Doe eens lief ofzoquote:Op zondag 13 maart 2011 14:03 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik zoek ook niets, deze kwam ook toevalig op mn pad... zoals ook elke andere. Allemaal KUTHOEREN, teeuwen heeft gelijk.
Ja dus?quote:Op zondag 13 maart 2011 14:05 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik ben er kotsmisselijk van.
Na de laatste 6 die ik ben tegen gekomen lijkt dat wel te kunnen.quote:Op zondag 13 maart 2011 14:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dus?
Hoef je nog niet alle vrouwen over 1 kam te scheren
Mijn 3 exen zijn ook niet om over naar huis te schrijven, schrijf ik toch ook niet meteen alle mannen af?quote:Op zondag 13 maart 2011 14:06 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Na de laatste 6 die ik ben tegen gekomen lijkt dat wel te kunnen.
Die komen vanzelfquote:
Ik heb het niet over exen he.quote:Op zondag 13 maart 2011 14:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn 3 exen zijn ook niet om over naar huis te schrijven, schrijf ik toch ook niet meteen alle mannen af?
www.kijktvonline.nl ofzo?quote:Op zondag 13 maart 2011 14:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Grr ik wil eredivisielive![]()
Ik weet die streamsites niet meer
Daar staat geen eredivisie tussen schatquote:
raggastquote:Op zondag 13 maart 2011 14:16 schreef Ragboer het volgende:
Ze hebben veel streams vanuit Nederland geblokkeerd recentelijk.
quote:Op zondag 13 maart 2011 14:16 schreef Ragboer het volgende:
Ze hebben veel streams vanuit Nederland geblokkeerd recentelijk.
Ja maarquote:Op zondag 13 maart 2011 14:18 schreef Ragboer het volgende:
Vipstand werkt ook niet meer lekker en Adthe is in beslaggenomen door Homeland Security.
Heb je je cam uitgezet?quote:
Eredivisie Live is per wedstrijd is 6 euro...quote:
Je was aan het maffen en je cam was nog aan.quote:
IK WIL OOK KIJKEN!!quote:Op zondag 13 maart 2011 14:22 schreef Watertornado het volgende:
Kut ik krijg zometeen Willem Deux tegen Ajax te zien.
quote:Op zondag 13 maart 2011 14:22 schreef robdriessen het volgende:
De concurrentie heeft nog 2 minuten om met iets beters te komen, koelkastMaar inderdaad, dat is het idee.
hij klinkt wel lekkerquote:Op zondag 13 maart 2011 14:23 schreef robdriessen het volgende:
Geen reacties op deze plaat van Nero? Ik stuiter hier rond hoor.
Ik vind het niet echt veel zeggende muziek. Heeft iets conventioneels, iets dubsteps, ik word er niet warm van, maar ik vind het ook niet slecht.quote:Op zondag 13 maart 2011 14:23 schreef robdriessen het volgende:
Geen reacties op deze plaat van Nero? Ik stuiter hier rond hoor.
Sopcast haat mijquote:
Opgever.quote:Op zondag 13 maart 2011 14:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik kijk wel niet. Volg het wel via de site en kijk vanavond wel naar Studio Sport
quote:Op zondag 13 maart 2011 14:25 schreef robdriessen het volgende:
OK, na lang en wijs beraad met de voltallige jury moeten we helaas Koelkast tot winnaar uitroepen. Duik maar de platenkast in en geef me via DM een nummer en een nieuwe plaat.
Zie mijn sig.quote:
Nee hoor. Ik weet gewoon wat mn laptop aankan en wat nietquote:
Moet ik nou een plaat kiezen die ik wil horen of een plaat er uit gooien en een nieuwe plaat er in zetten?quote:
Kies een nummer, dat nummer draai ik, en op die plek komt een plaat van jouw keuze.quote:Op zondag 13 maart 2011 14:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Moet ik nou een plaat kiezen die ik wil horen of een plaat er uit gooien en een nieuwe plaat er in zetten?
Beide!quote:Op zondag 13 maart 2011 14:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Moet ik nou een plaat kiezen die ik wil horen of een plaat er uit gooien en een nieuwe plaat er in zetten?
baasquote:Op zondag 13 maart 2011 14:26 schreef Spaghettivreter het volgende:
http://www.livestream.com/stvonline
Heb ze samen met Metropool orkest gezien. Magistraalquote:
Dank uquote:Op zondag 13 maart 2011 14:26 schreef Spaghettivreter het volgende:
http://www.livestream.com/stvonline
Ja stekel heeft gebroken duimquote:
Helaas, staat niet op de kaart.quote:Op zondag 13 maart 2011 14:38 schreef djkoelkast het volgende:
Heb je Night so right van Dolos, rob?
Jaren '80 plaat.
ARGH! Damn youquote:
Rob: brownies moet je niet testen met een breinaaldquote:Op zondag 13 maart 2011 14:47 schreef robdriessen het volgende:
Shit, brownies zijn gezakt voor de breinaaldtest. Terug de oven in :/
SPOILER: voetbaltussenstandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 maart 2011 14:50 schreef Spaghettivreter het volgende:
Hoe belangrijk kan een duim zijnSPOILER: voetbaltussenstandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er is een verschil tussen plakkerig en vloeibare kern..... >.<quote:Op zondag 13 maart 2011 14:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Rob: brownies moet je niet testen met een breinaaldDie moeten plakkerig blijven namelijk.
quote:"Your Woman" is a reworking of the 1932 Bing Crosby song "My Woman", composed by Crosby (lyrics), Irving Wallman, and Max Wartell (music and lyrics).
Het is dus een sample van the Ray Noble Orchestra, die een nummer van Bing Crosby coverde.quote:Al Bowlly, who was a vocalist in the Ray Noble Orchestra, recorded a version of "My Woman" on 29 November 1932 with the Lew Stone and the Monseigneur Band in London. The Bowlly version was featured in the Pennies from Heaven film and soundtrack, and it was this version that White Town sampled for "Your Woman".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, het is hier wel errrrg stilquote:Op zondag 13 maart 2011 15:02 schreef robdriessen het volgende:
Wat is iedereen intensief met voetbal bezig zeg
Kloptquote:Op zondag 13 maart 2011 15:07 schreef Watertornado het volgende:
Dit zijn toch gewoon de Klubbheads (zij het onder een alias)?
Dan moet je maar de volledige James Last collectie downloaden en doorspittenquote:
Ik ben nog niet door Klaus Wunderlich heen manquote:Op zondag 13 maart 2011 15:15 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dan moet je maar de volledige James Last collectie downloaden en doorspitten
Graag dan nr. 10 Lady Gaga - Telephonequote:Op zondag 13 maart 2011 15:19 schreef robdriessen het volgende:
Spaghettivreter, we roepen jou maar tot de winnaar uit, omdat Koelkast nog even niet mee mag doen. Denk dat ik straks iedereen maar weer toelaatDuik maar in de platenkast.
Hah, dat was één van mijn keuzes voor de Zwarte Lijst van Radio 6. Maar uiteindelijk is het origineel van Minnie Ripperton in de grote lijst terechtgekomen..... Maar, dus, ja, ik heb Les Fleurs. Komt dit uur nog voorbijquote:Op zondag 13 maart 2011 15:23 schreef djkoelkast het volgende:
Heb je 4Hero met Les Fleurs, die past hier ook goed bij
SPOILER: voetbaltussenstandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vraag het anders rechtstreeks aan de dienstdoende DJquote:Op zondag 13 maart 2011 15:35 schreef dralion13 het volgende:
Beetje jammer dat de request pagina het niet doet
quote:Parse error: syntax error, unexpected '<' in C:\inetpub\wwwroot\plugins\content\DirectPHP.php(52) : eval()'d code on line 1
We weten dat die specifieke request URL tijdelijk niet werkt, de site wordt herbouwd, maar inderdaad een "Under Construction" pagina zou wel netjes zijn.......quote:Op zondag 13 maart 2011 15:37 schreef dralion13 het volgende:
das een goeie, maar dit bericht ziet er niet echt geweldig uit voor de site
[..]
Voetbal kijkenquote:
boh vind ik welquote:
Kijk liever livequote:Op zondag 13 maart 2011 15:43 schreef robdriessen het volgende:
Ach voetbal.... Gewoon onzinradio aan, en in een hoekje van het scherm de teletekstpagina via omroep.nl
Uiteraard!quote:Op zondag 13 maart 2011 15:44 schreef djkoelkast het volgende:
Rob, heb je: Hooverphonic - Mad About You?
OHJA die wil ik ook horenquote:Op zondag 13 maart 2011 15:44 schreef djkoelkast het volgende:
Rob, heb je: Hooverphonic - Mad About You?
Hihi, was dat jullie eerste schuifelliedje?quote:
LOL!quote:Op zondag 13 maart 2011 15:46 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Hihi, was dat jullie eerste schuifelliedje?
Watttt?quote:Op zondag 13 maart 2011 15:46 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Hihi, was dat jullie eerste schuifelliedje?
Als ik de 19 uur haal, wil ik ook een eretitel. Mini-marathon held of zoquote:Op zondag 13 maart 2011 15:46 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb die lang niet gehoord, dus gaarne![]()
+ ik plan je weer door, tot 17u
Haha die deelt Yvonne uitquote:Op zondag 13 maart 2011 15:47 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Als ik de 19 uur haal, wil ik ook een eretitel. Mini-marathon held of zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 maart 2011 15:53 schreef djkoelkast het volgende:
Picspam van iemand die gek is:JIJ WINT! Snel, een nummer uit de platenkastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
19!quote:Op zondag 13 maart 2011 15:54 schreef robdriessen het volgende:
[..]
JIJ WINT! Snel, een nummer uit de platenkast
quote:Op zondag 13 maart 2011 16:09 schreef Spaghettivreter het volgende:
SPOILER: voetbaltussenstandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, jij krijgt een hi-five-gebaarquote:Op zondag 13 maart 2011 16:18 schreef djkoelkast het volgende:
Ja heuj, ik zit al netjes braaf te luisteren, niet vuisten naar mij schudden
Ja, wij.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Damn zijn er überhaupt nog wel mensen hier?
Uit zelfsquote:Op zondag 13 maart 2011 16:17 schreef djkoelkast het volgende:
Volgens mij heeft de rest je als achtergrondmuziek want voetbal
quote:Op zondag 13 maart 2011 16:09 schreef Spaghettivreter het volgende:
Je loopt achter.SPOILER: voetbaltussenstandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil nummer 1313
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
SPOILER: voetbaluitslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die pak ik zo ook nog wel even meequote:Op zondag 13 maart 2011 16:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je loopt achter.
Ik wil nummer 1313
Dit is beterquote:
Interpolis reclame-parodiequote:
Grappig welquote:
Ervaring mee?quote:Op zondag 13 maart 2011 16:36 schreef Huppelmuts het volgende:
En denken is moeilijk als je wat ouder bent
Euj!quote:
Oeps, linkblockerquote:
Is die jury partijdig?quote:Op zondag 13 maart 2011 16:44 schreef robdriessen het volgende:
OK, de jury heeft unaniem besloten dat Popje wint.Duik maar in die kast.
Nee, dronken en onkundig.quote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 16:49 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
HAHAHAHA VET LEUK EN VOLLEDIG ONTOPIC OOK HAHAHAHA
Ja. Hij is leuk hequote:
Ben al 3 uur bezig, en misschien nog 2quote:Op zondag 13 maart 2011 16:52 schreef dockx het volgende:
[..]
Wanneer draai je weer? heb ff kunnen luisteren en je bent een held..
ga maar gewoon doorquote:Op zondag 13 maart 2011 16:53 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ben al 3 uur bezig, en misschien nog 2
I know, maar kan helaas niet luisteren nu.. Alleen mobiel, en dat gaat met horten en stotenquote:Op zondag 13 maart 2011 16:53 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ben al 3 uur bezig, en misschien nog 2
Voetbal hequote:Op zondag 13 maart 2011 16:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
vorige week was het een stuk drukker op zondagmiddag
Ja, de samenvattingen van alle wedstrijdenquote:Op zondag 13 maart 2011 16:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
serieus maandagavond was mijn set ook geneukt door voetbal
Is er om 19:00 nog voetbalc
homo'squote:Op zondag 13 maart 2011 16:59 schreef dockx het volgende:
[..]
Ja, de samenvattingen van alle wedstrijden
Studio Sportquote:Op zondag 13 maart 2011 16:59 schreef dockx het volgende:
[..]
Ja, de samenvattingen van alle wedstrijden
ja wat een mooie stemquote:Op zondag 13 maart 2011 17:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Studio Sport![]()
Dit vond ik een lekker nummertje
Ja echt.quote:
Nee die ervoorquote:
waar is datquote:Op zondag 13 maart 2011 17:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee die ervoor![]()
Ik ga even naar de ghetto enz
Nee, die krijg je zo wel te horenquote:Op zondag 13 maart 2011 17:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
is dit mijn nummer aanvraag?
Maakt niet uit. Je hebt 11 Meat Loaf er uit gehaald en er Nero voor terug in de plaats gezet. Tot groot genoegen van de DJquote:
Ohquote:Op zondag 13 maart 2011 17:18 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Je hebt 11 Meat Loaf er uit gehaald en er Nero voor terug in de plaats gezet. Tot groot genoegen van de DJ
Was ontopic, sukkel.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:49 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
HAHAHAHA VET LEUK EN VOLLEDIG ONTOPIC OOK HAHAHAHA
Zie je dat als een compliment?quote:Op zondag 13 maart 2011 17:19 schreef robdriessen het volgende:
Ik ben gewoon al ruim 3 uur aan het draaien en nog steeds is het topic niet vol
De beat en hihat zo te horen welquote:Op zondag 13 maart 2011 17:20 schreef Watertornado het volgende:
Haha zou hij er ook op gemaakt zijn?
kijk maar ff een film en kom terug om 19:00quote:Op zondag 13 maart 2011 17:24 schreef dragems het volgende:
ik wou eigenlijk een film kijken. zit ik weer hier
Ahem.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
kijk maar ff een film en kom terug om 19:00
uuuh zou kunnen. ga je nog een keer uit de kast komen rob?quote:Op zondag 13 maart 2011 17:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
kijk maar ff een film en kom terug om 19:00
hoi popjequote:
Ik heb gezegd dat ik het zou doen tot iemand anders het wilde overnemen. Jij wil het overnemenquote:Op zondag 13 maart 2011 17:26 schreef djkoelkast het volgende:
Ik wil het laatste uurtje anders wel doen, tenzij rob niets liever doet dan dit
ik plan je wel ff inquote:Op zondag 13 maart 2011 17:26 schreef djkoelkast het volgende:
Ik wil het laatste uurtje anders wel doen, tenzij rob niets liever doet dan dit
ja inderdaad en dan gaat koelkast ook nog draaienquote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 17:29 schreef dragems het volgende:
[..]
ja inderdaad en dan gaat koelkast ook nog draaien
lol ik zag hetquote:Op zondag 13 maart 2011 17:30 schreef djkoelkast het volgende:
Ja leuk, dan kan Toon weer roepen dat het offtopic is.
Was wel een chick hè?quote:Op zondag 13 maart 2011 17:31 schreef Spaghettivreter het volgende:
Rollergirl - Dear Jessie![]()
Bazennummer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |