Play.com pakketjes komen toch echt gewoon met TNT via de brievenbuspost...quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:47 schreef drumstickNL het volgende:
Post vanuit de UK is soms wat problematisch omdat ze het hier met selectvracht bezorgen.
Ik hoop niet dat mijn toekomstige tablet door een brievenbus wordt geperst.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:34 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Play.com pakketjes komen toch echt gewoon met TNT via de brievenbuspost...
Ach, ze zijn toch plat?quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat mijn toekomstige tablet door een brievenbus wordt geperst.
Firmware reflashen en als dat niet werkt, terugsturen of openen en zelf kijken of er een kabeltje los zit.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:50 schreef ItWasWritten het volgende:
Ik heb een probleem met mijn 10,2' E-pad (zt-180) android 2.1
Kan niet meer met wifi verbinden, elke keer als hij connected is dan gaat hij daarna automatisch disconnected..
Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen?
Hoe werkt het reflashen? (heb je een site of forum voor meer info voor me?) en kan dit kwaad?quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:28 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Firmware reflashen en als dat niet werkt, terugsturen of openen en zelf kijken of er een kabeltje los zit.
Heb je al eens geupdate?quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:39 schreef ItWasWritten het volgende:
[..]
Hoe werkt het reflashen? (heb je een site of forum voor meer info voor me?) en kan dit kwaad?
Maar niemand anders is dus bekend met dit probleem hierzo? Hij blijft elke x aanmelden en afmelden, super irritant
Hoe groot is hijquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:52 schreef drumstickNL het volgende:
Post vanuit de UK gaat goed zolang je er maar zeker van bent dat het niet via Selectvracht gaat. Wat wel leuk is om te weten: Asus tablets uit de UK hebben twee jaar garantie wereldwijd. Dus je kunt gewoon naar een nederlandse asus winkel toe.
http://ow.ly/i/9JdO
http://ow.ly/i/9JdZ
En de 7'' komt die ook snel?quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:07 schreef drumstickNL het volgende:
7,nogwat? en 10 inch maar die van 10 komt nu uit.
Kan wel helpen, en ja er is veel veranderd.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:15 schreef ItWasWritten het volgende:
[..]
Ik heb er 2 maar nog nooit één van beide geupdate.. word er veel verbeterd daardoor?
Yep, dat is een mooie. Capacitief scherm, aardige cpu en hdmi.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:53 schreef lipjes het volgende:
Ik ben wellicht ook binnenkort een Android Tablet bezitter
Wil Deze bestellen
Voor sommige mensen is dat meer dan een maandsalaris, hè. Niet iedereen koopt gadgets omdat ze niet weten wat met hun geld te doen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 03:06 schreef Maaza het volgende:
[..]
grappig maar het probleem is zoals je in dit topic kan lezen is geld, als mensen wat meer geld uitgeven aan gadget dan zal een apparaat ook stukken luxer worden, ken je de Sony Ux nog? de in mijn ogen beste UMPC ooit uitgebracht helaas prijskaartje duurste model 8000 euro. goedkoopste 2000 ongeveer.
ken je de HTC shift x9500, een toptoestel met windows mobile 6.5 en Vista(kan ook win7 aan) helaas weer een flop geworden omdat er zoveel mensen de hand op de knip houden prijskaartje was geloof ik 1500 euro.
Leuk ding idd. 7" is groot genoeg voor je? Multi-touch is natuurlijk vet, maar die 7" schermen vinnik toh zelf een tikkie te klein. Mjaa, zoek maar eens een redelijke 10" voor rond de 150-170 euro met capacitive schermquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:53 schreef lipjes het volgende:
Ik ben wellicht ook binnenkort een Android Tablet bezitter
Wil Deze bestellen
Iesch geen dualcore, maar zal vast een emulator plug-in te draaien zijn via root/rom met custom firmware waardoor 3.0 denkt van wel.quote:
Google heeft ook gezegd dat de tablets die op 2.x draaien, niet mogen upgraden naar 3.0 en de broncode van 3.0 is ook (nog) niet vrijgegeven, dus je zult sowieso moeten wachten op een custom rom, en ook dat kan nog wel een tijdje duren denk ik.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:56 schreef Hyundai het volgende:
Is er een kans dat de bestaande ARCHOS tablets, een update krijgen naar 2.3 of liever nog 3.0?
daar twijfel ik nog een beetje over.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:46 schreef Romanov het volgende:
[..]
Leuk ding idd. 7" is groot genoeg voor je? Multi-touch is natuurlijk vet, maar die 7" schermen vinnik toh zelf een tikkie te klein. Mjaa, zoek maar eens een redelijke 10" voor rond de 150-170 euro met capacitive scherm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |