je moeder ookquote:
Het is ook helemaal niet `leuk´ bedoeld. Het is praktisch.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:01 schreef Isambard het volgende:
Dit heb je al een keer gezegd en is derhalve niet leuk meer.
Dat ben ik NIET.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:01 schreef Stokstaart het volgende:
Dit is wel Socios toen de trein van 12:18 net voorbij was (ICE)
Dat filmpje is niet door mij gemaakt. Mijn YT-kanaal heet heel anders.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:06 schreef chroestjov het volgende:
Ik vind dit echt een leuk filmpje van je, meerdere keren gekeken.
Hoe dan?quote:Op zondag 13 maart 2011 22:17 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat filmpje is niet door mij gemaakt. Mijn YT-kanaal heet heel anders.
Doch moet ik constateren dat je in de herhaling valt.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:16 schreef Socios het volgende:
[..]
Het is ook helemaal niet `leuk´ bedoeld. Het is praktisch.
Dat is onze BurgerKing negerquote:Op zondag 13 maart 2011 19:01 schreef Stokstaart het volgende:
Dit is wel Socios toen de trein van 12:18 net voorbij was (ICE)
Louter omdat anderen constant met dezelfde aantijgingen komen. Ik doe het niet voor mijn lol.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:23 schreef Isambard het volgende:
Doch moet ik constateren dat je in de herhaling valt.
Het is "NS-Intercitytrein"quote:
Mooie recensie, zou het graag nog een keer lezen over een paar maanden als ik enigszins ben vergeten waar het over ging.quote:
Die zoekfunctie van YouTube houdt daar rekening mee. Tevens kun je de losse zoekwoorden toevoegen als 'tags'.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:38 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel. Maar niemand die dat zo intypt bij het zoeken.
SwJ heeft het ook te pakken, het iedereen-is-lief-virus dat veroorzaakt wordt de de 9e cyclus van de Maya-kalender.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |