Kledingsmaak... WHO GIVES A FUCK!! TIETUHHH!quote:Op zondag 13 maart 2011 02:12 schreef annanasje het volgende:
Dat "shirtje" van Aafke kleedt op meerdere punten niet bepaald af, wat een kledingsmaak heeft ze toch.
quote:Op zondag 13 maart 2011 02:12 schreef superkokje het volgende:
ik moet echt weg van doit feest
mijn moeder staat al een half op me te wachten
quote:Op zondag 13 maart 2011 02:12 schreef cindy11 het volgende:
Van wie je ook fan bent,in deze beschonken toestand van de bewoners,krijg je toch last van plaatsvervangende schaamte?
quote:Op zondag 13 maart 2011 02:12 schreef cindy11 het volgende:
Van wie je ook fan bent,in deze beschonken toestand van de bewoners,krijg je toch last van plaatsvervangende schaamte?
Yupquote:Op zondag 13 maart 2011 02:13 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Gerard is toch nog wel bij zinnen?
Hij rookte net een sigaretje, dus denk het nietquote:Op zondag 13 maart 2011 02:13 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Gerard is toch nog wel bij zinnen?
geeft meer respons dan lauraquote:
Ik ben dan wel geen jongen, maar als ik aan haar hoofd denk zouden die tieten mij gestolen kunnen worden.quote:Op zondag 13 maart 2011 02:13 schreef metallica143 het volgende:
[..]
Kledingsmaak... WHO GIVES A FUCK!! TIETUHHH!![]()
dan hebben ze wel erg veel gedronkenquote:
respectvoor diekerelquote:Op zondag 13 maart 2011 02:14 schreef Day het volgende:
Flip wil koste wat het kost het gesprek afmaken.
op zekerquote:Op zondag 13 maart 2011 02:14 schreef annanasje het volgende:
[..]
Ik ben dan wel geen jongen, maar als ik aan haar hoofd denk zouden die tieten mij gestolen kunnen worden.
WAT?!quote:
have funquote:Op zondag 13 maart 2011 02:15 schreef boekenplank het volgende:
Ik trek het echt niet meer. Blijven kijken naar zo'n stel losers sorry, ik ga verder met me leven.
Zitten en je bek houwenquote:Op zondag 13 maart 2011 02:15 schreef boekenplank het volgende:
Ik trek het echt niet meer. Blijven kijken naar zo'n stel losers sorry, ik ga verder met me leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |