1 biertje?quote:Op zondag 13 maart 2011 03:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Heb 1 biertje gedronken thuis, na het uitgaan en BOB'en, mag nu niet meer veur'n
lieverdquote:
dat betekent dat ik dus niet hoef te rujden naar gelsenkirchen?quote:Op zondag 13 maart 2011 03:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja. En als ik 1 slok op heb, rij ik niet meer
Waar heb je het over?quote:Op zondag 13 maart 2011 03:43 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat betekent dat ik dus niet hoef te rujden naar gelsenkirchen?
de grote 4quote:
Was in de Nul, metalavondquote:Op zondag 13 maart 2011 11:50 schreef Redbaron het volgende:
David
in hengelo geweest jah? waar ergens? heb u niet gezien
quote:Op zondag 13 maart 2011 11:52 schreef Redbaron het volgende:
ohjah, daar kom ik niet...hou niet zo van metal
Hoezo is dat nou weer een ballententquote:Op zondag 13 maart 2011 11:58 schreef Redbaron het volgende:
whehe er moest de nul staan...vind dat maar een ballentent!
na de tijd nog wel ff naar yamyam geweest, doner eten
de nul een ballentent?quote:Op zondag 13 maart 2011 11:58 schreef Redbaron het volgende:
whehe er moest de nul staan...vind dat maar een ballentent!
na de tijd nog wel ff naar yamyam geweest, doner eten
Rock/metal, vanallesquote:Op zondag 13 maart 2011 12:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ben er nog nooit geweest, maar als het metal is, is het goed
\m/quote:
Staan daar nog steeds die buitenlands uitsmijters?quote:
Nee.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:10 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Staan daar nog steeds die buitenlands uitsmijters?
Ah gelukkig. Daar was namelijk paar jaar geleden trammelant mee!quote:
Dat heb ik vaker gehoord jaquote:Op zondag 13 maart 2011 12:14 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ah gelukkig. Daar was namelijk paar jaar geleden trammelant mee!
Hoolie!quote:Op zondag 13 maart 2011 12:14 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ah gelukkig. Daar was namelijk paar jaar geleden trammelant mee!
megadeath jaquote:Op zondag 13 maart 2011 03:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ehh? Metallica, Anthrax, Slayer en die andere?
hoe is het met m'n slangetje?quote:
Whehequote:Op zondag 13 maart 2011 12:48 schreef Redbaron het volgende:
@justin
meiske was moe dus ff iets mee gebabbeld..blijf dus mooi rustig aan doen:)
daar ben ik ook ooit is geweest.quote:
goed bezigquote:Op zondag 13 maart 2011 12:48 schreef Redbaron het volgende:
@justin
meiske was moe dus ff iets mee gebabbeld..blijf dus mooi rustig aan doen:)
quote:Op zondag 13 maart 2011 14:20 schreef rulerofdeath het volgende:
David is trouwens wel graag bewust onbenullig bezopen
1 slokje maar? Wat een weekendquote:Op zondag 13 maart 2011 03:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ja. En als ik 1 slok op heb, rij ik niet meer
quote:
wat voor 'n cake?quote:
jajaquote:
cake ruikt altijd lekkerquote:Op zondag 13 maart 2011 17:36 schreef Assiej het volgende:
[..]
Gewoon normale cake
hmm ruikt altijd zo lekker als het in de oven zit
quote:Op zondag 13 maart 2011 17:37 schreef norich het volgende:
[..]
cake ruikt altijd lekker
krijg nou ook honger
Ie hebt aait hongerquote:Op zondag 13 maart 2011 17:37 schreef norich het volgende:
[..]
cake ruikt altijd lekker
krijg nou ook honger
we gaan denk ik over een kwartier ofzo wel eten, dat houd ik wel volquote:
ik heb nog wel wat voor jequote:Op zondag 13 maart 2011 17:37 schreef norich het volgende:
[..]
cake ruikt altijd lekker
krijg nou ook honger
klopt, en dat deeg is toch ook altijd zo lekker?quote:Op zondag 13 maart 2011 17:36 schreef Assiej het volgende:
[..]
Gewoon normale cake
hmm ruikt altijd zo lekker als het in de oven zit
stom huiswerkquote:
ja, weer naar school morgen he na een week vakantie dus ook weer huiswerkquote:
moet ik je helpen?quote:Op zondag 13 maart 2011 17:51 schreef norich het volgende:
[..]
ja, weer naar school morgen he na een week vakantie dus ook weer huiswerk
Ik ben niet zo'n cake mens, enige wat ik lekker vind zijn de randjesquote:Op zondag 13 maart 2011 17:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
klopt, en dat deeg is toch ook altijd zo lekker?
MOOOOOOOOOOOOOOOSH!!!!!!!!quote:Op zondag 13 maart 2011 18:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
In een ongelooflijk slechte bui, heb zin om alles te slopen
Begin bij t dorp nijverdalquote:Op zondag 13 maart 2011 18:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
carmageddon!quote:Op zondag 13 maart 2011 18:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
quote:Op zondag 13 maart 2011 18:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Te beginnen met alles uit Nijmegen
Ha Selma.quote:
Ah, daarom in een slechte buiquote:Op zondag 13 maart 2011 18:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Te beginnen met alles uit Nijmegen
Randy Hansen.quote:
quote:
Kun je dat gevoel nog even aanhouden? Ik ben de laatste tijd ook vaak ehm..boos, alleen nu niet. Lijkt me wel leuk om met jou ff alles te slopen wat op ons irritatiepad ligt.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hoi Sanderquote:
Meld t dan ff, dan zorg ik dat ik uit de buurt ben, lijkt me niet veilig dan binnen een straal van 15kmquote:Op zondag 13 maart 2011 18:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Kun je dat gevoel nog even aanhouden? Ik ben de laatste tijd ook vaak ehm..boos, alleen nu niet. Lijkt me wel leuk om met jou ff alles te slopen wat op ons irritatiepad ligt.
De krantenkoppen morgen: "Explosief duo vernielt deel binnenstad Almelo en Nijverdal, nog spoorloos."quote:Op zondag 13 maart 2011 18:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
[..]
Kun je dat gevoel nog even aanhouden? Ik ben de laatste tijd ook vaak ehm..boos, alleen nu niet. Lijkt me wel leuk om met jou ff alles te slopen wat op ons irritatiepad ligt.
[..]
Hoi Sander
Zal ik doen.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:56 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Meld t dan ff, dan zorg ik dat ik uit de buurt ben, lijkt me niet veilig dan binnen een straal van 15km 25km
Hopen voor David dat ik me niet aan hem ga lopen ergeren.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
De krantenkoppen morgen: "Explosief duo vernielt deel binnenstad Almelo en Nijverdal, nog spoorloos."
Ik heb nog wel een asbestschuurtje voor je in de aanbieding.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
quote:Op zondag 13 maart 2011 19:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een asbestschuurtje voor je in de aanbieding.
dat was onbelangrijkquote:Op zondag 13 maart 2011 19:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Waarom zat die elleboog van Brama niet in de samenvatting
maar dat was belangrijkquote:Op zondag 13 maart 2011 19:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Toivonen kreeg er 4 wedstrijden voor.
Helaas.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:28 schreef Redbaron het volgende:
Neh maar zolang er geen een lijn word getrokken met overtredingen blijf je dit houden
grapjequote:
Ja!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
quote:Op zondag 13 maart 2011 19:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
grapje
[..]
Ja!
Wanneer kun je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
Stel oe an!quote:Op zondag 13 maart 2011 19:38 schreef Redbaron het volgende:
[..]
wacht ff tot ik weer weg moet richt zweden
Als je 'ik word' met -dt schrijft, dan wel jaquote:Op zondag 13 maart 2011 19:45 schreef Redbaron het volgende:
[..]
whehe straks wordt ik verantwoordelijk gehouden
kleine dingen hou je tochquote:Op zondag 13 maart 2011 19:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als je 'ik word' met -dt schrijft, dan wel ja
Zodra de irritatie komt opborrelen en veranderd in blinde woede.quote:
Let me knowquote:Op zondag 13 maart 2011 19:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zodra de irritatie komt opborrelen en veranderd in blinde woede.
Wel filmen hequote:Op zondag 13 maart 2011 19:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zodra de irritatie komt opborrelen en veranderd in blinde woede.
Nahh ik wil Turkse vrouwen hun TVplezier niet verpesten, die mannen van hun in die kankerauto's zou ik wel te grazen willen nemen.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:38 schreef Assiej het volgende:
@Selma, Ga een spelletje doen' Wie de meeste schotels kan raken/kapot kan maken ' ben je sowieso een week zoet mee in almeleu
zeg even wanneer je dat gaat doen, dan kom ik even filmenquote:Op zondag 13 maart 2011 20:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nahh ik wil Turkse vrouwen hun TVplezier niet verpesten, die mannen van hun in die kankerauto's zou ik wel te grazen willen nemen.
Wedstrijdje met David wie de meeste banden in een minuut kan lek steken of wie de diepste krassen op/in die pauperbakken kan zetten.
Of als ze weer eens in die kk auto hier beneden voor het huis gaan zitten blowen waardoor de stank de hele dag blijft hangen, kijken wie van ons 2en hun joint het diepst in die Turkenstrot kan douwen.
De banden van mijn auto blijven wel heel hčquote:Op zondag 13 maart 2011 20:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nahh ik wil Turkse vrouwen hun TVplezier niet verpesten, die mannen van hun in die kankerauto's zou ik wel te grazen willen nemen.
Wedstrijdje met David wie de meeste banden in een minuut kan lek steken of wie de diepste krassen op/in die pauperbakken kan zetten.
Of als ze weer eens in die kk auto hier beneden voor het huis gaan zitten blowen waardoor de stank de hele dag blijft hangen, kijken wie van ons 2en hun joint het diepst in die Turkenstrot kan douwen.
Nee, jij gaat niks filmenquote:Op zondag 13 maart 2011 20:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zeg even wanneer je dat gaat doen, dan kom ik even filmen
jij hebt altijd wietrokende turken in je pauperbak?quote:Op zondag 13 maart 2011 20:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
De banden van mijn auto blijven wel heel hč
dan maak ik jullie wel onherkenbaarquote:Op zondag 13 maart 2011 20:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, jij gaat niks filmenda's bewijs
Neequote:Op zondag 13 maart 2011 20:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jij hebt altijd wietrokende turken in je pauperbak?
jamaar jamaar jamaar... Okéquote:Op zondag 13 maart 2011 20:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan maak ik jullie wel onherkenbaar
doot henig anquote:
Zo, ben je toch zeker 3 uurtjes zoet meequote:Op zondag 13 maart 2011 21:00 schreef Redbaron het volgende:
[..]
i will
[..]
tnx, jaja dikke rit naar Venlo en terug
alleen de heenreis ja, moet 3u weg, 6u lossen, 10u laden en dan wachten op collega..dan met personenwagen terug naar enschede.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zo, ben je toch zeker 3 uurtjes zoet mee
Feisty little bitch!quote:Op zondag 13 maart 2011 20:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooosquote:Op maandag 14 maart 2011 09:48 schreef Dos37 het volgende:
jooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooow
quote:Op maandag 14 maart 2011 09:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Davidhoe hard baalde je gisteren? (of baal je nog steeds?
)
Ooja, en Remcoquote:Op zondag 13 maart 2011 18:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
had niet alles teruggelezen, vandaar de vraagquote:
waarmee aan het werk dan?quote:
Markoquote:
Remcoquote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 12:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Justinal bekend wanneer je die MRI krijgt?
hehe mag niet klagen.quote:Op maandag 14 maart 2011 12:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
waarmee aan het werk dan?
[..]
MarkoHeracles gaat lekker de laatste weken
beterschap dan maar!quote:
gaat de maandag ook mooi snel voorbijquote:
volgende week dinsdag dusquote:Op maandag 14 maart 2011 12:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]. 22 maart (om 8u 's ochtends, dus ik mag hier om 7:15 weg ofzo
)
12 punten voor op Excelsior, met nog 7 wedstrijden te gaan; dan zou het met 1 of 2 inderdaad voor elkaar kunnen zijnquote:Op maandag 14 maart 2011 12:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
hehe mag niet klagen.
14 doelpunten uit 3 wedstrijden hehe.
Magoed, nog 1 a 2 wedstrijden en heracles is veilig.
En ik denk dat twente wel kampioen word
wéér de Oude Markt opquote:Op maandag 14 maart 2011 13:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zou wel mooi zijnWéér een feest in Enschede
zie nu pas dat ik 5 posts heb gequote, dacht minderquote:
Weet ikquote:Op maandag 14 maart 2011 13:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zie nu pas dat ik 5 posts heb gequote, dacht mindermaar ik kan nog veel beter
quote:Op maandag 14 maart 2011 13:40 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik had ook een droom maar het enige wat ik er van weet is dat ik van die 5 gulden munten had waar ik niks meer mee kon dus ze maar door had geslikt.
Die is ook leukquote:Op maandag 14 maart 2011 13:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Had vannacht (naja, eigen vlak voor ik wakker werd) nog een aparte droom
Ik zat in de bajes omdat ik 12-jarige marocjes in mekaar had gebeukt die een omaatje lastig vielen en was met andere gevangenen plannen aan het smeden om te ontsnappen. Allemaal moeilijke dingen bedenken enzo die je wel eens op tv ziet
We moesten terug naar onze cellen, en ineens horen we een teringlawaai boven mijn cel, er flikkert een cilindervorming stuk beton van het dak in mijn cel, ik kijk naar boven en daar hangt een heli met een stuk touw
Ik klim een eindje in het touw zodat ik buiten ben, geef de piloot (geen idee wie het was) een signaal en we vliegen weg. We konden gewoon met elkaar praten ookal hing ik dik 15m onder de heliIk kreeg dus te horen dat hij naar Zoetermeer wilde vliegen om wat postzegels om te ruilen, dus daar zou hij me afzetten.
Toen werd ik wakker omdat ik dat maar stom vond
Heerlijkquote:Op maandag 14 maart 2011 13:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vanavond ga ik maar weer eens spaghetti maken, da's alweer veel te lang geleden
met Justin kun je alle kanten opquote:Op maandag 14 maart 2011 13:56 schreef Daywalk3r het volgende:
En dan droom je vanacht dat je garenspinner ofzo bent?
quote:Op maandag 14 maart 2011 13:56 schreef Daywalk3r het volgende:
En dan droom je vanacht dat je garenspinner ofzo bent?
quote:
hehe dat blijkt.quote:
Tjooquote:Op maandag 14 maart 2011 14:07 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
hehe dat blijkt.
Maar ik ga douchen en werken. Fijne dag allentesaam
ciaoquote:Op maandag 14 maart 2011 14:07 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
hehe dat blijkt.
Maar ik ga douchen en werken. Fijne dag allentesaam
henrikequote:
Je vergeet ietsquote:
afgezien van dat het maandag is; prima! huisje schiet mooi op, laatste week echt zichtbare progressie geboekt en deze verder werken richting het einde van de klusjesquote:
ah da's mooi om te horenquote:Op maandag 14 maart 2011 14:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
afgezien van dat het maandag is; prima! huisje schiet mooi op, laatste week echt zichtbare progressie geboekt en deze verder werken richting het einde van de klusjes
dat is waar! vanavond maar eens schilderen, plinten aan de muur maken boven en wat openstaande bedragen afwikkelenquote:Op maandag 14 maart 2011 14:40 schreef norich het volgende:
[..]
ah da's mooi om te horen![]()
en deze maandag overleef je ook wel, het is al half 3 geweest
moet ook gebeuren.:) anders heb je straks een boel boze mensen op je dakquote:Op maandag 14 maart 2011 14:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat is waar! vanavond maar eens schilderen, plinten aan de muur maken boven en wat openstaande bedragen afwikkelen
nou, dat niet direct; maar wil het zelf gewoon gelijk afgewikkeld hebbenquote:Op maandag 14 maart 2011 14:46 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
moet ook gebeuren.:) anders heb je straks een boel boze mensen op je dak![]()
ach, dat half uurtje kun je toch wel missen?quote:Op maandag 14 maart 2011 15:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Typisch, wil ik net gaan schoonmaken, belt m'n ma. Half uur zitten praten
moah. Ik vind 't maar sloom gaan. Ak thuis ben, direct onder de wol met een paracetamolquote:
Joa. maartochquote:Op maandag 14 maart 2011 15:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ach, dat half uurtje kun je toch wel missen?
quote:Op maandag 14 maart 2011 15:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
moah. Ik vind 't maar sloom gaan. Ak thuis ben, direct onder de wol met een paracetamol
Half 4quote:Op maandag 14 maart 2011 15:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
het gaat inderdaad snel voor een maandag, half 4 inmiddels...
geen idee, het ligt in ieder geval niet aan drankquote:
en het stof blijft wel liggen dat loopt niet wegquote:Op maandag 14 maart 2011 15:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ach, dat half uurtje kun je toch wel missen?
ow, ik keek een beetje verkeerdquote:
helaas nietquote:Op maandag 14 maart 2011 15:19 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
en het stof blijft wel liggen dat loopt niet weg![]()
![]()
Een gebrek aan drank wellicht?quote:Op maandag 14 maart 2011 15:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
geen idee, het ligt in ieder geval niet aan drank
joahquote:
wat moj hebb'n dan?quote:Op maandag 14 maart 2011 15:58 schreef Under_Score het volgende:
[..]
joahzo eam noar de winkel hen.
zachte dingen om te etenquote:
i.v.m. geen OV meer na 5 jaar?quote:Op maandag 14 maart 2011 16:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
En een master doen is vanaf komend schooljaar geen leuk iets meer
had je plannen voor een master dan?quote:Op maandag 14 maart 2011 16:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En het niet meer krijgen van een basisbeurs.
Nog steeds niet over.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Nathalie!ik blijft het vragen, maar hoe is het met je hoofdpijn?
laten we hopen dat dat helptquote:Op maandag 14 maart 2011 17:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nog steeds niet over.
Vanmorgen naar de huisarts geweest, het gaat nu namelijk ook gepaard met duizelingen af en toe. Maar huisarts zegt dat ik voorlopig zoveel mogelijk rust moet nemen en vooral veel moet drinken. Paracetamol moet ik gaan beperken tot 4 per dag (omdat dat misschien de oorzaak is van de duizelingen) en als het dan nog niet overgaat moet ik over 3 weken terug komen
Opmerkelijk, normaal gesproken is de wereld te klein als het woord 'kanker' valt. Ik heb niet één reactie gezien van iemand die daarover valt. Is men selectief verontwaardigd vanwege de persoon die het zegt?quote:Op zondag 13 maart 2011 20:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Weet niet of het algemeen bekend is (vast wel), maar Selma heeft er ervaring mee, dus die mag het van mij gewoon roepen. Iedereen trouwens, ik heb er geen moeite mee als men met kanker scheldt.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:11 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Opmerkelijk, normaal gesproken is de wereld te klein als het woord 'kanker' valt. Ik heb niet één reactie gezien van iemand die daarover valt. Is men selectief verontwaardigd vanwege de persoon die het zegt?
alleen vast voedsel is nog lastig, maar verder heb ik er geen last vanquote:
Ik had me pijn van dat ding joh, vooral de 2 á 3 dagen nadat de boel even aangedraaid werdquote:Op maandag 14 maart 2011 17:17 schreef Under_Score het volgende:
[..]
alleen vast voedsel is nog lastig, maar verder heb ik er geen last van![]()
de korstjes van de boterham, en de kaas waren me wel net iets te hard, daarom vandaag maar zachte bolletjes en knakworstjes gehaaldquote:Op maandag 14 maart 2011 17:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik had me pijn van dat ding joh, vooral de 2 á 3 dagen nadat de boel even aangedraaid werdAls ik iets stevigs at (en met pijn is een spaghettisliert al stevig) of als een boven- en ondertand even tegen mekaar tikten... man o man, dan stonden de tranen in m'n ogen
Heb elke keer na het aandraaien op yoghurt en boterhammen zonder korstjes moeten leven, zo kreeg ik tenminste pijnloos iets binnen
ik wou dat het alleen bij een beugel bleef, maar er komt ook nog een operatie achter aan. en daarna een nabehandeling.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:21 schreef Redbaron het volgende:
gelukkig heb ik nooit een beugel nodig gehad
Doet me denken aan een ex-kameraad van me...quote:Op maandag 14 maart 2011 17:24 schreef Under_Score het volgende:
[..]
de korstjes van de boterham, en de kaas waren me wel net iets te hard, daarom vandaag maar zachte bolletjes en knakworstjes gehaald
volgende maand gaat er een nieuw draadje in, dan zal het wel even flink zeer doen.
eind deze week hans liberg![]()
heb er zin in
[..]
ik wou dat het alleen bij een beugel bleef, maar er komt ook nog een operatie achter aan. en daarna een nabehandeling.![]()
nee, ook niet geweest ooit volgens mij.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:31 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Doet me denken aan een ex-kameraad van me...
Jij komt niet uit tubbergen?
't was wel een heel henig weekendjequote:Op maandag 14 maart 2011 15:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Een gebrek aan drank wellicht?
ik ook niet, maar dat ligt meer aan een eigen wil dan m'n tandenquote:Op maandag 14 maart 2011 17:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ook nooit een beugel gehad, gelukkig
Doar hej'tquote:Op maandag 14 maart 2011 17:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
't was wel een heel henig weekendje
Trustequote:Op maandag 14 maart 2011 17:46 schreef rulerofdeath het volgende:
En nu maar eens een paar uur slapen
Slaap lekkerquote:Op maandag 14 maart 2011 17:46 schreef rulerofdeath het volgende:
En nu maar eens een paar uur slapen
dank je. kom je ernaast liggen?quote:
ik bun d'r bang veur dat 't doar nich an ligt.quote:
Playahquote:Op maandag 14 maart 2011 17:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dank je. kom je ernaast liggen?
Als ik klaar ben met mn schoolwerk, dan welquote:Op maandag 14 maart 2011 17:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dank je. kom je ernaast liggen?
quote:
Heb je er aan een niet genoeg?quote:Op maandag 14 maart 2011 19:37 schreef Under_Score het volgende:
hoppah! binnenkort naar nog een huisje kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |