abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94155917
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 19:39 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Zo verklein je je markt wel heel erg, gros van de vrouwen zoeken iemand die ouder is. Hoogstens een jaar of 2 jonger.
Als ze rond de dertig zijn wel maar als vrouwen boven de 45 zijn denken ze toch vaak anders
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_94155957
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 19:39 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Zo verklein je je markt wel heel erg, gros van de vrouwen zoeken iemand die ouder is. Hoogstens een jaar of 2 jonger.

Maar met je 28 jaar denk je dat zelfs vrouwen van 28 nog te onvolwassen oid voor jou zouden zijn?
Jonger vind ik totaal geen probleem :) Bovendien is leeftijd maar een getal :+
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 20:33:48 #278
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94159542
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 19:11 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik ben 28 en zij 34. Tsja het zal wel. Misschien vind ze iedereen onder de 30 te jong. Dus zo jong ben ik nu ook weer niet.
28 en 34 is denk ik wel een andere levensfase. Zij wil kindjes en settelen en geen energie verspillen aan iemand die in haar ogen waarschijnlijk nog aan het rondfladderen is. Die fase waarin je zogezegd tevreden bent met waar je bent en niet meer zoekt naar meer meer meer, die heeft zij al achter de rug. En ik ken je al iets langer dan vandaag, dikke kans dat het deels een smoes is van haar kant.

Ik heb zodirect een slaapdate met enormous. Teringmoe want drie uurtjes geslapen, wekker om 6 uur, de zijne gaat rond 3 uur. Douchen, seksen, slapen (of seksen, douchen en dan slapen, kan ook). Samen slapen O+. Hij is trouwens een dikke 10 jaar ouder.
Resistance is futile.
pi_94159767
ik vind het wel typisch dat de twee posters met massa's theorieen over daten etc zelf veel neuken (kennelijk) maar nergens blijven hangen. misschien dat er toch wat schort aan hun theorie en ze wat minder moeten analyseren. daar zijn immers moderne datingsites voor met koppelsystemen en artificiele intelligentie en zulks. ~:)
pi_94159892
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 20:33 schreef Seven. het volgende:

[..]

28 en 34 is denk ik wel een andere levensfase. Zij wil kindjes en settelen en geen energie verspillen aan iemand die in haar ogen waarschijnlijk nog aan het rondfladderen is. Die fase waarin je zogezegd tevreden bent met waar je bent en niet meer zoekt naar meer meer meer, die heeft zij al achter de rug. En ik ken je al iets langer dan vandaag, dikke kans dat het deels een smoes is van haar kant.

Ik heb zodirect een slaapdate met enormous. Teringmoe want drie uurtjes geslapen, wekker om 6 uur, de zijne gaat rond 3 uur. Douchen, seksen, slapen (of seksen, douchen en dan slapen, kan ook). Samen slapen O+. Hij is trouwens een dikke 10 jaar ouder.
Veel plezier :)

Je hebt inderdaad een punt :)

Alleen zoals ik in een eerdere post zijn gaat het om een nieuwe match bij PaiQ :) en ik vond het nogal bot overkomen. Ik had nog niet eens een kans om een eerste indruk te maken.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 20:39:22 #281
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_94159988
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 20:36 schreef dawg het volgende:
ik vind het wel typisch dat de twee posters met massa's theorieen over daten etc zelf veel neuken (kennelijk) maar nergens blijven hangen. misschien dat er toch wat schort aan hun theorie en ze wat minder moeten analyseren. daar zijn immers moderne datingsites voor met koppelsystemen en artificiele intelligentie en zulks. ~:)
En toen had je door dat Kasta nu wel een vriendin lijkt te hebben.

En dat seven gewoon nog veel te labiel is om ergens te blijven hangen :D
WFPB!
pi_94160093
quote:
Op dinsdag 15 maart 2011 20:39 schreef Dizorn het volgende:

[..]

nee wel gelezen maar met dat overdreven ego van hem geloof k niet dat dat erg lang gaat duren. kasta houdt teveel van zichzelf om zich te binden ~:)
  dinsdag 15 maart 2011 @ 20:41:08 #283
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94160128
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 20:38 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Veel plezier :)

Je hebt inderdaad een punt :)

Alleen zoals ik in een eerdere post zijn gaat het om een nieuwe match bij PaiQ :) en ik vond het nogal bot overkomen. Ik had nog niet eens een kans om een eerste indruk te maken.
Bekijk het eens van haar kant. Ze is wel eerlijk. Ik vind dat niet kortzichtig. Zij weet dondersgoed wat ze wil, gaat recht op haar doel af en houdt daarbij niemand aan het lijntje. Waarom tijd verspillen aan eerste en tweede indrukken als je allang weet wat je wil? Zij wil waarschijnlijk niemand onder 35. Onder 30 is dan helemaal geen optie. Ze heeft groot gelijk.
Resistance is futile.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 20:42:45 #284
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94160248
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 20:39 schreef Dizorn het volgende:

[..]

dawg is één van mijn beste vrienden, hij weet dondersgoed dat ik níét labiel ben, alleen in de liefde nog getroubleerd. dawgje, we moeten binnenkort nog eens afspreken. Het is véél te lang geleden en ik ben msn-moe. J. heeft een paar prachtige buikfoto's op facebook gezet, ze is jarig vandaag. :*
Resistance is futile.
pi_94160391
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 20:41 schreef Seven. het volgende:

[..]

Bekijk het eens van haar kant. Ze is wel eerlijk. Ik vind dat niet kortzichtig. Zij weet dondersgoed wat ze wil, gaat recht op haar doel af en houdt daarbij niemand aan het lijntje. Waarom tijd verspillen aan eerste en tweede indrukken als je allang weet wat je wil? Zij wil waarschijnlijk niemand onder 35. Onder 30 is dan helemaal geen optie. Ze heeft groot gelijk.
Dat moet ze haar voorkeuren aanpassen op PaiQ en niet zeuren wat ik vind het nogal triest :)
14 SHADES OF GREY
  dinsdag 15 maart 2011 @ 20:45:36 #286
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94160478
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 20:40 schreef dawg het volgende:

[..]

nee wel gelezen maar met dat overdreven ego van hem geloof k niet dat dat erg lang gaat duren. kasta houdt teveel van zichzelf om zich te binden ~:)
Eens. Ik ben ook zeer sceptisch over de kansen dat dit de vrouw is waarmee kasta oud zal worden. Maar evengoed vind ik het leuk voor hem, want vooralsnog is hij er zelf heel positief over.
Resistance is futile.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 20:46:32 #287
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94160563
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 20:44 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat moet ze haar voorkeuren aanpassen op PaiQ en niet zeuren wat ik vind het nogal triest :)
Ik vind dat JIJ nogal zeikt, om eerlijk te zijn. wtf, het is maar een PaiQ match, waar maak je je druk over? Ik persoonlijk zou er nog geen 5 minuten bij stilstaan.
Resistance is futile.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 20:46:52 #288
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_94160597
Beter dan dat je achteraf hoort dat ze je te jong vind en daarom het contact voor niets was. Ach, het is allebei niet goed :P

En tuurlijk kan je niet meteen roepen dat Kasta zijn vriendin houdt. Maar van wie weet je dat nou wel zeker? Gun 'm ook even de kans ;)

Getroubleerd in de liefde? is dat een woord? Achja, wel treffend I guess :D

Edit: en als Seven ergens NIET bij stilstaat.... 8)7
WFPB!
pi_94160835
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 20:46 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik vind dat JIJ nogal zeikt, om eerlijk te zijn. wtf, het is maar een PaiQ match, waar maak je je druk over? Ik persoonlijk zou er nog geen 5 minuten bij stilstaan.
Voor haar 10 andere (I wish)
14 SHADES OF GREY
  dinsdag 15 maart 2011 @ 20:51:26 #290
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94160968
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 20:46 schreef Dizorn het volgende:
Beter dan dat je achteraf hoort dat ze je te jong vind en daarom het contact voor niets was. Ach, het is allebei niet goed :P

En tuurlijk kan je niet meteen roepen dat Kasta zijn vriendin houdt. Maar van wie weet je dat nou wel zeker? Gun 'm ook even de kans ;)

Ik heb bij kasta al vele dames voorbij zien komen. Het is ongetwijfeld een schatje maar er valt niet te ontkennen dat hij moeite heeft met relaties. Uiteraard hoop ik voor hem dat het deze keer anders is, maar ik persoonlijk laat mijn twijfels pas over 6 maanden los. En een ieder doet er verstandig aan om dat bij mij ook zo te bezien.

quote:
Getroubleerd in de liefde? is dat een woord? Achja, wel treffend I guess :D

Edit: en als Seven ergens NIET bij stilstaat.... 8)7
Ik ben even niet mee met die laatste zin.
Resistance is futile.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 20:53:05 #291
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94161121
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 20:50 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Voor haar 10 andere (I wish)
Jij bent nog altijd een man op een datingsite. You wish indeed.
Resistance is futile.
pi_94161138
Al mijn matches die PAiq mij heeft gegevens zijn de afgelopen 6 dagen niet online geweest _O-

Niet dat ik lekker actief ben maar het is erg opvallend
  dinsdag 15 maart 2011 @ 20:57:18 #293
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_94161468
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 20:44 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Zoals ik zei, die heeft ze waarschijnlijk wel goed staan.. maar ook paiq is af en toe verkeerd of niet zo precies. En bovendien.. jij zeurt nu wel enorm. Dat jij het niet erg vind of altijd wacht op een eerste of tweede indruk wil niet zeggen dat een ander daar hetzelfde in is.. en als diegene zo niet is, maar zeurt of kortzichtig is. :)
pi_94161664
Tijn doe relaxed er zijn er wel meer... ik stond ook verbaasd dat Paiq mij koppelde aan een 40 jarige vrouw. Beide hard om gelachen en nog best een aardig iemand. Maar kom op er zijn meer dames op deze aardkloot of op paiq :)
pi_94161674
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 20:57 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Zoals ik zei, die heeft ze waarschijnlijk wel goed staan.. maar ook paiq is af en toe verkeerd of niet zo precies. En bovendien.. jij zeurt nu wel enorm. Dat jij het niet erg vind of altijd wacht op een eerste of tweede indruk wil niet zeggen dat een ander daar hetzelfde in is.. en als diegene zo niet is, maar zeurt of kortzichtig is. :)
Point taken :)
14 SHADES OF GREY
pi_94163825
Weet iemand een nieuwe (gratis) datingsite die het checken waard is? paiq is leuk, maar af en toe wil ik wel eens wat anders zien...

OKCupid ken ik al...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_94164249
quote:
5s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 21:26 schreef Godshand het volgende:
Weet iemand een nieuwe (gratis) datingsite die het checken waard is? paiq is leuk, maar af en toe wil ik wel eens wat anders zien...

OKCupid ken ik al...
Ik denk dat je op alle (gratis) sites toch steeds dezelfde gezichten ziet.
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_94164267
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 20:36 schreef dawg het volgende:
En ik al die tijd maar in de veronderstelling zijn dat dit het "dating"-topic was en niet het "Succesvolle relaties incl. kinderen"-topic :o.
Oftewel, mensen komen hier om dating-tips uit te wisselen en niet om te horen hoe ze een tweede hypotheek kunnen nemen om zo de nieuwe kinderkamer te kunnen bekostigen.
En ongeacht hoeveel verstand ik heb van het onderhóuden van relaties, laat succesvolle dates maar mij over... En hey, dat heb jij zelfs in de praktijk mogen aanschouwen :*.

Daarnaast tevens nog een klein ander puntje waar je "theorie" spaak loopt.
Dat mijn relaties niet altijd even lang duren is een kéuze.
"De duur staat dan ook geheel los van m'n relationele kwaliteiten."

En om dan ook direct maar even met het een aloude wijsheid af te sluiten:
Het gaat om de kwaliteit, niet de kwantiteit.

En dat ik héél wat kwaliteit te bieden heb, dat kan 90% van je stalk-lijst volmondig beamen B-).
I was an atheist until I realized I was God
  dinsdag 15 maart 2011 @ 21:34:48 #299
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94164487
quote:
5s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 21:26 schreef Godshand het volgende:

OKCupid ken ik al...
Knuz.
Resistance is futile.
pi_94164576
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 20:45 schreef Seven. het volgende:
Eens. Ik ben ook zeer sceptisch over de kansen dat dit de vrouw is waarmee kasta oud zal worden. Maar evengoed vind ik het leuk voor hem, want vooralsnog is hij er zelf heel positief over.
Ik heb vandaag zelfs m'n gehele kaptafel verzaagd en uitgeboord zodat ze een hêndig lampje heeft boven de spiegel *;.
I was an atheist until I realized I was God
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')