Dit was wel erg kort en nutteloos idd.quote:Op zondag 13 maart 2011 02:56 schreef Tim86 het volgende:
Hoopte op een bijrol van Hurley, geen veredelde cameo
Vond het nogal ridicuul. Bell's geest die Olivia overneemt? Dit gezicht trok ik toen:quote:Op zondag 13 maart 2011 18:51 schreef Rainesz het volgende:
Erg leuke aflevering! "Belly" op het einde was nogal onverwacht!
Ik trok dat gezicht toen Walter aan Nina vroeg: "Belly, is it you?"quote:Op zondag 13 maart 2011 19:27 schreef Symer het volgende:
[..]
Vond het nogal ridicuul. Bell's geest die Olivia overneemt? Dit gezicht trok ik toen:
Gevonden, na goed zoekenquote:Op zondag 13 maart 2011 19:31 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Is er nou wel of niet een aflevering geweest? Op IMDB staat 11 maart, maar ik kan geen aflevering vinden?
quote:Op zondag 13 maart 2011 19:27 schreef Symer het volgende:
[..]
Vond het nogal ridicuul. Bell's geest die Olivia overneemt? Dit gezicht trok ik toen:
quote:Op zondag 13 maart 2011 21:13 schreef SilentChaos het volgende:
Wat een bizar einde!Echt te bizar, zelfs voor Fringe termen
Toch leuk om hem weer te zien.quote:Op zondag 13 maart 2011 02:56 schreef Tim86 het volgende:
Hoopte op een bijrol van Hurley, geen veredelde cameo
En ik maar hopen dat Hurley de 'reincarnatie' van Bell zou zijnquote:Op zondag 13 maart 2011 21:40 schreef apple_pie het volgende:
[..]
Toch leuk om hem weer te zien.
Ik mis Lost
Het zou nog kunnen dat Hurley terugkomt. Misschien was het niet zomaar een cameo, maar de introductie van een nieuw karakter...quote:Op zondag 13 maart 2011 22:38 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
En ik maar hopen dat Hurley de 'reincarnatie' van Bell zou zijn
dat had ik idd ook wel vet gevonden jaquote:Op zondag 13 maart 2011 22:44 schreef Adelante het volgende:
Heb ik trouwens gemist hoe het is afgelopen met die laatste invalide die al zwevend in het museum door Peter werd getackeld? Heeft Walter die genezen of speelde die verder geen rol meer in de aflevering?Dan hadden ze hem misschien ook maar beter door het raam weg kunnen laten vliegen
Die was leuk ja, maar ik zag 'm wel aankomenquote:Op zondag 13 maart 2011 19:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik trok dat gezicht toen Walter aan Nina vroeg: "Belly, is it you?"
Die was geniaal jaquote:Op zondag 13 maart 2011 19:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik trok dat gezicht toen Walter aan Nina vroeg: "Belly, is it you?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |