Nee.quote:
Gefeli!quote:Op maandag 21 maart 2011 14:31 schreef AnnaStesia het volgende:
2 fexibele manden,3 paar oordopjes,sokken voor mezelf,blikjes kattenvoer(heb een pas bevallen poes die als extra zo'n blikje krijgt,precies genoeg)kauwgom,electronische keukenweegschaal(om de kittens te wegen,mijn oude was kapot) 3 pakjes wasknijpers,mandje om de knijpers in te doen
totaal
23 euro nog wat,was best veel kwijt voor mijn doen maar die weegschaal was al 7 euro
quote:Op maandag 21 maart 2011 14:38 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Nee.Auto. Morgen nog ff een berg sponzen halen.
Omdat... weet ik ut...quote:Op maandag 21 maart 2011 14:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]Waarom neem je ze niet meteen mee?
Leuk is anders.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:56 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ah, ik snap hem![]()
Al die leuke meisjes achter de kassa
Hier ook geen leuke meisjes achter de kassa hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 15:00 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Leuk is anders.Ik dacht dat ik nog sponzen had, maar ik kan ze niet meer vinden.
Omdat hij dan weer een excuus heeft om nog een keer te gaan...quote:Op maandag 21 maart 2011 14:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]Waarom neem je ze niet meteen mee?
quote:Op maandag 21 maart 2011 15:05 schreef trovey het volgende:
[..]
Omdat hij dan weer een excuus heeft om nog een keer te gaan...je hebt altijd mannen die het nooit snappen.
![]()
![]()
Ik ga zo maar eens de flexibele manden ophalen.
quote:Op maandag 21 maart 2011 15:33 schreef trovey het volgende:
Ik zei...je hebt altijd mannen....daarmee niet suggerend dat tomaat geen man is....dat zijn jullie beiden niet omdat jullie in een topic posten waarin nagenoeg alleen vrouwen zitten.
![]()
![]()
Ik ben even weg...lijkt me een goed idee na deze opmerking.![]()
Ik ga morgen maar eens effe tape halen.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:33 schreef trovey het volgende:
Ik zei...je hebt altijd mannen....daarmee niet suggerend dat tomaat geen man is....dat zijn jullie beiden niet omdat jullie in een topic posten waarin nagenoeg alleen vrouwen zitten.
![]()
![]()
Ik ben even weg...lijkt me een goed idee na deze opmerking.![]()
Heb je een foto van die stofzuiger?quote:Op maandag 21 maart 2011 15:51 schreef lady-wrb het volgende:
ben net terug van de action.
die stapelbakjes kosten 1,35 (ik moest er weer een bij)
en verder heb ik dat autostofzuigertje gekocht (en hij doet het nog ook!)
noga en een haarband.
nog geen 6 en een halve euro. netjes toch?
Als jij meisjes met een IQ van -3 leuk vindt.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:56 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ah, ik snap hem![]()
Al die leuke meisjes achter de kassa
Die zijn ook nog eens chagrijnig.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als jij meisjes met een IQ van -3 leuk vindt.
Daar worden ze op geselecteerd denk ik.quote:
Sinds wanneer kan je vrouwen kopen bij de Action?quote:Op maandag 21 maart 2011 17:27 schreef Miendientje het volgende:
Gekocht:
[ afbeelding ]
Ze zijn er ook in het paars, roze, wit, zwart en blauw maar ik heb deze versie gekocht
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kun je ook als rokje dragen (is er in meer patroontjes en ook effen)
[ afbeelding ]
maar dan zwart met palletjes
[ afbeelding ]
Zwarte
[ afbeelding ]
Maar dan dus de nieuwe versie
En dan nog: Een zonnebril, graszaad, dubbelzijdigtape, fietsbel, dürüm wraps, honing-mosterd dressing en 2 spanningszoekers.
Totaal ¤30,06
De vrouw heb ik daar gelaten, ik wilde alleen het jurk/rokje hebben, wie weet loopt ze nog ergens in de buurt van de Action rond (in alleen een slip dusquote:Op maandag 21 maart 2011 17:41 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan je vrouwen kopen bij de Action?
* tomaat52 springt op de fiets op te gaan kijken
quote:Op maandag 21 maart 2011 17:45 schreef Miendientje het volgende:
[..]
De vrouw heb ik daar gelaten, ik wilde alleen het jurk/rokje hebben, wie weet loopt ze nog ergens in de buurt van de Action rond (in alleen een slip dus)
quote:Op maandag 21 maart 2011 15:51 schreef lady-wrb het volgende:
ben net terug van de action.
die stapelbakjes kosten 1,35 (ik moest er weer een bij)
en verder heb ik dat autostofzuigertje gekocht (en hij doet het nog ook!)
noga en een haarband.
nog geen 6 en een halve euro. netjes toch?
Die kosten maar 3 euro. Goedkoop he? Typisch Action.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:41 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan je vrouwen kopen bij de Action?
* tomaat52 springt op de fiets op te gaan kijken
Als ze maar niet chagrijnig is.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die kosten maar 3 euro. Goedkoop he? Typisch Action.
Geen idee, ik koop liever mannen.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:08 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Als ze maar niet chagrijnig is.En hoe zal de kwaliteit zijn? Voor ¤3 verwacht ik niet veel.
Ik ben deze week in de aanbieding voor ¤2,-quote:Op maandag 21 maart 2011 18:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Geen idee, ik koop liever mannen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |