Truste Zoetjequote:Op zondag 13 maart 2011 22:49 schreef suikertaartje het volgende:
Ik hou het niet meer bij hoor![]()
Slaap lekker allemaal, ik vond het echt heel tof![]()
![]()
Dus ook geen ruziequote:Op zondag 13 maart 2011 22:47 schreef Koen66 het volgende:
mijn vrouw heeft MET GEEN WOORD gerept over gisterenavond....
gohgoh wat een interesse
Lekker slapenquote:Op zondag 13 maart 2011 22:49 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Jij ook lieffie, je was net zoquote:Op zondag 13 maart 2011 22:49 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
nee, die ruzie hadden we wel over andere zaken vandaagquote:Op zondag 13 maart 2011 22:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dus ook geen ruzie![]()
See it on the sunny side
Thanx voor de infoquote:Op zondag 13 maart 2011 22:49 schreef Symphonic het volgende:
Friem: qua buffer maakt het geen verschil behalve dat het echt veel beter klinkt
Slaap lekker STquote:Op zondag 13 maart 2011 22:49 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Same here.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:50 schreef pgrferrari het volgende:
Ik krijg steeds deze foutmelding mobiel:
Er is een fout opgetreden
De gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd omdat de geldigheid niet kon worden geverifieerd. Ga terug en/of ververs de pagina en probeer het opnieuw.
heb ik mobiel ook de hele dagquote:Op zondag 13 maart 2011 22:50 schreef pgrferrari het volgende:
Ik krijg steeds deze foutmelding mobiel:
Er is een fout opgetreden
De gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd omdat de geldigheid niet kon worden geverifieerd. Ga terug en/of ververs de pagina en probeer het opnieuw.
SLaap lekker Suikerbeeeeeeeeeeebquote:Op zondag 13 maart 2011 22:49 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
quote:Op zondag 13 maart 2011 22:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, die ruzie hadden we wel over andere zaken vandaag
quote:Op zondag 13 maart 2011 22:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als je het dan toch kwijt moetquote:
Buffers duren langer bij mijquote:Op zondag 13 maart 2011 22:49 schreef Symphonic het volgende:
Friem: qua buffer maakt het geen verschil behalve dat het echt veel beter klinkt
Sorry hoorquote:Op zondag 13 maart 2011 22:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zie ze maar ik hoor ze amper...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |