Nee ik heb geen bovenbuurvrouw, maar ik snap wel wat je bedoeltquote:Op maandag 14 maart 2011 00:56 schreef Muck het volgende:
Ken je dat? Dat je zo'n harde boer laat dat de at van de bovenbuurvrouw schrikt?
quote:
Mijn god wat een lompe zak ben je danquote:Op maandag 14 maart 2011 00:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Net als mijn collega die vrijdag AARDSCHOK radio wilde gaan opzetten. Ik moest echt tien keer uitleggen dat dat niet zo ontzettend tactvol gekozen was met wat aziatische collega's in de buurt
quote:Op maandag 14 maart 2011 00:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe zie jij of de Active Topics van de bovenbuurvrouw schrikken?
quote:Op maandag 14 maart 2011 00:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Net als mijn collega die vrijdag AARDSCHOK radio wilde gaan opzetten. Ik moest echt tien keer uitleggen dat dat niet zo ontzettend tactvol gekozen was met wat aziatische collega's in de buurt
Hij had gewoon zin in die muziek. Had geen idee van de link met de actualiteitquote:Op maandag 14 maart 2011 00:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mijn god wat een lompe zak ben je dan![]()
Oh dat zal ik trouwens ook wel niet mogen zeggen
Same herequote:Op maandag 14 maart 2011 01:00 schreef Koen66 het volgende:
ik wil niet maar ik moets traks maar slapen
en wat was dat?quote:Op maandag 14 maart 2011 01:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dit is echt zooo mijn leukste weekend in tijden![]()
![]()
![]()
Lach me hier vandaag om de haverklap ook nog slap..
Ga bijna mee in Marts voorstel
Je hebt hem toch wel geslagen hč?quote:Op maandag 14 maart 2011 01:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij had gewoon zin in die muziek. Had geen idee van de link met de actualiteit![]()
quote:Op maandag 14 maart 2011 01:01 schreef Koen66 het volgende:
veel wazige foto's geschoten trouwens gisteren (ik ook
Ik ben echt blij voor je gewoonquote:Op maandag 14 maart 2011 01:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dit is echt zooo mijn leukste weekend in tijden![]()
![]()
![]()
Lach me hier vandaag om de haverklap ook nog slap..
Ga bijna mee in Marts voorstel
Jaquote:Op maandag 14 maart 2011 01:01 schreef Koen66 het volgende:
veel wazige foto's geschoten trouwens gisteren (ik ook
Ergens in het midden vh land een enorme villa kopen met z'n allen, waarin iedereen een eigen kamer heeftquote:
Lolquote:Op maandag 14 maart 2011 01:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ergens in het midden vh land een enorme villa kopen met z'n allen, waarin iedereen een eigen kamer heeft
Ja hequote:Op maandag 14 maart 2011 01:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben echt blij voor je gewoon![]()
Zie eens hoeveel leuke mensen er bestaan gewoon
quote:Op maandag 14 maart 2011 01:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ergens in het midden vh land een enorme villa kopen met z'n allen, waarin iedereen een eigen kamer heeft
Ik sla niet zomaar iemand hoor.quote:Op maandag 14 maart 2011 01:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je hebt hem toch wel geslagen hč?![]()
ik lig op de bank te typenquote:Op maandag 14 maart 2011 01:00 schreef Koen66 het volgende:
ik wil niet maar ik moets traks maar slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |