Post jij eens een foto van je perfecte kop en lijf. En dan niet een foto waarvoor je eerst je smoelwerk hebt volgeplamuurd en in de spiegel een perfecte pose aanneemt.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:06 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Toch kan ik het niet geloven..
Dacht dat het een boeren organisatie was ofzo.
Jawelquote:Op zondag 13 maart 2011 20:25 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Omdat jij lief bent...Mag dat niet?
Woow woow rustig maar, ik heb het meer over de kleding die er gedragen wordt lijkt een beetje van ergens in het jaar 1990 ofzoquote:Op zondag 13 maart 2011 20:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Post jij eens een foto van je perfecte kop en lijf. En dan niet een foto waarvoor je eerst je smoelwerk hebt volgeplamuurd en in de spiegel een perfecte pose aanneemt.
Die foto is gemaakt tijdens een meet die plaatsvond in een landelijke omgeving...dus weilanden en boerderijen.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:28 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Woow woow rustig maar, ik heb het meer over de kleding die er gedragen wordt lijkt een beetje van ergens in het jaar 1990 ofzo
Winning!quote:Op zondag 13 maart 2011 20:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Post jij eens een foto van je perfecte kop en lijf. En dan niet een foto waarvoor je eerst je smoelwerk hebt volgeplamuurd en in de spiegel een perfecte pose aanneemt.
Nee helemaal niet maar sommige dragen verf-je-muur-kleding.. Maar anyway laat maar ik dacht dat het een neppe foto was.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Die foto is gemaakt tijdens een meet die plaatsvond in een landelijke omgeving...dus weilanden en boerderijen.
Je verwacht toch niet dat wij daar in gala kleding heen gingen he.
kliekjesvormingquote:Op zondag 13 maart 2011 20:38 schreef Snuf. het volgende:
Koelkast, Huppel, Lovelylady, SV, DV, Ragboer, Nitta, SperzieboonToon, Goudvis_, Lama443, naatje_1
En eigenlijk bijna iedereen van Onzin Radio
Elmofan natuurlijk niet
haha, om eerlijk te zijn vond ik jou leukere radio maken dan koelkast hoor, koelkast loopt een beetje naast zijn schoenenquote:Op zondag 13 maart 2011 20:38 schreef Snuf. het volgende:
Koelkast, Huppel, Lovelylady, SV, DV, Ragboer, Nitta, SperzieboonToon, Goudvis_, Lama443, naatje_1
En eigenlijk bijna iedereen van Onzin Radio
Elmofan natuurlijk niet
Da's niet waar!quote:Op zondag 13 maart 2011 20:37 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Jouw naam is toch al meerdere keren genoemd, slijmerd!![]()
Sorry verkeerd gelezen dan, ik mag jou wel hoorquote:
....quote:Op zondag 13 maart 2011 20:41 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Sorry verkeerd gelezen dan, ik mag jou wel hoor![]()
Heb je trouwens nieuwe UI?
Voor op-en-top kleding outfitjes + gelkapsels en opgedirkte plamuurkoppen pics moet je ff kijken naar meet-foto's van o.a The Stairway.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:36 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Nee helemaal niet maar sommige dragen verf-je-muur-kleding.. Maar anyway laat maar ik dacht dat het een neppe foto was.
Link?quote:Op zondag 13 maart 2011 20:45 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Voor op-en-top kleding outfitjes + gelkapsels en opgedirkte plamuurkoppen pics moet je ff kijken naar meet-foto's van o.a The Stairway.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |