quote:
Op zondag 13 maart 2011 20:04 schreef Lieveroos het volgende:Geen idee, ik vind er heel veel wel kut.
hoe kun je een mening over iemand vormen zonder iemand in werkelijkheid te kennen?
And so it begins ...
Toen ik me hier voor het eerst aanmeldde, ergens 2008 was dat (ander account, account is geblokkeerd door verandering mailadres), vond ik FOK! een ongelofelijk kutforum. Ik heb me toen bij GS en FOK! aangemeld om hier te vertellen hoe kut iedereen wel niet is. Serieus.
GS bleek ook echt kut te zijn, maar niet alleen door de users, vooral ook door de wijze waarop je kan posten, je post niet kan editten, je alleen kan reageren op berichten die door de redactie zijn gepost, er zijn geen smilies, de lay-out is gemaakt door iemand zonder verstand van computers en de leden daar zijn gewoon totaal niet grappig, niet cool en op een gegeven moment ben ik gewoon gestopt met posten daar. Ik kom er gewoon niet meer.
FOK! was echter een heel ander verhaal. Alhoewel ik hier helemaal in het begin ook iedereen verrot schelde en vooral op de FP kwam (daar kom ik niet meer), merkte ik dat mijn vooroordelen niet klopte over FOK! Het forum bleek fantastische en zeer inspirerende leden te bevatten die mijn leven ten positieve beïnvloed hebben. Van een forum dat ik haatte enkele jaren terug, is dit een parel geworden.