abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96790138
quote:
11s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 12:05 schreef JimmyJames het volgende:
Het minste deel dan.

Er staan zeker interessante revelaties in maar ook veel hoofdstukken waar ik me werkelijk doorheen moest worstelen.
Brienne brienne...
Beneath the gold, bitter steel
pi_96798878
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 13:04 schreef Fingon het volgende:

[..]

Brienne brienne...
al vond ik die stukken met die tweelingbroer ( ben zijn naam ff kwijt 8)7 ) af en toe wel grappig.
Kwam het eigenlijk voor dat je het verhaal vanuit zijn oogpunt volgde? Als dat zo was waren het zijn stukken die ik dan wel grappig vond :P
Edit: ik bedoelde natuurlijk Jaime Lannister. :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 17:38:46 #128
226990 Gwywen
Tuinvrouw
pi_96799782
Laat ze Tygo Gernandt maar casten voor Vargo Hoat , tegen de tijd dat ze boek 4 gaan verfilmen. :)

Dat wat in die spoiler staat vond ik inderdaad een twist van jewelste, maar wat hij voor die tijd over zichzelf peinst (of vertelde hij dat aan Brienne?) vond ik veel interessanter, dat gaf zijn personage/handelingen ineens veel meer verdieping.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 19:32:08 #129
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_96803853
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 17:38 schreef Gwywen het volgende:
Laat ze Tygo Gernandt maar casten voor Vargo Hoat , tegen de tijd dat ze boek 4 gaan verfilmen. :)

Dat wat in die spoiler staat vond ik inderdaad een twist van jewelste, maar wat hij voor die tijd over zichzelf peinst (of vertelde hij dat aan Brienne?) vond ik veel interessanter, dat gaf zijn personage/handelingen ineens veel meer verdieping.
het maakte van zijn personage eigenlijk ineens het best doordachte en uitgewerkte personage wat er was, vond ik dan :) Waarmee hij qua interessantheid bij tyrion in de buurt kwam! :D
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  zaterdag 14 mei 2011 @ 19:40:38 #130
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_96804135
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 17:16 schreef eLiNSANIUM het volgende:

[..]

al vond ik die stukken met die tweelingbroer ( ben zijn naam ff kwijt 8)7 ) af en toe wel grappig.
Kwam het eigenlijk voor dat je het verhaal vanuit zijn oogpunt volgde? Als dat zo was waren het zijn stukken die ik dan wel grappig vond :P
Edit: ik bedoelde natuurlijk Jaime Lannister. :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[u]Grove boekspoiler, dit. Beter even er bij zetten ;)[/u]

nm, boektopic ;p

[ Bericht 2% gewijzigd door Rahl op 14-05-2011 19:51:33 ]
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_96804260
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 19:50 schreef Fingon het volgende:
2 1/2 minuut per pagina vind ik niet erg snel hoor...
Maar 2 dagen is natuurlijk ook het weekend, ik heb daar ook niet echt tijd voor door de week :P
Ik ga toch eens timen, 2.5 minuten per pagina lijkt me ook wel traag. Maar ik lees op een ereader, die pagina's kan ik altijd wat lastig bijhouden omdat ik inzoom/uitzoom. Ik denk dat ik toch wel 1 pagina per minuut haal in een papieren boek van GRR Martin.

Althans, als de tv niet aanstaat, als mijn vrouw ondertussen tv kijkt zit ik soms per ongeluk een tv serie en een boek tegelijk te verwerken en daar zijn wij mannen niet zo goed in :P
pi_96806738
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 19:40 schreef Rahl het volgende:

[..]

[u]Grove boekspoiler, dit. Beter even er bij zetten ;)[/u]

nm, boektopic ;p
ow sorry, ik dacht dat we het hier zowieso over de boeken hadden, maar zal het er in de toekomst wel bij zetten :P (ik weet, zoals iedereen denk ik, wat het is om spoilers te lezen die je eigenlijk niet wou lezen)

ontopic. ik vind hem inderdaad een van de betere doordachte personages in de boeken, maar hij haalt het niet bij Tyrion :)
  zaterdag 14 mei 2011 @ 20:40:42 #133
51794 Rahl
pi_96806865
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 20:38 schreef eLiNSANIUM het volgende:

[..]

ow sorry, ik dacht dat we het hier zowieso over de boeken hadden, maar zal het er in de toekomst wel bij zetten :P (ik weet, zoals iedereen denk ik, wat het is om spoilers te lezen die je eigenlijk niet wou lezen)

ontopic. ik vind hem inderdaad een van de betere doordachte personages in de boeken, maar hij haalt het niet bij Tyrion :)
hehe naja hier is het niet erg om boekspoilers in de tags te zetten, maar in het serietopic is het wat kwalijker, mijns inziens
last.fm
  zaterdag 14 mei 2011 @ 23:21:19 #134
226990 Gwywen
Tuinvrouw
pi_96817633
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 19:32 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

het maakte van zijn personage eigenlijk ineens het best doordachte en uitgewerkte personage wat er was, vond ik dan :) Waarmee hij qua interessantheid bij tyrion in de buurt kwam! :D
Absoluut, en dat vind ik dan ook het geniale van deze serie. Er zijn geen goeien en slechten, er zijn alleen grijze personages.
SPOILER
  zondag 15 mei 2011 @ 00:10:42 #135
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_96820987
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 23:21 schreef Gwywen het volgende:

[..]

Absoluut, en dat vind ik dan ook het geniale van deze serie. Er zijn geen goeien en slechten, er zijn alleen grijze personages.
SPOILER
Er zijn trouwens wel saaie personages en boeiende, en Jamie is echt zwaar interessant geworden! En om nou te zeggen dat er geen slechte zijn? :P Zo iemand als Gregor Clegane was niet heel erg grijs hoor ;)

Ik ben heel erg benieuwd hoe alles uiteindelijk gaat samenkomen :D want er is zo veel gehint maar er moet nog zo veel uitkomen in de laatste twee delen, ik kan me tot dusver nog steeds niet indenken dat hij nie besluit dat er nog 2 boeken meer bij moeten...

SPOILER

[ Bericht 5% gewijzigd door Frag_adder op 15-05-2011 00:18:54 ]
pi_96828407
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 00:10 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Er zijn trouwens wel saaie personages en boeiende, en Jamie is echt zwaar interessant geworden! En om nou te zeggen dat er geen slechte zijn? :P Zo iemand als Gregor Clegane was niet heel erg grijs hoor ;)

Ik ben heel erg benieuwd hoe alles uiteindelijk gaat samenkomen :D want er is zo veel gehint maar er moet nog zo veel uitkomen in de laatste twee delen, ik kan me tot dusver nog steeds niet indenken dat hij nie besluit dat er nog 2 boeken meer bij moeten...

SPOILER

Let op, lees dit NIET wanneer je deel 3/4 nog niet gelezen hebt!

SPOILER
  zondag 15 mei 2011 @ 10:30:36 #137
51794 Rahl
pi_96829115
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 09:45 schreef eLiNSANIUM het volgende:

[..]

Let op, lees dit NIET wanneer je deel 3/4 nog niet gelezen hebt!

SPOILER
SPOILER: lot van Jon Snow in het laatste boek
last.fm
  zondag 15 mei 2011 @ 12:00:57 #138
270082 Arctura
Zoiby want go outside!
pi_96831465
Een paar dingen die ik me echt afvraag zijn het lot van Brienne en Pod, ik vind Brienne echt helemaal geweldig. Jaime ook, trouwens. Ik denk ook dat..

SPOILER: Jaime, Cersei, Gregor
SPOILER: Jon, Melisandre
SPOILER: Jaqen, Arya
Kan niet wachten. Aargh.
In the songs all knights are gallant, all maids are beautiful, and the sun is always shining.
pi_96831774
A die spoilers .. even een topic unfollow tot ik feast for crows uitheb
  zondag 15 mei 2011 @ 12:22:09 #140
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_96832015
quote:
7s.gif Op zondag 15 mei 2011 12:00 schreef Arctura het volgende:
Een paar dingen die ik me echt afvraag zijn het lot van Brienne en Pod, ik vind Brienne echt helemaal geweldig. Jaime ook, trouwens. Ik denk ook dat..

Kan niet wachten. Aargh.
SPOILER: Jaqen
  zondag 15 mei 2011 @ 12:23:27 #141
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_96832057
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 12:12 schreef Young_David het volgende:
A die spoilers .. even een topic unfollow tot ik feast for crows uitheb
je hoeft ze niet te lezen ;)
pi_96841671
Nice, Barristan the Bold wordt een POV in aDwD :D
Superbenieuwd wat voor interessant hij allemaal over Rhaegar en Aerys en Sword of Morning etc te vertellen heeft :).
http://grrm.livejournal.com/214832.html
  zondag 15 mei 2011 @ 21:06:02 #143
226990 Gwywen
Tuinvrouw
pi_96857178
quote:
Kan niet wachten. Aargh.
SPOILER: Jon
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 15:45 schreef Fingon het volgende:
Nice, Barristan the Bold wordt een POV in aDwD :D
Superbenieuwd wat voor interessant hij allemaal over Rhaegar en Aerys en Sword of Morning etc te vertellen heeft :).
http://grrm.livejournal.com/214832.html
Ha, dat is nou eens mooi nieuws. Hij zal inderdaad met de nodige achtergrondinformatie kunnen komen. Misschien komen we eindelijk eens wat meer te weten over de tragedie van Summerhall
  zondag 15 mei 2011 @ 21:24:16 #144
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_96858570
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 21:06 schreef Gwywen het volgende:

[..]

SPOILER: Jon
[..]

Ha, dat is nou eens mooi nieuws. Hij zal inderdaad met de nodige achtergrondinformatie kunnen komen. Misschien komen we eindelijk eens wat meer te weten over de tragedie van Summerhall
SPOILER: vraag
pi_96861945
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 21:24 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

SPOILER: vraag
Dat wordt wel vaker gezegd, het begint al met Aegon the Conqueror die 2 zusjes als echtgenotes had, opeenvolgend deden anderen dat ook.
Ook Egg(Aegon V the Unlikely) had 2 vrouwen als ik het goed heb, 1 Dornish en 1 zusje. 1 van zijn dochters is ook weer getrouwd met de overgrootvader van Robert Baratheon, vandaar dat hij ook koning werd.
pi_96863473
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 12:23 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

je hoeft ze niet te lezen ;)
Eva hoefde de appel ook niet te eten, maarja ... verleiding he
  zondag 15 mei 2011 @ 22:36:13 #147
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_96864134
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 22:08 schreef Fingon het volgende:

[..]
spoilers
in spoilertag aub :)
pi_96868189
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 22:36 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

in spoilertag aub :)
Niks spoilers aan, alleen maar achtergrond informatie..., zit alleen overal verstopt in de boeken
  maandag 16 mei 2011 @ 11:53:41 #149
226990 Gwywen
Tuinvrouw
pi_96880275
Dat vind ik juist het geniale aan deze boeken, al die info tussen de regels door. Als je goed leest zie je een heleboel gebeurtenissen al van verre aankomen.
  donderdag 19 mei 2011 @ 17:59:50 #150
304846 Cocu
Wie anders?
pi_97039454
quote:

Kan niet wachten. Aargh.
Interessante theorie over Jaime.

SPOILER: Tyrion, Jaime
SPOILER: Brienne

[ Bericht 0% gewijzigd door Cocu op 20-05-2011 14:02:39 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')