QFTquote:Op maandag 14 maart 2011 23:00 schreef The_Dean het volgende:
Het enige goede antwoord op de vraag: Hoeveel gitaren heb je nog nodig? is: Die ene nog.
Tnxquote:Op maandag 14 maart 2011 22:59 schreef KaMo het volgende:
Typisch!
Wel erg gaaf ding!
Welke 2 gaan de deur uit mag ik vragen?
Whehe, it's funny coz it's true!quote:Op maandag 14 maart 2011 23:00 schreef The_Dean het volgende:
Het enige goede antwoord op de vraag: Hoeveel gitaren heb je nog nodig? is: Die ene nog.
ik soort van heel dit jaar alquote:Op maandag 14 maart 2011 23:18 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
![]()
Doe mij maar donderdagmiddag. Dan is het voor mij al (sort of) weekend.
Thnx, niet al te duur condensator microfoontje en dan wat reverb erover om het af te maken.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:18 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Maar klinkt gaaf ja! Ook erg mooi opgenomen.
Ja jij wel met je sabbatical.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:19 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
ik soort van heel dit jaar al
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, er komt ooit nog een '56 LP Goldtop met P90'squote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:22 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ja jij wel met je sabbatical.![]()
Wat doe je in vredesnaam de hele tijd?weinig gitaar spelen, niet zo veel zin in laatste tijd... met de band wel, maar niet zo voor me zelf. maar veel chillen, zeker nu het lekker weer begint te worden! en veel vrienden die nog op school zitten en dus veel bij huis lopen hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vetquote:Op maandag 14 maart 2011 23:25 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
heb trouwens zin om een nieuw instrument te leren, accordeon leek me wel wat!
Ja! Heb er wel eens op gespeeld, en lukt ansich aardig, kan heel klein beetje piano spelen dus kleine basis ligt er al. scheelt natuurlijk iets. wat me wel aanspreekt aan accordeon is dat je de bas en solo partij erop speelt, en het niet zo'n cliche instrument is wat iedereen kan bespelen als gitaar en pianoquote:
mij lukt het nooit om geluid uit die dingen te krijgen!!quote:
quote:
quote:
Ja dat wou ik ook, uiteindelijk ben ik ook pas op m'n 17e begonnenquote:Op maandag 14 maart 2011 23:59 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik wou dat ik op heel jonge leeftijd met instrumenten was begonnen, en dan ook allerlei instrumenten. Gewoon de gitaar, drum, piano, saxofoon, mondharmonica en voor de gein: doedelzak.
![]()
Lijkt me best gaaf om dat allemaal te kunnen spelen...
[..]
Ga je mond spoelen jij!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |