met die uitspraak had je er bij moeten zijn, al deed MPG hem goed naquote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 01:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dit wordt een "we houden zoveel van elkaar" chat hahahahaha
quote:Op maandag 14 maart 2011 01:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
Indeedquote:
Dan moet ik denk ik maar eens gaanquote:Op maandag 14 maart 2011 01:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nee hoor dat valt best mee. We houden gewoon van iedereen die leuk mee wil doenquote:Op maandag 14 maart 2011 01:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
Truste KTPquote:Op maandag 14 maart 2011 01:12 schreef Kentekenplaat het volgende:
Mensen , ik ga slapen. Veel plezier nog.![]()
Mja, dan moet je niet hier wezen, dat lijkt me duidelijkquote:Op maandag 14 maart 2011 01:14 schreef Koen66 het volgende:
ik zie dat er bij het weerwolvenspel ook een onschuldig meisje hoort te zijn
Het is inderdaad erg leuk om van buitenaf te volgenquote:Op maandag 14 maart 2011 01:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Indeed
Behalve als je niet meedoet, en ik vind dat echt nog veel leuker![]()
![]()
![]()
Mazzel Kennyquote:Op maandag 14 maart 2011 01:12 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik heb Muck nog nooit gemeetquote:Op maandag 14 maart 2011 01:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
voor mij ook, om teveel redenen om op te noemen
bij onze meet maakte we je pas zenuwachtig naar een paar uurquote:Op maandag 14 maart 2011 01:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik was voor de meet met Whisk wel wat zenuwachtiger dan ik in lange tijd voor een meet geweest ben trouwensIk had echt geen enkel flauw idee of ze kort of lang of dik of dun of rond of vierkant of groen of blauw zou zijn zeg maar. Een BEETJE voorkennis is wel handig, zeker bij een 1:1 meet
bij een grotere meet ken je vaak al minstens wel een paar mensen van eerder en zo
Ben ik nog een beetje, maar geeft niet..quote:Op maandag 14 maart 2011 01:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor dat valt best mee. We houden gewoon van iedereen die leuk mee wil doen![]()
Nog niet zo gek lang geleden was jij ook een volslagen vreemde weet je nog?
Teringquote:Op maandag 14 maart 2011 01:17 schreef TheFamousMan het volgende:
Godverdomme, net gebeld door het ziekenhuis, Whis weet wss wel waarom, moesten zsm komen, voordat het te laat was...
word weer een nacht doorbrengen naast een ziekenhuisbed, Kutzooi.
Veel plezier nog verder.
slaap ze flitserquote:Op maandag 14 maart 2011 01:12 schreef Kentekenplaat het volgende:
sterkte manquote:Op maandag 14 maart 2011 01:17 schreef TheFamousMan het volgende:
Godverdomme, net gebeld door het ziekenhuis, Whis weet wss wel waarom, moesten zsm komen, voordat het te laat was...
Veel plezier nog verder.
Zullen we het daar nog even uitgebreid over hebben ja, wil je dat graag?quote:Op maandag 14 maart 2011 01:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bij onze meet maakte we je pas zenuwachtig naar een paar uur
kut man, sterkte kerelquote:Op maandag 14 maart 2011 01:17 schreef TheFamousMan het volgende:
Veel plezier nog verder.
sterkte bekendequote:Op maandag 14 maart 2011 01:17 schreef TheFamousMan het volgende:
Veel plezier nog verder.
quote:Op maandag 14 maart 2011 01:12 schreef Koen66 het volgende:
Muck, jij blijft voor mij ook altijd speciaal, je was toen ik indertijd binnenviel de eerste die wat tegen me zei
quote:Op maandag 14 maart 2011 01:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
voor mij ook, om teveel redenen om op te noemen
Moet soms gewoon evenquote:Op maandag 14 maart 2011 01:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
Oh, dat vertelde ik later nog, maar volgens mij was je toen al wegquote:Op maandag 14 maart 2011 01:14 schreef Koen66 het volgende:
ik zie dat er bij het weerwolvenspel ook een onschuldig meisje hoort te zijn
sterktequote:Op maandag 14 maart 2011 01:17 schreef TheFamousMan het volgende:
Veel plezier nog verder.
zonder een pilsje erbijquote:Op maandag 14 maart 2011 01:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zullen we het daar nog even uitgebreid over hebben ja, wil je dat graag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |