Een bank, te smal voor MPG.quote:Op maandag 14 maart 2011 01:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
MPG ligt weer ergens op een te smalle bank te maffen???
Of heb ik en afscheid gemist
ahhhh DaMart heeft een richeltje in zijn woonkamerquote:Op maandag 14 maart 2011 01:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een bank, te smal voor MPG.
Zoiets heet een richeltje
volgende keer zoenen we wat uitgebreiderquote:
Ik moest zooooo lachen om "Marijke is verdwenen in het bed"quote:Op maandag 14 maart 2011 01:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat eerste
klinkt trouwens als hetzelfde als te smalle bedden
Dat is dan geen richeltje geweestquote:Op maandag 14 maart 2011 01:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik moest zooooo lachen om "Marijke is verdwenen in het bed"![]()
![]()
Hmm, ik zou een beetje bijtijds bij mijn oude moedertje zijn, dus dat is een beetje laat ben ik bangquote:Op maandag 14 maart 2011 01:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja ik moet ook weer eenaantal uurtjes werken en zo he, of minstens aanwezig zijn. Normaal ben ik rond half 5 weer terug op Utrecht Cs, is dat wat?
Een plint.quote:Op maandag 14 maart 2011 01:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een bank, te smal voor MPG.
Zoiets heet een richeltje
Oh nou ja, donderdag kan ook wel, maar rond dezelfde tijd dusquote:Op maandag 14 maart 2011 01:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Hmm, ik zou een beetje bijtijds bij mijn oude moedertje zijn, dus dat is een beetje laat ben ik bang
ik heb brede schouders, sooryquote:Op maandag 14 maart 2011 01:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik moest zooooo lachen om "Marijke is verdwenen in het bed"![]()
![]()
ik zag je wel staan met die camera, maar dit had ik niet verwachtquote:
slaap lekkerquote:Op maandag 14 maart 2011 01:34 schreef Muck het volgende:
Ik ga eerst eens een tijdje slapen
morgen eerst met Toek mee naar erasmus, en dan voor mezelf naar utrecht
truste![]()
![]()
Truste meid en strekte en succes voor jullie beidenquote:Op maandag 14 maart 2011 01:34 schreef Muck het volgende:
Ik ga eerst eens een tijdje slapen
morgen eerst met Toek mee naar erasmus, en dan voor mezelf naar utrecht
truste![]()
![]()
quote:Op maandag 14 maart 2011 01:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik durf niet naar bed
Mijn bed schuift niet uit elkaar
Ga eens pitten jijquote:
Ik heb nu Radiohead - Exit Music (For a film)quote:
Doet de radio het weer? Want ik draai al voor de 2e of 3e x mijn cadeautjequote:
allangquote:Op maandag 14 maart 2011 01:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Doet de radio het weer? Want ik draai al voor de 2e of 3e x mijn cadeautje
Pas als het MOET vrees ikquote:Op maandag 14 maart 2011 01:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga eens pitten jij![]()
[me=Dr_Flash] probeert boos te kijken![]()
[/me]
Lukt niet erg
de laatste zin klopt welquote:Op maandag 14 maart 2011 01:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
allangen al een paar uur zonder buffer
En jouw cadeautje had ik ook gehoord
Mja, en zou posten we elkaar de vernieling in eigenlijkquote:Op maandag 14 maart 2011 01:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Pas als het MOET vrees ik![]()
En ik wil niks missen
Jij wist het??quote:Op maandag 14 maart 2011 01:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de laatste zin klopt wel
De eerste niet, ik heb ONZ radio aanstaan omdat KSC het niet meer deed, maar zo'n beetje dezelfde muziek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |