De eerste zin: "Jij snapt er duidelijk niks van".quote:Op maandag 21 maart 2011 16:10 schreef Lithia het volgende:
[..]
En wat heeft dit te maken met mijn post?
Het is tegenwoordig een hype om posts te maken als dit:quote:Op maandag 21 maart 2011 16:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De eerste zin: "Jij snapt er duidelijk niks van".
Ik ook niet, en we zijn al 4 pagina's verder.
Dan gaat het niet meer dat het een krachtterm is wat mensen af en toe gebruiken. Het gaat om het compleet verkrachten van het woord en het overal non-stop gebruiken (wat vrij irritant is).quote:Op maandag 21 maart 2011 16:13 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
kom dan kk zemmer ik push 100 kg aan elke kant kklijer je bent niks pussy kom dan breng al je matties ah saghbi kk stumpert ik ga je prikken insha'allah
tfoe op jou
Je laatste quote moet je dan ook niet serieus nemen, dat is cynisch bedoeld. Zo praat de gemiddelde kansenjongere in Nederland op straat, vandaar.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:33 schreef Lithia het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig een hype om posts te maken als dit:
[..]
Dan gaat het niet meer dat het een krachtterm is wat mensen af en toe gebruiken. Het gaat om het compleet verkrachten van het woord en het overal non-stop gebruiken (wat vrij irritant is).
Het was alleen een uitleg wat TS probeert te vertellen. 99% van die posts zijn niet serieus, maar dat maakt het niet minder irritant.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je laatste quote moet je dan ook niet serieus nemen, dat is cynisch bedoeld. Zo praat de gemiddelde kansenjongere in Nederland op straat, vandaar.
Aidsliedquote:Op maandag 21 maart 2011 21:52 schreef JApieman het volgende:
Ik kreeg een note omdat ik dat liedje Friday een kankerlied noemde, hoe moet ik het anders beschrijven...
dat word een note voor jou mattiequote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:02 schreef Buitendam het volgende:
Ik vind een TS die nooit meer in zijn eigen topic reageert, terwijl er vragen over de OP zijn, zowaar nog irritanter dan iemand die me een kankerkop noemt.
Kan haast niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:11 schreef utopie het volgende:
[..]
dat word een note voor jou mattiemurp kennende
Wat dacht je van kutlied?quote:Op maandag 21 maart 2011 21:52 schreef JApieman het volgende:
Ik kreeg een note omdat ik dat liedje Friday een kankerlied noemde, hoe moet ik het anders beschrijven...
Omdat kut voor jou acceptabeler is dan kanker? Gaat alleen maar om het eigen persoontje, heb ik de indruk.quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Omdat kut voor jou acceptabeler is dan kanker? Gaat alleen maar om het eigen persoontje, heb ik de indruk.
Tyfus is een ziekte en mag kennelijk weer wel gewoon.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:39 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]Ja, want kut is namelijk geen ziekte.
Ja, want die komt hier ook nog zo ontzettend vaak voorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tyfus is een ziekte en mag kennelijk weer wel gewoon.
Mensen die niet snappen dat kanker alleen een krachtterm is en je diegene niet daadwerkelijk een ziekte toewenstquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:22 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja, want die komt hier ook nog zo ontzettend vaak voor
Wat is dat toch, dat al die IQ-loze tokkies, dat domme paupervolk, toch altijd de neiging heeft om hun taalgebrek tot in den treure te verdedigen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |