Maar wel goed polijstbaar en krasvast. Shiny gitaarquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:35 schreef brother52 het volgende:
Motip 2k autolak is goed spul om af te lakken.![]()
Dat wordt echt keihard. Veel zelfbouwers gebruiken het ook als gitaarlak maar daarvoor vind ik het weer té hard worden.
Ja, dat wel maar ik heb liever lak die het hout wat minder opsluit.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar wel goed polijstbaar en krasvast. Shiny gitaar
Dat klinkt inderdaad een stukje beterquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:47 schreef Dribbel_ het volgende:
http://www15.speedyshare.(...)ixdown%20%283%29.mp3
Nu de goeie versie zonder valse synth
EMG's erin, merk je er niks van.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:51 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, dat wel maar ik heb liever lak die het hout wat minder opsluit.
doenquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:02 schreef Dribbel_ het volgende:
Ohhh m'n gitaarleraar heeft me aan het twijfelen gebracht, hij gaat een stapel gitaren de deur uit doen waaronder een witte Fender strat (mexicaan '70) ¤400,-
Doen of niet doen, doen of niet doen, doen of.......
Ja best veel hij is nu een lijst aan het opstellen met wat allemaal de deur uit gaat en wat niet.quote:
Doe je het nietquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:07 schreef Dribbel_ het volgende:
En ik vind strats gewoon niet zo heel mooi
quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Die is het, hij is wel wit dus dat compenseert wel wat.
Maar ik vind de klank echt tof, wel iets wat ik mis met al m'n humbucker gitaren
quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Die is het, hij is wel wit dus dat compenseert wel wat.
Maar ik vind de klank echt tof, wel iets wat ik mis met al m'n humbucker gitaren
ziet er wel uit als een lekker scheurgitaartjequote:Op woensdag 16 maart 2011 23:18 schreef The_Dean het volgende:
Nu slechts 150 euro
[TK] Cort Zenox Z-22 [electrische gitaar]
Is het ookquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:20 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
ziet er wel uit als een lekker scheurgitaartje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |