abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94061845
Dat vroeg ik me dus even af... Ik heb nog nooit ergens langer dan 2/3 jaar gewoond en in die tijd heb ik natuurlijk niet weer geschilderd. Maar hoe vaak schilderen jullie nu je muren/kozijnen etc??? (binnen welteverstaan) 1x per ......??????
pi_94062005
Ligt aan je levensstijl.
Rook-frituur je elke dag, of bbq je binnen dan zou ik het wat vaker witten :7
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_94062271
Nooit.
pi_94067308
1x in de 10 jr?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_94068575
1 x per 3 jaar ongeveer alles helemaal opnieuw, maar in de tussentijd stip ik wat beschadigingen bij. Roken niet, maar hebben wel kinderen die overal tegaan zitten met het speelgoed en in het verleden ook weleens met een stift op de muur zijn gaan krassen :X
pi_94075593
Ik ben zelf schilder van beroep, dus hier mijn mening erover:

Vanwege onderhoud en rotten e.d. hoef je binnen niet te schilderen, 1 per 10 jaar volstaat.

Maar ik maak regelmatig mee dat mensen elk jaar binnen schilderen of laten schilderen en dat heeft te maken met de mode.

En het is natuurlijk afhankelijk of je zuinig op je spulletjes bent en zo.

Het is wel zo dat merk verf zoals sigma en sikkens veel langer hun kleur en glans blijven houden.

Sigma en Sikkens zijn echte bouwverven, Histor en zo zijn echte consumenten verven.
pi_94082454
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 21:25 schreef Ml-etje het volgende:
1x in de 10 jr?
Woon nog geen 10 jaar op mezelf, maar een dergelijke frequentie kan ik me inderdaad voorstellen.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  dinsdag 15 maart 2011 @ 17:41:30 #8
339088 iOPPi
creatie & inspiratie
pi_94150386