dan ga ik heel erg balenquote:
Paperbacks komen altijd later, als je per se een paperback wil zal je een jaar moeten wachten.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:29 schreef neilpad het volgende:
Overigens vraag ik me af of de paperback tegelijk wordt uitgebracht als de hardcover?
Een jaarquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:39 schreef Young_David het volgende:
[..]
Paperbacks komen altijd later, als je per se een paperback wil zal je een jaar moeten wachten.
Lol, wat schrijf je er dan zoal in?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:55 schreef Gwywen het volgende:
De mijne staan vol aantekeningen in de kantlijn, die doe ik echt nooit meer weg
quote:Just tweet your answer to the question What is the most unexpected plot development in George R.R. Martin's A Dance With Dragons? with the hashtag #adwdcontest. For example:
"Eddard Stark comes back from dead as most honorable zombie ever. #adwdcontest"
The funniest ten entries (as judged by Gene and myself) win a copy of A Dance With Dragons, and the very funniest one of all also wins a boxed set of the first four books! To qualify your entry must be tweeted no later than Friday, June 17. You may tweet as often as you want, but can't win more than once. The winning entries will be posted to our blog, and Random House will send the winning books out on or before the book's release day, July 12.
(If you haven't read all six trillion pages of the first four books, you might want to avoid looking at the entries on Twitter, as many will doubtless include spoilers)
wow jij maakt gewoon aantekeningen terwijl je leestquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:59 schreef Gwywen het volgende:
Mwah, van alles, dingen onderstreept die later waarschijnlijk van belang worden omdat ze net iets uit de toon vallen in een reeks opmerkingen, rijtjes met mogelijke namen als er vaag naar een of ander persoon wordt gerefereerd, of kattebelletjes in de kantlijn als "Dit zei Pycelle in boek 1 ook zie pag. 273" en zo.
Je kunt Dance trouwens winnen, als je de meest onwaarschijnlijke plotwending kunt bedenken:
[..]
Zo goed is mijn fotografisch geheugen niet toen ik je boek even jattequote:Op woensdag 8 juni 2011 21:22 schreef Gwywen het volgende:
Howland Reed werd op de vorige pagina vermeld, dus die had ik daar al opgeschreven
ach als ik dat zo hoor heb je dat meer dan genoeg ingehaald nuquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:33 schreef Gwywen het volgende:
Nee, alleen bij deze serie. Ik vind het leuk om bijv. van alle boeken alleen de Tyrionhoofdstukken achter elkaar door te lezen.
Als ik er zo over nadenk heb ik de hele serie echt al zeven keer of zo gelezen![]()
Ik lijk wel verslaafd.
En dan te bedenken dat ik boek 1 in een opwelling had gekocht zonder dat ik ooit van die hele serie had gehoord, en het daarna ruim een jaar ongelezen in m'n boekenkast heeft gestaan.
dat ken ik, alleen heb ik het geduld niet deze serie zo vaak te lezen :$ ik heb te weinig tijd en lees nog meer. Ik ben nu halverwege een 3e maar dat ga ik niet redden voor boek 5quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:45 schreef Gwywen het volgende:
Ik vind al dat gehint een van de sterkste punten van deze serie (en de onverwachte plotwendingen). Bij elke reread zie ik weer dingen die me eerder ontgaan zijn.
Ik heb hetzelfde, ik lees de boeken nu voor de derde keer denk ik, en ik lees weer te snel, merk ik. En aan aantekeningen hoef ik al helemaal niet te denken. Respect voor Gwywen hoor, dat je er zo diep induikt. Ben je ze nu weer aan het lezen?quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:03 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
wow jij maakt gewoon aantekeningen terwijl je leestdat zou nou echt nooit in mij opkomen. Ik merk dat ik voor GRRM vaak net wat te skimmend lees. Ik lees vaak in een hoog tempo terwijl GRRM vaak veel hint in de details, die ik dus doorgaans keihard mis
Nu weet ik zeker dat ik het boek nooit in het Nederlands zou lezenquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:11 schreef Gwywen het volgende:
Nieuwsgierig naar m'n bevindingen?![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |