Hallo,
Kunt u onderstaande resetprocedure eens kunnen toepassen op uw Network Space?
Network Space 2Het resetten van de Network Space 2 is eenvoudig. Verwijder alle kabels behalve de stroomkabel en doe dan het volgende:
1. Houd de aan/uit-knop tien seconden ingedrukt.
2. Laat de knop los wanneer het LED-lampje rood gaat branden.
3. Druk opnieuw op de knop, wanneer het LED-lampje weer begint te knipperen. De LED knippert maar 5 seconden lang. Als u de knop niet binnen 5 seconden indrukt, begint u weer met stap 1.
De laatst ingedrukte knop bevestigt het resetten. Alle gegevens van MyShare worden verplaatst naar de OpenShare bij het resetten. Gegevens die eerst beschermd waren zijn hierdoor niet langer beschermd. Verplaats gegevens die beschermd moeten worden weer naar MyShare.
Network SpaceVolg de onderstaande procedure om de Network Space terug te zetten naar de fabrieksinstellingen:
1. Schakel de stroomschakelaar naar de UIT-positie. Wacht tot het station uitgeschakeld is.
2. Zet het station AAN .
3. Draai de schakelaar binnen ongeveer 3 seconden weer UIT .
4. Draai deze onmiddellijk AAN
Indien het licht snel knippert, stelt het apparaat zichzelf opnieuw in. Probeer het station opnieuw aan te sluiten na ongeveer 1 minuut met de standaardgebruikersnaam en het standaardwachtwoord (standaard zijn deze allebei "admin".)
Enige verbetering nadien op vlak van snelheid?
Indien het probleem blijft verzoek ik u vriendelijk om een support ticket aan te maken op onze website
www.lacie.com.
Vriendelijke groeten,
LaCie Benelux