Wel jammer dat het zonder dock is, maar dan is het nog een mooie prijs voor een tablet! Ik ga er nu ook zeker over na denkenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:56 schreef drumstickNL het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)pad-transformer.html
399 euro!ipad2
Support Flash 10.1.(extra charge for Licence)quote:
Gebruik Aldiko.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:33 schreef Vlinder33 het volgende:
Ik weet niet of ik op met m'n vraag hier goed zit, als het niet goed zit, dan hoor ik het wel. ;-)
Kan iemand mij vertellen hoe ik e-books op mijn POV mobii tablet zet? In de gebruiksaanwijzing kan ik het niet vinden. Ik maak gebruik van het standaard programma EBookReader en MoonReader. Welke ik gebruik maakt mij niet uit, als ik er maar boeken op krijg.
Andere naam is: Herotab C8quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:09 schreef Dromer het volgende:
Is deze al genoemd hier?
Capacitief scherm, goede cpu, hdmi voor 143 euro.
Er zijn diverse reviewers die de kwaliteit van scherm/keyboard connectie te zwak vinden, zo gelijk op het eerste zicht al.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:56 schreef drumstickNL het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)pad-transformer.html
399 euro!ipad2
Jij begrijpt het!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:10 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Zo een slider-tablet lijkt me te gek. Niks docking station, gewoon net als met mijn pocketpc hup een keyboardje uitschuiven.
Jammer dat er niet ook swype op zit, want door mijn tab wil ik swype niet meer missen daar je niet zelden maar 1 hand vrij hebt voor 'typen' en dan is swypen echt vet makkelijk en snel.
Het zou logisch zijn dat die connectie gewoon van metaal is. In de dock zelf zit ook nog een accu, dus voor de gewichtsbesparing hoeven ze het niet te laten.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:10 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Er zijn diverse reviewers die de kwaliteit van scherm/keyboard connectie te zwak vinden, zo gelijk op het eerste zicht al.
[ afbeelding ]
Zo een slider-tablet lijkt me te gek. Niks docking station, gewoon net als met mijn pocketpc hup een keyboardje uitschuiven.
Jammer dat er niet ook swype op zit, want door mijn tab wil ik swype niet meer missen daar je niet zelden maar 1 hand vrij hebt voor 'typen' en dan is swypen echt vet makkelijk en snel.
Heb ik nu gedaan en zal wel iets verkeerd doen, maar het lukt nog steeds niet om er boeken op te zetten. Heb zowel op de sdcard als map voor boeken, de boeken naartoe gekopieerd, maar als Aldiko ze dan zal importeren, vindt ie er geen een. En dat geldt ook voor de andere programma's. Iemand een idee?quote:
Volgens mij kijkt Aldiko alleen in bepaalde directories die ie zelf heeft aangemaakt bij installatie. Ik kan mij herinneren dat ik e-books eerst moest moven voordat Aldiko ze vond.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:23 schreef Vlinder33 het volgende:
[..]
Heb ik nu gedaan en zal wel iets verkeerd doen, maar het lukt nog steeds niet om er boeken op te zetten. Heb zowel op de sdcard als map voor boeken, de boeken naartoe gekopieerd, maar als Aldiko ze dan zal importeren, vindt ie er geen een. En dat geldt ook voor de andere programma's. Iemand een idee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |