wil ook werken en vakantiedagen hebben enzquote:Op maandag 14 maart 2011 09:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb 26 vakantiedagen en 8 ATV dagen per jaar
Aangenomen op de borst hequote:Op maandag 14 maart 2011 09:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Heb je een wedstrijd gespeeld?
Ik zaterdag ook weer voor het eerste sinds 2 maanden na het verrekken van mijn enkelbanden, maar wel 15-0 gewonnen
1x gescored, en 1 supermooi doelpunt wat afgekeurd werd
Nee gewoon op een veldje ergens tegen allemaal randomsquote:Op maandag 14 maart 2011 09:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Heb je een wedstrijd gespeeld?
Ik zaterdag ook weer voor het eerste sinds 2 maanden na het verrekken van mijn enkelbanden, maar wel 15-0 gewonnen
1x gescored, en 1 supermooi doelpunt wat afgekeurd werd
quote:So after landing my new job as a Wal-Mart greeter, a good find for many retirees, I lasted less than a day.
About two hours into my first day on the job a very loud, unattractive, mean-acting woman walked into the store with her two kids, yelling obscenities at them all the way through the entrance.
I said pleasantly, 'Good morning and welcome to Wal-Mart. Nice children you have there. Are they twins?'
The ugly woman stopped yelling long enough to say,
'Hell no, they aint twins. The oldest one's 9, and the other one's 7.
Why the hell would you think they?re twins? Are you blind, or stupid??
So I replied, ?I?m neither blind nor stupid, Ma?am, I just couldn?t believe someone slept with you twice. Have a good day and thank you for shopping at Wal-Mart.?
My supervisor said I probably wasn?t cut out for this line of work.
En toen met binnenkant over de keeper in de kruising gekruldquote:
Ik had toen ik fit was een keer mijn telefoon mee en zo'n stappenteller om te zien hoeveel ik rende.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:30 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee gewoon op een veldje ergens tegen allemaal randoms, gewoon uithalen telkens maar na 3x rennen ben ik gewoon moe
Maarja als het nou gewoon bij het voetballen bleef ging het wel, daarna nog verjaardag waar we buiten wat aangekloot hebben. Waarom een maat van mij in een straatnamenbord moest klimmen via de bassie & adriaan stijl is mij nog onbekend maar ik was de bassiequote:Op maandag 14 maart 2011 09:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik had toen ik fit was een keer mijn telefoon mee en zo'n stappenteller om te zien hoeveel ik rende.
En dat was gewoon 9.8km in een wedstrijd
Maar nu is mijn conditie ook weer kut hoor
quote:Op maandag 14 maart 2011 09:41 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Maarja als het nou gewoon bij het voetballen bleef ging het wel, daarna nog verjaardag waar we buiten wat aangekloot hebben. Waarom een maat van mij in een straatnamenbord moest klimmen via de bassie & adriaan stijl is mij nog onbekend maar ik was de bassie![]()
Gras heeft een weekbanquote:Op maandag 14 maart 2011 09:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En nu hup, WoW spelen jij, je moet Grasje bijhouden
Mja, ik weet hetquote:
En jij denkt dat ik daar tijd voor heb?quote:Op maandag 14 maart 2011 09:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En nu hup, WoW spelen jij, je moet Grasje bijhouden
Op de WoW-server?quote:
Nee op fokquote:
Level 35 alweerquote:Op maandag 14 maart 2011 09:50 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee op fok
http://eu.battle.net/wow/(...)teppes/patjen/simple
http://eu.battle.net/wow/(...)ppes/graseter/simple
Oja hij zou voor mij trouwens ook die games regelenquote:Op maandag 14 maart 2011 09:50 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee op fok
http://eu.battle.net/wow/(...)teppes/patjen/simple
http://eu.battle.net/wow/(...)ppes/graseter/simple
Jaquote:
Heldquote:Op maandag 14 maart 2011 09:57 schreef Patje1987 het volgende:
Vandaag draakje aanvullen met muziek van Adam K & Soha [ afbeelding ]
Koelkast is gewoon lekker aan het uitslapenquote:Op maandag 14 maart 2011 10:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Uhm er gaat iets niet helemaal goed lijkt wel?
Can't blame himquote:Op maandag 14 maart 2011 10:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Koelkast is gewoon lekker aan het uitslapen
Boh wat gaat er die kluis in?quote:Op maandag 14 maart 2011 10:07 schreef Monopoly het volgende:
En zo word je wakker om half 10 bij je broer op de bank om hem te helpen met het neerzetten van een huge ass kluis van 2000 kilo in zijn garage
Hij gaat een vuurwerk winkel beginnen vanuit zijn garagequote:Op maandag 14 maart 2011 10:07 schreef Monopoly het volgende:
En zo word je wakker om half 10 bij je broer op de bank om hem te helpen met het neerzetten van een huge ass kluis van 2000 kilo in zijn garage
Ik denk eerder dat mono zn broeken er worden bewaardquote:Op maandag 14 maart 2011 10:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hij gaat een vuurwerk winkel beginnen vanuit zijn garage?
Ja maar, mijn swaffeluitrusting enzo is geld waard.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat mono zn broeken er worden bewaard
Jij verdient je geld met je piemel?quote:Op maandag 14 maart 2011 10:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja maar, mijn swaffeluitrusting enzo is geld waard.
Topsport...
Zoonquote:
Lekker geslapen mamaquote:
Ik dacht dat jij niet ging draaien dus ben naar bed gegaanquote:Op maandag 14 maart 2011 10:21 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Lekker geslapen mama![]()
Had je gisteren nog geluisterd naar tisjeboysnuf. want ik zag je niet in het topic en het was een toffe uitzending
Ah jammer ik draaide alleen maar rustige muzakjens en rustige riekwestsquote:Op maandag 14 maart 2011 10:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet ging draaien dus ben naar bed gegaan![]()
Sorry
Was heel tofquote:Op maandag 14 maart 2011 10:23 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ah jammer ik draaide alleen maar rustige muzakjens en rustige riekwestsIedereen werd slaperig en ging daarna slapen
En hoe ben je bij je computer gekomen?quote:Op maandag 14 maart 2011 10:23 schreef sharr het volgende:
Wat is dit, ik sliep verkeerd om en nu kan ik niet meer bewegen!
Die stond al op m'n buik.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:23 schreef Snuf. het volgende:
[..]
En hoe ben je bij je computer gekomen?
Onder deze lijn posts van geile FOK!kertjes die Sharrr wel even willen masserenquote:Op maandag 14 maart 2011 10:23 schreef sharr het volgende:
Wat is dit, ik sliep verkeerd om en nu kan ik niet meer bewegen!
Wie is er geil om 10:26 op maandagochtend?quote:Op maandag 14 maart 2011 10:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Onder deze lijn posts van geile FOK!kertjes die Sharrr wel even willen masseren
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Masserenquote:Op maandag 14 maart 2011 10:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Onder deze lijn posts van geile FOK!kertjes die Sharrr wel even willen masseren
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ikquote:Op maandag 14 maart 2011 10:26 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Wie is er geil om 10:26 op maandagochtend?
FOK!kers zijn toch 24/7 geil?quote:Op maandag 14 maart 2011 10:26 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Wie is er geil om 10:26 op maandagochtend?
Ik ben sowieso goedquote:
quote:
Wat lief romantisch samen riekwestenquote:Op maandag 14 maart 2011 10:31 schreef Viro het volgende:
Oh kut vergeten naam te veranderen, nu komt mijn request onder de naam van mijn vriendin
Whahaquote:Op maandag 14 maart 2011 10:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Van een 9 naar een 2 hoor wat betreft je verzoekje!
Dat sowiesoquote:
Ik heb er net 2 gedaanquote:Op maandag 14 maart 2011 10:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whaha
Ik zal zo weer een geniaal verzoekje doen
wut die heb ik ook nietquote:Op maandag 14 maart 2011 10:34 schreef sharr het volgende:
Five for Fighting - world (ofzo) die mis ik erin!
Hoi mevrouw popjensquote:
Deze is tenminste nog leuk!quote:Op maandag 14 maart 2011 10:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mensen er bestaat meer hardstyle dan Catfight hoor!
Zoals wat dan?quote:Op maandag 14 maart 2011 10:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
dag snufquote:Op maandag 14 maart 2011 10:38 schreef Snuf. het volgende:
Heej jongens ik ga naar school tot vanmiddag!
Doe ik ook altijd jaquote:Op maandag 14 maart 2011 10:38 schreef Popje-popje het volgende:
Ik eet hagelslag met boterham ipv andersom
Vetste nummer van technoboy blijft toch ragequote:
Huh echtquote:Op maandag 14 maart 2011 10:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Herkenbaarquote:Op maandag 14 maart 2011 10:38 schreef Popje-popje het volgende:
Ik eet hagelslag met boterham ipv andersom
Eens met deze man.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:39 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Vetste nummer van technoboy blijft toch rage
Voices, I hear voicesquote:Op maandag 14 maart 2011 10:39 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Vetste nummer van technoboy blijft toch rage
Sop Sop Babyquote:
Ik heb er 2 aangevraagd hoor.quote:
tosti's hoor je in de pan te makenquote:Op maandag 14 maart 2011 10:40 schreef sharr het volgende:
Ik ga het tosti-ijzer wegflikkeren. Dit is niet meer schoon te maken.
Nee hoor. In een spongebob tosti-ijzerquote:
Ja die zooi werkt nooit naar behorenquote:Op maandag 14 maart 2011 10:50 schreef Viro het volgende:
Gvd wat is die digid een schijtding. Zit ik net een hele formulier in te vullen voor de uwv. Ben ik klaar, alles gehad. Is er een storing kan ik opnieuw beginnen zodra het weer werkt.
Gaat dat niet gebruikt worden om mensen te ergeren door de hele tijd op - te duwen enzo?quote:Op maandag 14 maart 2011 10:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb zo'n geniaal idee voor Draakje heh!
Kunnen we niet een soort kudo / karma systeem maken?
Dus dat je je als gebruiker kan aanmelden als requester...
Mensen kunnen dan bij een liedje wat jij gerequest hebt een + of een - klikken op de website.
Dat je dan iets van een overzicht hebt hoeveel +jes en hoeveel -etjes mensen verzameld hebben?
nee gaat hem niet worden, gaat zwaar misbruikt worden. Vooral door een paar users hier.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mensen kunnen dan bij een liedje wat jij gerequest hebt een + of een - klikken op de website.
Dat je dan iets van een overzicht hebt hoeveel +jes en hoeveel -etjes mensen verzameld hebben?
dat is niet te vreten, uit de pan zijn de tosti's lekkerderquote:Op maandag 14 maart 2011 10:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hoor. In een spongebob tosti-ijzer
Welke mensen ?quote:Op maandag 14 maart 2011 10:51 schreef Viro het volgende:
[..]
nee gaat hem niet worden, gaat zwaar misbruikt worden. Vooral door een paar users hier.
Zo'n soort iets komt er al in, of zit er al in.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
ja maar zij vraagt meestal wel kut muziek aan, wel grappig dan toch om dat te zienquote:Op maandag 14 maart 2011 10:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo'n soort iets komt er al in, of zit er al in.
Als een nummer wordt aangevraagd dan krijgt dat nummer punten blabla als niemand aanvraagt is de kans groter dat dat nummer random voorbij komt dan.
Met jouw systeem krijgen al knetter haar riekwestjes een -
Nah, ik vind tosti's uit de pan niet zoveel bijzonderder dan uit een ijzer hoorquote:Op maandag 14 maart 2011 10:52 schreef Viro het volgende:
[..]
dat is niet te vreten, uit de pan zijn de tosti's lekkerder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |