Hij moest een enorme plotwending doen, eerst was hij van plan ergens een gap te nemen van 3 jaar zodat alle personages(kinderen) wat opgegroeid zouden zijn maar dat bleek niet te passen in de flow van het verhaal, dus moest het direct door maar dan heb je moeite om alles op de juiste plekken op de juiste tijden te krijgen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:51 schreef HiZ het volgende:
Kan iemand trouwens vertellen waarom we 6 jaar hebben moeten wachten op dit boek? In de epiloog van Feast for Crows stond eigenlijk met zoveel woorden dat Dance with Dragons al zo n beetje kllar was.
Correctie, maar het had er wel mee te maken, namelijk dat hij nog niet uitgevogeld had hoe hij allerlei personen nu bij elkaar ging krijgen. Eerst had hij die 3 jaar en dan kon hij ieder persoon heen en terug naar Dany krijgen bij wijze van spreken, nu moest hij al dat soort dingen regelen binnen een erg kort tijdsframe (zijn eigen Gordiaanse(Mereneese) knoop zoals hij zelf zei.)quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:11 schreef HiZ het volgende:
Eh nee, dat staat er helemaal niet. Het gaat om de 'andere' personages in dezelfde tijd als FFC.
Beter dan 2? Dat belooft heel wat.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:49 schreef Jester65 het volgende:Is Dance better than Book 4?
Definitely. I’d rank the Ice and Fire series: 3>1>5>2>4.
Oftewel ze mogen hem nu opsturen.quote:I am pleased to let you know that we have just received notification that your pre-ordered book has been made available by the publisher.
Ja bij mij staat hij al op verstuurdquote:Op maandag 11 juli 2011 15:04 schreef JimmyJames het volgende:
Nou hopelijk sturen ze hem vannacht om 00:01 op. Ik kan niet wachten
edit emailtje van de bookdep:
[..]
Oftewel ze mogen hem nu opsturen.
quote:Martin has hidden so many clues and red herrings throughout his previous volumes that it is a thrill to see certain pieces fall into place.
Op amazon.com staat de kindle versie voor 19 doller inclusief. Ik zie op amazon uk dat de hardcover van adwd 12.50pond is, de kindle versie 11.90pond en de paperback 8pond.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:51 schreef HiZ het volgende:
He, de Kindle editie was maar $11,99 inclusief belastingen? Het was leuk om weer over Tyrion te lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |