Dat zijn gave berichten.quote:
Als jij hem mooi vindt, hem lekker vindt spelen, hem lekker vindt klinken en je vindt dat 500 voor zo'n gitaar dan een prima prijs is.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat zijn gave berichten.
Overigens.
Ik kan een Japanse Fender strat kopen uit 1983(Althans... het zijn allemaal Amerikaanse onderdelen, hij is alleen in japan in elkaar gezet is ons verteld) en hij moet slechts 500euro opleveren, is dit een beetje een goede deal?
Het gaat er toch niet om wat iemand met verstand vindt, maar wat jij vindt aangezien hij voor jou is ?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:48 schreef Braddie het volgende:
Ik heb vrij weinig verstand van gitaren, ik vind hem fijn spelen, een lekkere klank hebben, en ik vind de uitvoering ook heel erg mooi.
Maar ik heb echt tè weinig verstand van gitaren om dat zelf te beslissen.
japanse fenders behoren tot een van de beste, vooral prijs/kwaliteit gezien. Al zal dat sinds vrijdag wel anders zijnquote:Op vrijdag 18 maart 2011 03:03 schreef Braddie het volgende:
Ja, dat is wel zo.... maar toch.
Als het een amerikaanse Fender was geweest voor 500euro had ik het zo gedaan, maar het is een japanner en ik weet niet hoe dat nou precies zit qua bouwkwaliteit en zo...
Maar door Aziaten die Bob, Shane of Terry heten, net zoals in die Indiase callcentresquote:Op vrijdag 18 maart 2011 03:05 schreef Dribbel_ het volgende:
Amerikaanse strats worden ook netje in azië in elkaar gezet dus bespaard je die illusie maar
Tja, wat zou er met de stocks gebeurd zijn? Misschien wel helemaal niks.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:06 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
japanse fenders behoren tot een van de beste, vooral prijs/kwaliteit gezien. Al zal dat sinds vrijdag wel anders zijn
Ok, te gek..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:06 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
japanse fenders behoren tot een van de beste, vooral prijs/kwaliteit gezien. Al zal dat sinds vrijdag wel anders zijn
hout drijft!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:10 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Tja, wat zou er met de stocks gebeurd zijn? Misschien wel helemaal niks.
Hij heeft hem nog niet, maar wil hem direct al doorverkopenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:54 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ok, te gek..
Heeft er iemand hier van het forum nog intresse in een leuke 1979er sunburst American Strat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |