Zij hebben het er nooit over gehad? Vreemd.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:38 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik snap het wel, want ze is een beetje in de war. Ze zag dit totaal niet aankomen, dus ze moet haar hele beeld aan passen.
M'n pa heeft er minder moeite mee. Dat vind ik wel fijn.
Nee, blijkbaar niet.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:40 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zij hebben het er nooit over gehad? Vreemd.
En je vindt zijn reactie dus fijner dan de hare?
quote:
Ik vind 't niets.quote:
Welke was het?quote:
oh ja, die. freaky asses.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:20 schreef Vanyel het volgende:
Een geschifte (en zijn moeder) kidnapt vrouwen om een film na te spelen. Net heeft ie haar tenen afgesneden zodat ze in de schoenen paste...
Moe?quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:00 schreef Vanyel het volgende:
In bed. Dat gaat op een of andere manier steeds makkelijker zo vroeg.
Dat einde was creeepy.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:20 schreef Vanyel het volgende:
Een geschifte (en zijn moeder) kidnapt vrouwen om een film na te spelen. Net heeft ie haar tenen afgesneden zodat ze in de schoenen paste...
Hoe gaat het met je kuthumeur?quote:
Ik vrees allebei. Op zich goed voor als ik weer moet werken...quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:10 schreef lezzer het volgende:
[..]
Moe?
Of gewoon je ritme aan het verleggen?
* lezzer ook slapen gaat
Maar wel leukquote:
Op tijd beginnen, is ook op tijd klaarquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:10 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik vrees allebei. Op zich goed voor als ik weer moet werken...
Dat werd opgelost door de leuke avond, gelukkig.quote:
Met een baby werkt het ook niet zo hequote:Op donderdag 17 maart 2011 06:51 schreef lezzer het volgende:
[..]
Op tijd beginnen, is ook op tijd klaar
Hoewel het bij ons meer uitdraait op werkdagen van 12 uur
goedemorgen
Wat niet?quote:Op donderdag 17 maart 2011 08:17 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Met een baby werkt het ook niet zo he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |