De flytouch 3 heeft 512 mb ram, dus dat scheelt zeker in het gebruik, verder zou ik dit filmpje eens kijken. Groot verschil is dat hij flash 10.1 heeft en full hd afspeelt.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:35 schreef Re.active het volgende:
Maar ik heb dus de FlyTouch II besteld.
Ik kan deze zonder verlies eventueel verkopen als het deze week bezorgd word. Ik kan dan de FlyTouch 3 kopen voor het zelfde geld als wat ik voor de FTII betaalde.
Is het het waard om een maand te wachten op die tablet of zou de prestatiewinst minimaal zijn.
Ik probeer sowieso 2.2 op de FTII te krijgen, standaard draait deze 2.1
Een vriend van mij wil hem wel kopen maar dan moet ik de tablet dus wel snel krijgen anders koopt hij de tablet bij een nederlands shop die er ¤225 voor vraagt (incl. of excl. bezorgkosten weet ik niet)
Dat is serieus geen geldquote:Op zondag 27 maart 2011 12:05 schreef beeklaan het volgende:
Ik zie nu pas deze bij BIC. Voor 55 euro ziet dit er behoorlijk gelikt uit.
55 euro is met een coupon of zo? (welke?quote:Op zondag 27 maart 2011 12:05 schreef beeklaan het volgende:
You're welcomequote:Op zondag 27 maart 2011 12:22 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Nogmaals dank voor je tip over de sleeve+toetsenbord voor mn tablet. Zit er nu veel vaker mee te klooien, werkt gewoon neen stuk fijner met echt toetsenbord
Android 2.2 klinkt ook wel leuk.quote:Op zondag 27 maart 2011 12:24 schreef Dromer het volgende:
[..]
55 euro is met een coupon of zo? (welke?)
Ik zie hem wel zitten als vervanger van mijn Rocktab aangezien Youtube daar niet meer zo lekker op draait sinds Youtube aanpassingen heeft gemaakt. (nieuwe youtube players draaien ook niet op Android 1.5)
Ah thanks. Had m'n bril niet op.quote:
Zal wel ff duren met de standaard verzending. De Rocktab is trouwens ook erg dun. Zal hem straks eens opmeten.quote:Op zondag 27 maart 2011 12:37 schreef beeklaan het volgende:
Dat ding zou maar 1,2 cm dik zijn. Dit in tegenstelling tot de bekende ZT-180 die 2,5cm is. Lijkt me wel heel sterk.
Post als je hem hebt een kleine review als je wilt
Die is toch eigenlijk hetzelfde als deze:quote:Op zondag 27 maart 2011 12:05 schreef beeklaan het volgende:
No way! Die CPU is de aller aller allertraagste ooit op een Android tablet uitgebracht. Daar loopt echt niks fatsoenlijk op. De allereerste tabs hadden dat. De rockchip was al een verademing t.o.v. deze chip.quote:Op zondag 27 maart 2011 13:24 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Die is toch eigenlijk hetzelfde als deze:
http://www.buyincoins.com(...)45-product-1851.html
Een dollar goedkoper, met een betere camera, maar wel met A 1.7 ipv 2.2
Precies en dan nog zou ik liever voor een 3.0 tablet gaan.quote:Op zondag 27 maart 2011 13:29 schreef beeklaan het volgende:
Daarom, en 2.2 is toch wel een verschil met 1.7.
Een 3.0 wordt de eerstvolgende 'duurdere' tablet voor mij. Uiteraard ook met capacitief scherm.quote:Op zondag 27 maart 2011 13:54 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Precies en dan nog zou ik liever voor een 3.0 tablet gaan.
* WyriHaximus is aan het wachten op de tablets waar Archos binnekort mee komt.
Hoe lang zal dat nog gaan duren vraag ik mij af. Q3 of Q4 2011?quote:Op zondag 27 maart 2011 13:54 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
We hebben het hier over een product dat letterlijk (ruim) 10% van jouw gewilde tablet kost.quote:Op zondag 27 maart 2011 13:54 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hoef je dan geen invoerrechten enzo te betalen?quote:Op zondag 27 maart 2011 12:28 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ah thanks. Had m'n bril niet op.
edit: en besteld.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |