Ik heb ook een zak, die ik niet vergeten kan......quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:33 schreef sararaats het volgende:
Ik heb een zak van de Action maar vergeet hem altijd mee te pakken
Zie mijn bericht.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:22 schreef soapie het volgende:
[..]
Dat lijkt me een handig ding. Maar weer eens naar de action....
je kan dat stripje op de deksel toch openschuiven om te drinken? beetje een klein gat maar verder werkt het prima?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:12 schreef pgrferrari het volgende:
Vandaag een aluminium drinkbeker (geen fijne je moet heel de dop eraf draaien voor je kan drinken)
Je hebt het over deze? http://www.action.nl/prod(...)/-p/favoritelistid/1quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:29 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
je kan dat stripje op de deksel toch openschuiven om te drinken? beetje een klein gat maar verder werkt het prima?
Oh nee die van mij is echt een beker... die van jou is meer een flesjequote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:34 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je hebt het over deze? http://www.action.nl/prod(...)/-p/favoritelistid/1
Want ik zie nergens een stripje op mijn drinkbeker.
bijna hetzelfde effect als een dysonquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:56 schreef Miendientje het volgende:
Ik heb even een filmpje gemaakt van mijn paddenstoel bureaustofzuigertje:
Werkt best goed.quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:56 schreef Miendientje het volgende:
Ik heb even een filmpje gemaakt van mijn paddenstoel bureaustofzuigertje:
Ik zie trouwens dat de tekst in de filmpje weg valt als je hem hier bekijkt, je moet hem dus even op Youtube bekijken als je hem met commentaar wilt zien.
Die van mij op de afdeling kabels, en pc accessoires.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:15 schreef athlonkmf het volgende:
waar zitten die stofzuigers meestal? bij welke artikelen?
ik ben geweest en heb voor je gekeken, maar in wormerveer hadden ze helemaal niets op dat gebied liggen, ook dat ding van het plaatje niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:12 schreef pgrferrari het volgende:
Vandaag een aluminium drinkbeker (geen fijne je moet heel de dop eraf draaien voor je kan drinken) een autosigaretten converter en een gsm auto houder gekocht.
Deze houder:
[ afbeelding ]
Maar dat is meer een ding waar je je navigatie tegen aanlegt met wat plakflappen.
Ik was er eigenlijk heen gegaan voor een universele houder waar je je navigatie tussen klemt voor op het luchtrooster /zuignap.
Ik heb gehoord dat ze die hebben namelijk.
Kan iemand dat voor mij kijken bij zijn filiaal?
Thnx!quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:33 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik ben geweest en heb voor je gekeken, maar in wormerveer hadden ze helemaal niets op dat gebied liggen, ook dat ding van het plaatje niet.
en ze hadden het doek met de klaprozen ook niet meer, ik heb het laatste doek meegenomen dat er lag, eentje met koeien, ook leuk
dus ik heb nu kippen, schapen en koeien
Ik heb die keuze niet echt.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:36 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
o echt? dan hang ik ze wel op de kant waar de zon niet zo op schijnt.
nou ja, die met de kippen, moet natuurlijk wel bij de kippen
helaas hadden ze die met de klaprozen niet meer in zaandam, maar overmorgen moet ik werken de action zit vlakbij mijn werk
ze hebben verschillende, met boedda, tuingezichten, fiets, klompen, en dieren
en in verschillende maten.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:15 schreef trovey het volgende:
Wat doe je als je omkomt in hele en kapotte Action zakjesen je bent aan het opruimen....dan haak je er een zomertas van
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |