als je het open nieuw deel knopje gebruikt verhuist de op automatisch mee. dan is het + nummertje en tt veranderen en klaarquote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 02:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
als je het open nieuw deel knopje gebruikt verhuist de op automatisch mee. dan is het + nummertje en tt veranderen en klaar
nu niks hete lesbische seksquote:
Ohw het is dus nog wel redelijk goed gegaanquote:Op maandag 14 maart 2011 02:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nu niksis voor de volgende x makkelijker
Jaaaaa red mequote:
knetterquote:Op maandag 14 maart 2011 02:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nu niks hete lesbische seksis voor de volgende x makkelijker
Hmmmquote:Op maandag 14 maart 2011 02:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nu niks hete lesbische seksis voor de volgende x makkelijker
ik ga ff douchen, word mij te warm hier.quote:
Nou hup wegwezen danquote:Op maandag 14 maart 2011 02:08 schreef Viro het volgende:
[..]
ik ga ff douchen, word mij te warm hier.
Heb een rood aanlopende serena hier naast me. Die is niet erg amused. Had beloofd niet te lang te fok!ken vandaag.
topic word opgenomen in de statestieken, dus het is te zien.quote:Op maandag 14 maart 2011 02:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Topic volmaken vannacht dan ziet niemand het
Minder schuiven met je bureaustoel..quote:Op maandag 14 maart 2011 02:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wtfmams komt melden dat het 2 uur is en dat ik moet slapen
![]()
heb het licht maar ff uitgedaan
quote:Op maandag 14 maart 2011 02:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
Ssstttt moest je dat nou zeggen??quote:Op maandag 14 maart 2011 02:10 schreef Viro het volgende:
[..]
topic word opgenomen in de statestieken, dus het is te zien.
lig in bedquote:Op maandag 14 maart 2011 02:10 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Minder schuiven met je bureaustoel..
En een bed is om te fok!ken dus je doet het helemaal goedquote:
fok danliever op een andere manierquote:Op maandag 14 maart 2011 02:11 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
En een bed is om te fok!ken dus je doet het helemaal goed![]()
rebelse knetter.quote:Op maandag 14 maart 2011 02:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
+ Wat doe jij in bed zodat je zoveel lawaai maakt, dat je moeder komt kijken.quote:
slaap lekkerquote:Op maandag 14 maart 2011 02:12 schreef Viro het volgende:
[..]
rebelse knetter.
Ok nu ben ik weg, alvast truste allemaal
hevig klaarkomenquote:Op maandag 14 maart 2011 02:12 schreef Redskillz het volgende:
[..]
+ Wat doe jij in bed zodat je zoveel lawaai maakt, dat je moeder komt kijken.
Sweet dreamsquote:Op maandag 14 maart 2011 02:12 schreef Viro het volgende:
[..]
rebelse knetter.
Ok nu ben ik weg, alvast truste allemaal
Fokken is fok!kenquote:Op maandag 14 maart 2011 02:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
fok danliever op een andere manier
quote:
Volgende keer zou ik ook graag meegenietenquote:Op maandag 14 maart 2011 02:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
was lekker, thx for asking
dat kan geregeld wordenquote:Op maandag 14 maart 2011 02:15 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Volgende keer zou ik ook graag meegenieten![]()
quote:
Wat dan?quote:
heb je net een dm gestuurd, gaan we eerst camseksen en als dat bevalt dan doen we het zaterdag voor t echie.. deal?quote:Op maandag 14 maart 2011 02:16 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
dan zie ik je DM graag tegemoet
Geweldig plan!quote:Op maandag 14 maart 2011 02:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb je net een dm gestuurd, gaan we eerst camseksen en als dat bevalt dan doen we het zaterdag voor t echie.. deal?
hoezo? kun je niet tegen vrouwen die aan seks doen?quote:
sorry was ff afgeleid door het heerlijke lichaam van Knetterquote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 02:20 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
sorry was ff afgeleid door het heerlijke lichaam van Knetter
maar vertel? hoezo zenuwachtig?
tuurlijk wel.. lekker manquote:
Dat doen we toch ook helemaal nietquote:
Ik lees alle DM'squote:Op maandag 14 maart 2011 02:21 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dat doen we toch ook helemaal niet
Tsjaaaa dat doe jij zelf hequote:
quote:
quote:
moet hij natuurlijk wel willenquote:
quote:
Dus???quote:Op maandag 14 maart 2011 02:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
moet hij natuurlijk wel willen
of je zin hebt in hete geile neuqseks,likseks, zuigseks met carooltje en mijquote:
ooh dat.. altijd he..quote:Op maandag 14 maart 2011 02:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
of je zin hebt in hete geile neuqseks,likseks, zuigseks met carooltje en mij
je gebruikt een kutsmiley.. tss nu wil niet meerquote:
Wat een enthousiasme... het hoeft niet hoorquote:
gaat iig tot nu toe lekkerquote:Op maandag 14 maart 2011 02:31 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Wat een enthousiasme... het hoeft niet hoorwij 2en redden ons prima hoor
Vrouwen, echt.. ik ben een man..quote:Op maandag 14 maart 2011 02:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je gebruikt een kutsmiley.. tss nu wil niet meer
quote:Op maandag 14 maart 2011 02:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
gaat iig tot nu toe lekker
quote:Op maandag 14 maart 2011 02:32 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
en het wordt nog veeeeeeel lekkerder
Geil komt wel goed inderdaad met ons 2quote:Op maandag 14 maart 2011 02:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik zeg dat we t in t echie moeten doen... dat kan alleen maar geil zijn
quote:
quote:
Ik heb ook trek in iets lekkersquote:
Ach gewoon lekker mee swingen johquote:Op maandag 14 maart 2011 02:38 schreef Redskillz het volgende:
[..]
En ik ben helaas niet zon jan de danser,
quote:Op maandag 14 maart 2011 02:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oh deze wou ik aanvragen voor carooltje.. kon niet.. was recently played.. door serena dus
Nee nog ff goed uitziekenquote:Op maandag 14 maart 2011 02:42 schreef Redskillz het volgende:
Moeten jullie morgen niet werken trouwens?
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Knetter
Bericht:
carooltje
Baby you can turn me onquote:
quote:
het is het serieus waard om te lezenquote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 02:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
het is het serieus waard om te lezen![]()
Nou dat was ff schrikken hequote:
Hahaquote:
handig iemand op msn hebben die de leuke topics doorpast.. hoef ik zelf niet eens meer te kijkenquote:
Nou inderdaad haha mazzelaarquote:Op maandag 14 maart 2011 02:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
handig iemand op msn hebben die de leuke topics doorpast.. hoef ik zelf niet eens meer te kijken
Het kan inderdaad momenteel wel wat minder ja..quote:Op maandag 14 maart 2011 02:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
heb maar even snel 2 verzoekjes gedaan.. even goede muziek straks
Fijn! ben die herrie wel zat nuquote:Op maandag 14 maart 2011 02:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
heb maar even snel 2 verzoekjes gedaan.. even goede muziek straks
Because I don't have your numberquote:Op maandag 14 maart 2011 03:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ring ring why don't you give me a call?
goede redenatiequote:Op maandag 14 maart 2011 03:03 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Because I don't have your number
ja ben wakkerquote:Op maandag 14 maart 2011 03:05 schreef Carooltje79 het volgende:
Huidig verzoekje aangevraagd door:
Godshand
Bericht:
Knetter wakker schudden
En ben je weer helemaal wakker Knetter?
Wat ga jij morgen doen? werken/school of gwn lekker slapenquote:
fiets ophalen bij de fietsenmaker en psycholoog bellen.. verder nog niks in de planningquote:Op maandag 14 maart 2011 03:08 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Wat ga jij morgen doen? werken/school of gwn lekker slapen
oh carooltje en ik zijn net uitgesekstquote:
Komt ie net te laatquote:Op maandag 14 maart 2011 03:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh carooltje en ik zijn net uitgesekst
tijd voor ronde 2quote:Op maandag 14 maart 2011 03:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh carooltje en ik zijn net uitgesekst
Ohw das niet eerlijk.. wij 2 - jij 1..quote:Op maandag 14 maart 2011 03:11 schreef Viro het volgende:
oh wacht ronde 2 voor jullie, niet voor mij
jullie 2 ik 3quote:Op maandag 14 maart 2011 03:12 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ohw das niet eerlijk.. wij 2 - jij 1..
dan ook nog maar een 3e ronde
Wij 4 jij 4quote:
quote:
Ja dusquote:Op maandag 14 maart 2011 03:18 schreef Viro het volgende:
[..]
ja hohoho, ik moet nu ff op adem komen. Serena is een beest in bed
Neequote:
auwquote:Op maandag 14 maart 2011 03:19 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja dusdat is toch niet mijn probleem
Awww kusje eropquote:
Neuh dat hoeft niet speciaal hoorquote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 03:23 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Neuh dat hoeft niet speciaal hoor
Maar beetje pijn is wel fijn
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
me 2quote:Op maandag 14 maart 2011 03:28 schreef Carooltje79 het volgende:
* Carooltje79 zit ff heerlijk te genieten van November rain
quote:Op maandag 14 maart 2011 03:29 schreef Viro het volgende:
holy shit
Dat hoop ik wel jah dat daar ook nog dubbelen tussen zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
quote:Op maandag 14 maart 2011 03:31 schreef Viro het volgende:
[..]
knetter wat doe je, serena kan dit nummer waarderen
dat gebeurt vast niet.. zolang je haar nog laat komenquote:Op maandag 14 maart 2011 03:33 schreef Viro het volgende:
[..]
maar ik wil niet dat de passie tussen mij en serena bedaart
Wie vroeg dit nummer aan?quote:Alicia Keys - Try Sleeping With A Broken Heart [verzoekje]
Ikke ikke ikkequote:
Huh?quote:Op maandag 14 maart 2011 03:38 schreef Viro het volgende:
[..]
titel van het lied zegt het eigenlijk al
Dan word je van mijn request wel wakkerquote:Op maandag 14 maart 2011 03:43 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Huh?
* Carooltje79 wordt al een beetje moe
quote:Op maandag 14 maart 2011 03:45 schreef Viro het volgende:
[..]
Dan word je van mijn request wel wakker![]()
Technoboy met Catfight
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
quote:Op maandag 14 maart 2011 03:47 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
wakker worden!!
ik zou het niet wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 maart 2011 03:48 schreef Viro het volgende:
[..]
ik zou het niet wetenTuurlijk welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jij had het er net nog over
haha
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Nee toch???quote:Op maandag 14 maart 2011 03:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
carooltje schat.. er is al een liedje geweest dat aangevraagd was door jou.. heb je hem gemist?
heb 1 voorbij zien komen met jouw naam erbij..quote:Op maandag 14 maart 2011 03:50 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nee toch???dat zou wel heeeeel erg zijn
![]()
maar had een paar aangevraagd
ik ookquote:Op maandag 14 maart 2011 03:51 schreef Carooltje79 het volgende:
Belgie
![]()
dit vind ik echt een geweldig nummer
ff checken, soms gaan we ervan uit dat we hebben gerequest terwijl we zo slaapdronken zijn dat het helemaal niet zo isquote:Op maandag 14 maart 2011 03:48 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Tuurlijk weljij had het er net nog over
haha
quote:Op maandag 14 maart 2011 03:52 schreef Viro het volgende:
[..]
ff checken, soms gaan we ervan uit dat we hebben gerequest terwijl we zo slaapdronken zijn dat het helemaal niet zo is
Terechte klachtquote:Op maandag 14 maart 2011 04:02 schreef Viro het volgende:
Ik hoor te weinig bryan adams op onzin radio. Alleen summer of 69 hoor ik vaak langskomen.
daar lees ik alleen meequote:Op maandag 14 maart 2011 04:05 schreef Viro het volgende:
[..]
jij zit zo te lezen veels te vaak in klb
Oehh ben benieuwdquote:Op maandag 14 maart 2011 04:10 schreef Viro het volgende:
ook weer 2 verzoekjes gedaan, gaat knetter niet leuk vinden
arme knetterquote:Op maandag 14 maart 2011 04:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
mijn lappie vloog uit.. start hem weer op.. is de leukert van msn weg en dit kattengejammer oh wacht das mooier.. deze verkrachting van katten op de radio...ik ga huilen
sorry Knetterquote:Op maandag 14 maart 2011 04:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
mijn lappie vloog uit.. start hem weer op.. is de leukert van msn weg en dit kattengejammer oh wacht das mooier.. deze verkrachting van katten op de radio...ik ga huilen
quote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 04:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
is al goed meis, heb het meeste gemist
moet je straks niet gaan dansen anders valt je laptop weer uitquote:Op maandag 14 maart 2011 04:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
is al goed meis, heb het meeste gemist
dansen?quote:Op maandag 14 maart 2011 04:18 schreef Viro het volgende:
[..]
moet je straks niet gaan dansen anders valt je laptop weer uit
tsk tsk doe eens lief, door nerds hebben wij nu allemaal internet en alle gemakken die we kennen vandaag de dagquote:Op maandag 14 maart 2011 04:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ben soberso happy want skaip werkt
![]()
weer iets wat ik zelfstandig geregelt heb.. ik word nog een heuze nerdwhahaha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 maart 2011 04:19 schreef Viro het volgende:
[..]
tsk tsk doe eens lief, door nerds hebben wij nu allemaal internet en alle gemakken die we kennen vandaag de dag
wutt.. ik bedoel het positiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
* Knetterkrankjorum zet de laptop alvast op een stabiele plekquote:Op maandag 14 maart 2011 04:20 schreef Viro het volgende:
[..]
als je nu op site van draakje kijkt kan je het al zien
oh ok dan is het goedquote:Op maandag 14 maart 2011 04:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wutt.. ik bedoel het positief
wehehehquote:Op maandag 14 maart 2011 04:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
* Knetterkrankjorum zet de laptop alvast op een stabiele plek
dan heb ik ruziequote:Op maandag 14 maart 2011 04:21 schreef Viro het volgende:
[..]
oh ok dan is het goed
[..]
wehehehff je mams wakker maken om mee te dansen
![]()
quote:Op maandag 14 maart 2011 04:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik kreeg vandaag een heul mooi compliment van een oudere meneer
hij zei:
jongedame, je hebt de schoonheid zoals die in de 19e eeuw geprezen werd
De uitstraling die mannen wel eens in verwarring zou kunnen brengen en de ogen om in weg te dromen![]()
ik wist niks beters dan dankje om te zeggen
altijd leuk tochquote:Op maandag 14 maart 2011 04:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik kreeg vandaag een heul mooi compliment van een oudere meneer
hij zei:
jongedame, je hebt de schoonheid zoals die in de 19e eeuw geprezen werd
De uitstraling die mannen wel eens in verwarring zou kunnen brengen en de ogen om in weg te dromen![]()
ik wist niks beters dan dankje om te zeggen
ik denk als ze de muziek hoort niet meer hoorquote:
ckers altijd leukquote:Op maandag 14 maart 2011 04:25 schreef Viro het volgende:
[..]
altijd leuk toch![]()
[..]
ik denk als ze de muziek hoort niet meer hoor
straks dan maar ff aanvragen.quote:Op maandag 14 maart 2011 04:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ckers altijd leuk![]()
mams houd meer van tina turner, bon jovi, pink floyd uhmzzz jazz en blues
Tuurlijk wel, gelijk even goed leren kennenquote:Op maandag 14 maart 2011 04:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
nu is het maar goed dat hij niet meer op msn is.. had de cam aan en anders had ik niet kunnen dansen
quote:Op maandag 14 maart 2011 04:30 schreef Viro het volgende:
Dit is dan mijn genre muziek![]()
Pharrell, N.E.R.D.![]()
quote:Op maandag 14 maart 2011 04:27 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, gelijk even goed leren kennen
Waarom niet? Is toch juist leuk dan ziet hij gelijk hoe je bent.. lekker spontaan en sexyquote:Op maandag 14 maart 2011 04:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hij hoeft mij niet te zien dansen in mijn kamer
dat vind hij nu ook alquote:Op maandag 14 maart 2011 04:32 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Waarom niet? Is toch juist leuk dan ziet hij gelijk hoe je bent.. lekker spontaan en sexy
quote:
ik vind hem een beetje evil overkomenquote:
maar das geen wonder.. dat ben ik ook gewoonquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
is ook de bedoeling. Het is zo'n anime karakter die altijd iets heeft van: kom maar op we zien wel wie wintquote:Op maandag 14 maart 2011 04:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik vind hem een beetje evil overkomen
het is wel een mooiequote:Op maandag 14 maart 2011 04:40 schreef Viro het volgende:
[..]
is ook de bedoeling. Het is zo'n anime karakter die altijd iets heeft van: kom maar op we zien wel wie wint
hier kun je zo lekker op dansenquote:Op maandag 14 maart 2011 04:43 schreef Carooltje79 het volgende:
GravelPitdat is lang geleden zeg.. lekker nummer
Uhuquote:Op maandag 14 maart 2011 04:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hier kun je zo lekker op dansenen mannen mee versieren tijdens het dansen
quote:Op maandag 14 maart 2011 04:47 schreef Viro het volgende:
serena had ook shaggy aangevraagd, hadden toen ff de radio op mute staan
ONZ Radio op mute?!quote:Op maandag 14 maart 2011 04:47 schreef Viro het volgende:
serena had ook shaggy aangevraagd, hadden toen ff de radio op mute staan
moet wel soms, bij sommige nummer schiet ik in de lach en kom ik niet meer bij. Niet goed als je aan het seksen bentquote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 04:49 schreef Viro het volgende:
[..]
moet wel soms, bij sommige nummer schiet ik in de lach en kom ik niet meer bij. Niet goed als je aan het seksen bent
wut wut wut?quote:Op maandag 14 maart 2011 04:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ja hoor heb dr weer 1
![]()
wat zijn kerels toch vermakelijk en voorspelbaar
niet allemaal begrijp me niet verkeerd.. maar echt... mannen en internet...quote:
Ja dat ook wel, maar als ik in de slappe lach schiet is het einde oefeningquote:Op maandag 14 maart 2011 04:51 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]beetje lol tijdens sex moet toch kunnen?
oh i get it, nvmquote:Op maandag 14 maart 2011 04:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
niet allemaal begrijp me niet verkeerd.. maar echt... mannen en internet...![]()
![]()
Ohw echt?? haha nee hoor ff lekker lachen en dan weer doorquote:Op maandag 14 maart 2011 04:52 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja dat ook wel, maar als ik in de slappe lach schiet is het einde oefening
ja, vooral als koelkast, huppelmuts en monopoly live op de radio aan het skypen zijn.quote:Op maandag 14 maart 2011 04:53 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ohw echt?? haha nee hoor ff lekker lachen en dan weer door![]()
dan kun je niet seksenquote:Op maandag 14 maart 2011 04:54 schreef Viro het volgende:
[..]
ja, vooral als koelkast, huppelmuts en monopoly live op de radio aan het skypen zijn.
quote:Op maandag 14 maart 2011 04:54 schreef Viro het volgende:
[..]
ja, vooral als koelkast, huppelmuts en monopoly live op de radio aan het skypen zijn.
* Carooltje79 zingt ook uit volle borst meequote:Op maandag 14 maart 2011 04:55 schreef Viro het volgende:
* Viro zingt mee op dit nummer
1 van mijn favo liedjes allertijden
idd, als je al adem kan halen en het droog weet te houden is het een wonderquote:Op maandag 14 maart 2011 04:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan kun je niet seksendat is fysiek onmogelijk
ennieweej... dat kon dus om half tien smiddagsquote:Op maandag 14 maart 2011 04:56 schreef Viro het volgende:
[..]
idd, als je al adem kan halen en het droog weet te houden is het een wonder![]()
Gisteren met Eggs was het te erg.![]()
![]()
ja ik moet het zo ook maar eens proberenquote:
de politie stapten in de auto en liepen wegquote:Op maandag 14 maart 2011 04:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ennieweej... dat kon dus om half tien smiddags
![]()
![]()
goed puntquote:Op maandag 14 maart 2011 04:57 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja ik moet het zo ook maar eens proberen![]()
maar het topic is nog niet vol
hou je bek gastquote:Op maandag 14 maart 2011 04:57 schreef Viro het volgende:
[..]
de politie stapten in de auto en liepen weg![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 14 maart 2011 04:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
goed punt![]()
we gaan nog ffies door dan..
geniaal.. hij ramt hem er zo inquote:Op maandag 14 maart 2011 04:58 schreef Viro het volgende:
[..]
wat denk je zelf, moet ik je komen halen![]()
ben toch nog wakker.. kan net zo goed nog ff helpenquote:Op maandag 14 maart 2011 04:58 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]haha nee hoor meis als jij wilt gaan slapen moet je dat lekker doen
![]()
ik heb al seks gehad met huppel alleen weet ze het zelf nog nietquote:Op maandag 14 maart 2011 04:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
geniaal.. hij ramt hem er zo in
ik moet de volgende keer meedoen met het skype gesprek.. dan raakt hij helemaal de weg kwijtquote:Op maandag 14 maart 2011 05:00 schreef Viro het volgende:
[..]
ik heb al seks gehad met huppel alleen weet ze het zelf nog niet![]()
Ik ga morgen ook eens even kijken naar dat skype hoe dat werkt enzo lijkt me echt humorquote:Op maandag 14 maart 2011 05:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik moet de volgende keer meedoen met het skype gesprek.. dan raakt hij helemaal de weg kwijt
Ik heb het sinds kort.. en gisternacht mijn eerste gesprek gehad.. met een fokker nogwelquote:Op maandag 14 maart 2011 05:02 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik ga morgen ook eens even kijken naar dat skype hoe dat werkt enzo lijkt me echt humor
is lachen he?quote:Op maandag 14 maart 2011 05:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik heb het sinds kort.. en gisternacht mijn eerste gesprek gehad.. met een fokker nogwel
quote:Op maandag 14 maart 2011 05:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik heb het sinds kort.. en gisternacht mijn eerste gesprek gehad.. met een fokker nogwel
snap dr nog niet zo heel veel van.. maar het gesprek was serieus zo vaag als maar kanquote:
Ik kan het.. dus jij kan hetquote:Op maandag 14 maart 2011 05:04 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]maar is het een beetje makkelijk te installeren enzo? Ik heb er wel eens van gehoord maar nog nooit gezien ofzo..
Dan ga ik zo met je meequote:Op maandag 14 maart 2011 05:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik luister mijn 2 verzoekjes nog af.. de eerste weet ik niet eens hoe die gaat en de tweede is gewoon mooi.. daarna ga ik slapen
quote:Op maandag 14 maart 2011 05:05 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dan ga ik zo met je meeanders ben ik morgen helemaal niks waard
We zullen zienquote:Op maandag 14 maart 2011 05:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik kan het.. dus jij kan het
niet dat ik weet.. al is een headset miss handig.. ik doe het nu via mic in de laptop en dat werkt ook best eigenlijkquote:Op maandag 14 maart 2011 05:06 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
We zullen zienhaha
En heb je er nog speciale spullen voor nodig die moet kopen ofzo? gelijk maar ff tips vragen
het schiet al opquote:
oordopjes in, radio aan en skype. Meer is er niet nodig denk ikquote:Op maandag 14 maart 2011 05:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
niet dat ik weet.. al is een headset miss handig.. ik doe het nu via mic in de laptop en dat werkt ook best eigenlijk![]()
alleen ik weet nog niet hoe ik kan radio luisteren en skypen tegelijkertijd..
nadat we ons fysiek ingespannen hebben gaan we slapenquote:Op maandag 14 maart 2011 05:07 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
het schiet al opdan kunnen knetter en ik eindelijk gaan slapen
hmm morgen maar even kijken danquote:Op maandag 14 maart 2011 05:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
niet dat ik weet.. al is een headset miss handig.. ik doe het nu via mic in de laptop en dat werkt ook best eigenlijk![]()
alleen ik weet nog niet hoe ik kan radio luisteren en skypen tegelijkertijd..
quote:Op maandag 14 maart 2011 05:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nadat we ons fysiek ingespannen hebben gaan we slapen![]()
ja maar bij mij is dan het geluid van de radio harder dan skype... en weet niet of ik bij skype het geluid nog apart kan regelen ofzoquote:Op maandag 14 maart 2011 05:07 schreef Viro het volgende:
[..]
oordopjes in, radio aan en skype. Meer is er niet nodig denk ik
quote:Op maandag 14 maart 2011 05:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nadat we ons fysiek ingespannen hebben gaan we slapen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |