abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94078954
Welkom bij het grote Fok! Datingsite Ervaringen topic!

Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden?
Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite?
Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken?
Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!

De datingsites:

Relatieplanet (RP)
Paiq / next·lover
Knuz
Badoo
Parship
Lexa
E-Matching
Friendscout24
Yellowdate
OKcupid
FOK! Fotoboek
En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate

De Ervaringsdeskundigen
X39.jpg fok02.jpg eend.JPG real americanico.GIF skipperdepip.jpg karas_ava.jpg specialk_60x60.jpg strangelove.jpg DB03.gif noiconn.png 098193.jpg t-seven.gif fok.jpg avatar.jpg tophat2.gif 1.jpg Lamon.jpg icon.jpg mafkees2.jpg neelix-small.jpg perfectday.jpg avatar_AR60x60_2.gif avatar.gif 8.gif PAdv.jpg reya2.JPG logomain2.gif knipoog.jpg 28vb034.png 1qqqq.jpg Untitled-1.jpg stanger_img.jpg 60_xtremists.jpg

Voorgaande delen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze OP kan je hier vinden

[ Bericht 94% gewijzigd door VacaLoca op 14-03-2011 01:43:19 ]
  maandag 14 maart 2011 @ 01:28:41 #2
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_94079493
Geen idee waar je het over hebt, maar heb wel ervaring bij Lexa (een 3 maandjes probeersel).

Hoe dan ook probeer niet het ultieme uit te stralen. Maak jezelf met wat zelfspot en relativering een beetje belachellijk. Dan lijk je eerlijker (en met wat geluk ben je het ook... dan heb je later heel wat minder uit te leggen).

Ik begon ooit met een zin dat "ik niet de catch of a lifetime was" en dat je met mij geen miljonair aan de haak zou slaan... en nog een paar minder positieve dingen te noemen, om de golddiggers af te schrikken.
Er bleken tientallen dames in mij geïnteresseerd te zijn, tegenover veel gladde praters die geen of heel weinige reacties hadden.
De vrouwen weten ook doorgaans wel that if it is to good to be true, it is usualy fake.

Dus ik ging er in met een drama van een finaciële status (free lancers verdienen nu eenmaal weinig geld doorgaans)... en toch kreeg ik vele uitnodigingen.
Uiteindelijk heb ik maar met een persoon willen daten.... en we hadden best wat gemeen, maar niet genoeg. Mja, we zijn met elkaar naar bed geweest, en dat was prima... al had ik het daartoe niet eens willen komen. En okay, dit had ik misschien vaker kunnen doen... maar wat heb je er aan op een mensenleven? Mja steeds meer als je ouder wordt, maar het wordt (in elk geval voor mij) steeds minder belangrijk. Doe mij maar reëele kansen op een vaste relatie. Alles waar je niet voor in bent moet je bij voorbaat afkappen (of doe wat je wilt als je anders in het leven staat dan ik hahaha).

Maar eerlijkheid helpt je de juiste gegadigden te vinden. Het sellecteren van de juiste gegadigden is echter een heel ander proces. Dat is een kwestie van gevoel... en als dat er niet is, dan start je weer vanaf 0. En natuurlijk was ik erg blij met de seks die ik toen kreeg (en waar ik niet om vroeg)... maar het was niet life-changing... laat staan dat ik mijn leven ervoor op wilde geven. Maar het gaf me wel genoeg zelfvertrouwen om door te gaan tot waar ik nu ben. ;)
De wereld is vol met kleuren, neem geen genoegen met een zwart/ wit visie. De kleuren zitten vaak in de nuance.
  maandag 14 maart 2011 @ 01:33:47 #3
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_94079583
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 01:01 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Ik moet nog gaan. Vanaf begin juli minstens half jaar, ws 2 jaar Spanje :)

Jij bent nog in NL?
Wow dat is lang, maar natuurlijk wel heel gaaf. Mag ik zo nieuwsgierig zijn om te vragen wat je er gaat doen? :P
Ik kan binnen twee weken weg zijn en als ik pech heb duurt het nog 1 maand :)

On-topic:
Kan de oude OP er weer ingezet worden? Vind het zo wel heel saai..
pi_94079796
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 01:33 schreef love_sharon het volgende:

[..]

Wow dat is lang, maar natuurlijk wel heel gaaf. Mag ik zo nieuwsgierig zijn om te vragen wat je er gaat doen? :P
Ik kan binnen twee weken weg zijn en als ik pech heb duurt het nog 1 maand :)

On-topic:
Kan de oude OP er weer ingezet worden? Vind het zo wel heel saai..
Done.

En het is voor afstudeerstage en daarna ws. ook een master doen daar. Met een half jaartje daar tussen om wat rond te reizen :)

Wat kan de pechfactor zijn?
  maandag 14 maart 2011 @ 02:22:45 #5
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94080167
Damn, die Juliette is echt leuk. Maar woont op fucking 2 uur rijden. -O-
Resistance is futile.
  maandag 14 maart 2011 @ 02:29:34 #6
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_94080239
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 01:46 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Done.

En het is voor afstudeerstage en daarna ws. ook een master doen daar. Met een half jaartje daar tussen om wat rond te reizen :)

Wat kan de pechfactor zijn?
Spanje is dan zeker geen slechte plek om stage te moeten lopen. En miss ook nog tijd om rond te reizen :D

Ligt eraan waar ik geplaats wordt. Bij de een moet ik dus al over 2 weken weg en bij de ander pas over een maand. Woensdag hoor ik het :)

[ Bericht 0% gewijzigd door love_sharon op 14-03-2011 02:36:23 ]
pi_94080384
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 02:29 schreef love_sharon het volgende:

[..]

Spanje is dan zeker geen slechte plek om stage te moeten lopen. En miss ook nog tijd om rond te reizen :D

Ligt eraan waar ik geplaats wordt. Bij de een moet ik dus al over 2 weken weg en bij de ander pas over een maand. Woensdag hoor ik het :)
ah jij leeft ook
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 14 maart 2011 @ 03:18:03 #8
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_94080650
quote:
Op maandag 14 maart 2011 02:44 schreef Godshand het volgende:

[..]

ah jij leeft ook
Ik leef ook?
pi_94080681
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 03:18 schreef love_sharon het volgende:

[..]

Ik leef ook?
tijd geen post gezien :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_94083331
Pfoei, zelden dusdanig brak geweest van zo'n tam weekend :?.
I was an atheist until I realized I was God
pi_94084182
:P Ik heb het vorige topic mee zitten lurken :P Volgens mij ga ik eens wat aanmaken op Paiq :P

Ja ben nu officieel gescheiden, al een jaar uit elkaar... tijd om wat te socializen... en nee ben geen bar-kroeg-uitgaanstype :P
pi_94084238
quote:
99s.gif Op maandag 14 maart 2011 10:12 schreef wc-eend het volgende:
:P Ik heb het vorige topic mee zitten lurken :P Volgens mij ga ik eens wat aanmaken op Paiq :P

Ja ben nu officieel gescheiden, al een jaar uit elkaar... tijd om wat te socializen... en nee ben geen bar-kroeg-uitgaanstype :P
:o 26, papa en gescheiden... (ja sorry, ben verder helemaal niet nieuwsgierig ofzo :P)
Sarcasme. Herken het.
pi_94084285
Ja van mij hoefde het scheiden niet... maarja... soms heb je niet heel veel te zeggen...
pi_94084299
En ik ben open hoor dus vraag maar raak :P
pi_94084339
quote:
99s.gif Op maandag 14 maart 2011 10:16 schreef wc-eend het volgende:
En ik ben open hoor dus vraag maar raak :P
Nee hoor, ben zelf ook gescheiden. Vond het gewoon leuk om te zien dat je in hetzelfde schuitje zit (nou is leuk natuurlijk een verkeerd woord, maar vaak snappen mensen het allemaal niet zo).
Sarcasme. Herken het.
pi_94084496
Nee inderdaad, kan je van alles uitleggen en dergelijke... pfff
pi_94084517
Nou ga maar eens aan de slag :P
pi_94085201
Ik heb nu twee matches ofzo :P iets met icebreaker vragen etc... :P komt wel goed :D
pi_94085782
Dude... Ben je net nieuw op het forumgedeelte ofzo?
pi_94085949
:6
  maandag 14 maart 2011 @ 11:28:59 #21
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94086531
Haha, zat wat oude mailtjes door te lezen en vond dit. :')

Meisje wat ik al 2 jaar ken via internet, regelmatig contact mee gehad maar nooit gezien, schreef over elke kerel 'die ze van internet kende' een stukje in haar dagboek. Haar stuk over mij had ze me een tijdje geleden toegestuurd, maar omdat ze toen nog in dit topic postte ( :')) heb ik het destijds niet geplaatst.

quote:
Silenus

Trefwoorden: flirt, slet, te zelfverzekerd, oogt gevoelloos, irritant betweterig, onweerstaanbaar en nooit in het echt gezien.
Als ik ergens een lang verhaal over kan schrijven is Silenus het wel, maar tegelijkertijd kan het ook heel kort. Leren kennen in 2009, maar het enige dat ik van hem weet is dat het een onuitstaanbare, sexistische, eigenwijze doorgeschoten student is. Het gaat nooit ergens over tussen ons, behalve over wijven, seks, dates en discussies waarin we elkaar afzeiken vanwege die wijven of domme opmerkingen.
Ondanks dat het nergens over gaat, heeft hij wel iets. Ik heb me er al vaak over verbaasd, niet alleen ten aanzien van mij (nu sowieso niet meer ten aanzien van mij, omdat het mij inmiddels aan mn reet kan roesten), maar hij weet precíes wat hij moet zeggen om een vrouw te regelen. Ik lees soms dingen van hem en dan denk ik TERING, doe niet zo soepel en gehaaid. Al die vrouwen weten niet dat ze de 80e in de rij zijn en daarom pikken ze het allemaal. Dat frustreert en irriteert me mateloos. Niet dat die vrouwen erin trappen, zij weten niet beter, maar dat hij zich zo gedraagt. Ik vind het zonde van hem, en oppervlakkig. Hij is leuk genoeg om gewoon een toffe vriendin te regelen. En ook al gaat dat alsnog elke 4 maanden uit; alles beter dan na elke eerste date binnen 3 dagen een volgende regelen met iemand anders. Als hij niet zo overdreven seksverslaafd was geweest, was ik allang hopeloos verliefd op die gast geworden, maar dit vind ik echt om te kotsen. Hij kan ontzettend vermakelijk over dates vertellen, sowieso is het een goede verteller, maar als ik dan hoor hoeveel nieuwe hij nu weer geregeld heeft.. Ik zou hem het liefst een paar harde meppen verkopen, maar aangezien dat lastig is vanaf hier, heb ik hem al meerdere malen geblokkeerd omdat het niet meer aan te horen was. Het zeer irritante bij Silenus is echter dat ie na een tijd toch weer begint te jeuken..
Uiteraard ben ik eenzijdig; ook Silenus zal best een politieke voorkeur hebben, ook Silenus kan wel wat zeggen over de wereldproblematiek, ook Silenus heeft inhoud. Beetje jammer alleen dat het by far wordt overschaduwd door zijn lul.
Ze houdt wel van me zeg. :')
Gourmetten of steengrillen?
  maandag 14 maart 2011 @ 11:33:24 #22
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_94086691
quote:
10s.gif Op maandag 14 maart 2011 11:28 schreef Silenus het volgende:

Ze houdt wel van me zeg. :')
Overschaduwd door je lul.. die moet gigantisch zijn dan! :o
pi_94086696
Ik zou me daadwerkelijk beledigd voelen na zoiets :o.

Alhoewel de doorsnee fokker waarschijnlijk zal denken dat een dergelijke omschrijving ook voor mij op gaat :').
pi_94086822
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 11:33 schreef kastanova het volgende:

Alhoewel de doorsnee fokker waarschijnlijk zal denken dat een dergelijke omschrijving ook voor mij op gaat :').
Hmm als dat zo is zat je nu niet elk weekend gezellig te doen ;) Dus inhoud heb je, en je bent alleen wat kritisch en hebt bepaalde verwachtingen. Die worden nu zover ik je zie posten goed opgevuld door de dame in kwestie die je nu aan de haak hebt geslagen.
  maandag 14 maart 2011 @ 11:37:26 #25
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94086830
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 11:33 schreef kastanova het volgende:
Oh ben ik niet echt, ze heeft me natuurlijk nooit gezien. Ik ben virtueel ook wel anders dan in het echt, in reallife ben ik ook nooit zo neergezet als een oppervlakkige seksistische lul ofzo.

Wel als een flirt etc, dat wel.
Gourmetten of steengrillen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')