Mag ik vragen waar je die delen besteld hebt uit Engeland? En waarom heb je ze daar gekocht? Goedkoper dan bij bol.com, of enkel voor de grootte van de boeken?quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:31 schreef Felagund het volgende:
Eerste twee delen besteld, hopelijk komen die deze week nog. Ze moeten wel uit Engeland komen, dus dat duurt wat langer dan normaal. Al moet ik eerst nog twee boeken van Hobb uitlezen, dus ergens komt dat wel goed.
De TV-serie is iig super tot nu toe, ik vind het niet erg dat ik die eerst heb gezien, dan heb ik al een idee van karakters voordat ik begin te lezen.
Bookdepository.com, vooral vanwege de prijs. Ik betaalde er minder dan 12 euro voor.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:57 schreef Onmisbaar het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar je die delen besteld hebt uit Engeland? En waarom heb je ze daar gekocht? Goedkoper dan bij bol.com, of enkel voor de grootte van de boeken?
Ook geen verzendkosten, duurt natuurlijk wel wat langer voordat je de boeken hebt.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:11 schreef Onmisbaar het volgende:
Dat is inderdaad een stuk goedkoper. Bedankt!
Ik twijfel een beetje om de nieuwe daar alvast te reserveren. Erg goedkope winkel maar het kan ook aardig lang duren voordat je je bestelling binnen hebt.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bookdepository.com, vooral vanwege de prijs. Ik betaalde er minder dan 12 euro voor.
Juist niet, bij bol.com duurt het een week langer gemiddeld. Maar het hangt natuurlijk van de beschikbaarheid af. Het komt voor dat ik 2 dagen na bestelling in Engeland al de boeken thuis heb, langste was een week wachten. Bij bol.com is het standaard al een week bij Engelse boeken.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:27 schreef Felagund het volgende:
Ook geen verzendkosten, duurt natuurlijk wel wat langer voordat je de boeken hebt.
Same.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:47 schreef JimmyJames het volgende:
Ik wacht anders al bijna twee weken op een stel boeken van thebookdep.
Mijn deel 10 van Wheel of Time is op 22 april gedispatched maar ik heb hem nog niet.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:19 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
2 weken? Misschien is er iets gewijzigd? Vorige maand had ik het na 2 dagen (bestelling met wat kinderboeken), meestal duurt het 4 dagen en het komt bij ons altijd met Selektvracht. Maar ik koop nu online, ga ik met het nieuwe deel ook doen, dat doe ik echter niet op bookdepository, maar op amazon. Vreemd genoeg kan ik geen eboeken kopen, ze zijn allemaal uitverkocht op bookdepository (althans diegene die ik wil).
hoeveel uur lees je per dag? Ik doe zo 6 maanden over die 4 boekenquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:02 schreef Rumille het volgende:
In 2-3 weken alle 4 de delen gelezen. Wel in Nederlands, leest prima vond ik zelf.
4 uur per dag op z'n best.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:18 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
[..]
hoeveel uur lees je per dag? Ik doe zo 6 maanden over die 4 boeken
Dat is snel jezus. Ik heb de 4 delen in 2,5 maand gelezen wel in het Engels.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:02 schreef Rumille het volgende:
In 2-3 weken alle 4 de delen gelezen. Wel in Nederlands, leest prima vond ik zelf.
Das wel erg snelquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:46 schreef Fingon het volgende:
Wat is iedereen traag zeg, 2 dagen per boek max...
2 1/2 minuut per pagina vind ik niet erg snel hoor...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:44 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
2 dagen? Dat lukt me niet, maar ik werk ook 8 uur per dag, heb 2 uur reistijd per dag , 2 kleine kids in huis en heb ook nog tv series die ik download en wil volgen... Ik kan in ongeveer 2 uur tijd 50 pagina's lezen in het Engels... dat is toch niet heel traag?
Logisch dat is het slechtste deel.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:03 schreef BlaZ het volgende:
De eerste drie boeken gingen overigens beduidend sneller als het vierde deel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |