En ziek zijn is niet vies? Ik vind zieke mensen veel viezer om aan te raken dan hansvaten.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:56 schreef Phantomesse het volgende:
Ik merk nu al dat ik redelijk vaak ziek ben, en dat vele uitstellen van plassen tot op het laatste moment dus.
Moa ziek, mijn keel is vaak ontstoken en ik heb sowieso al een heel KNO verleden met onlangs een operatie. Is niet zo dat ik koorts en alles heb.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:00 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
En ziek zijn is niet vies? Ik vind zieke mensen veel viezer om aan te raken dan hansvaten.
Meh zo erg is het nou ook weer niet. Ik ben nog wel gewoon vaak in clubs en in de kroeg maar ja douche me daarna wel grondig en de wc's daarquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:58 schreef MintedRose het volgende:
Dat je sociale leven gewoon inzakt, op een gegeven moment wil je de deur niet eens meer uit omdat je bang bent voor publieke plaatsen.
Omdat ik bijvoorbeeld een spelletje heb gespeeld. Domino's. Op die stenen zitten miljoenen bacterien, snot, speeksel, pis, sperma, alles. Ik denk daar aan en als ik bijvoorbeeld mijn gezicht aanraak dan heb ik meteen het idee dat al die dingen in mijn porien gaan zitten ofzo en dat ideequote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:07 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Vraag jezelf telkens als je je handen wast of iets poetst af of het echt noodzakelijk is.
- Waarom was ik mijn handen nu?
- Waar ben ik bang voor?
- Wat gebeurt er als ik mijn handen nu niet was?
Begon op de middelbare school in de tweede. Pakte toen een keer de deurklink en daar voelde ik iets hards op zitten, toen ik ging kijken was het een snotjequote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:11 schreef Lienekien het volgende:
Doe je dit al lang of is het iets van de laatste tijd en wordt het steeds erger?
Ik heb met 1 persoon sex en van hem ben ik niet vies nee. Zijn voeten zijn naast de mijne ook de enige die ik ooit aan heb geraaktquote:
Overal zitten bacteriën en ze zijn lief!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:08 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
e
Omdat ik bijvoorbeeld een spelletje heb gespeeld. Domino's. Op die stenen zitten miljoenen bacterien, snot, speeksel, pis, sperma, alles. Ik denk daar aan en als ik bijvoorbeeld mijn gezicht aanraak dan heb ik meteen het idee dat al die dingen in mijn porien gaan zitten ofzo en dat idee
Jaaaaa pantoffels zijn zulke vieze dingen! En mijn jas was ik ook vaak. Mijn haar dan weer niet omdat dat snel droog wordt als ik het veel was maar zodra iemand er met zijn handen aan heeft gezeten dan was ik het wel meteen. Mijn zusje moet ook haar handen wassen voordat ze met mijn haar mag spelen. Ik word ook panisch van haar vingerafdrukken!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:16 schreef deadly_kiss het volgende:
Dat heb ik ook hoor, ik was zelfs mn sleutelbos af&toe en ik heb 3paar pantoffels (van die gebreide achtige die over de enkels vallen) die ik elke 1 a 2 x dragen in de wasmachine flikker eveneens mijn badjas.
Met kleding doe je dat ook dus waarom dat niet
Ik was mijn fiets regelmatig, ik was mijn auto elke week soms vaker..
Ik was elke morgen mn haar dubbel ook al doe ik het daarna meteen vast tot ik weer naar bed ga, terwijl de shampoo walm er nog af komt.
Ik stofzuig en dweil elke dag (maar ik heb wel 5 katten)
Ik heb zelfs heel de kelder ingericht als schoonmaak kast.
Ik woon in een dorp en als ik naar de stad ga (rdam) raak ik ook niks aan en hou mn pies op.
Het liefst gooi ik bij thuiskomst mn jas meteen in de wasmachine.
Ik doe elk jaar de gehele achtertuin met een hogedruk zodat ik zeker weet dat er geen vuil blijft liggen.
Ik heb een glazenwasser maar ik zeem zelf ook vaak tussendoor.
Ik heb zelfs een bank waarvan de complete bekleding met ritsen om de kussens zit zodat ik kan wassen.
Zal ik ff doorgaan?
Dan heb je ook niet echt smetvrees dus en stel je jezelf gewoon aan. Ik heb ook geen smetvrees maar vind sex of zoenen juist wel bijzonder smerig en in feite is het dat ook. Veel smeriger dan een deurklink.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:16 schreef Phantomesse het volgende:
Ik heb met 1 persoon sex en van hem ben ik niet vies nee. Zijn voeten zijn naast de mijne ook de enige die ik ooit aan heb geraaktMaar ik weet ook dat hij een goede persoonlijke hygiene heeft en kwa sex voor de rest nee, dat vind ik niet vies maar dat is ook omdat we daarvoor en erna altijd douchen. Het idee dat ik bijvoorbeeld sex heb gehad met hem en daarna nog de hele dag zo rond moet lopen dat vind ik dan wel weer vies.
En wat gaat die er dan aan doen? Zoiets valt denk ik alleen te verhelpen met praten. Het is niet zo dat als ik een drol oppak dat ik over mijn smetvrees heen kom ofzo.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:18 schreef Lienekien het volgende:
Lastig probleem, zeg.
Wanneer denk je dat je 't zo zat wordt dat je ermee naar je huisarts gaat?
Ja, die kan je doorverwijzen. Maar ik vermoed dat je al wel eens bij een psycholoog of psychiater bent geweest. Heb je wel meer dwangmatig gedrag?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:22 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
En wat gaat die er dan aan doen? Zoiets valt denk ik alleen te verhelpen met praten. Het is niet zo dat als ik een drol oppak dat ik over mijn smetvrees heen kom ofzo.
Jij praat jezelf ook lekker tegen! Als zij seks niet vies vindt, kan ze geen smetvrees hebben. Jij vindt seks vies, maar je hebt geen smetvrees.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:22 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
Dan heb je ook niet echt smetvrees dus en stel je jezelf gewoon aan. Ik heb ook geen smetvrees maar vind sex of zoenen juist wel bijzonder smerig en in feite is het dat ook. Veel smeriger dan een deurklink.
Ja vroeger voor add/adhd en dhystyme maar verder heb ik geen dwangneuroses. Ja, de deur moet dicht staan, haat het als deuren open staan maar dat is het dan ook.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, die kan je doorverwijzen. Maar ik vermoed dat je al wel eens bij een psycholoog of psychiater bent geweest. Heb je wel meer dwangmatig gedrag?
Onzin, ik weet met wie ik het doe en dat hij schoon is. In het begin dacht ik er af en toe nog wel bij na maar liefde overwint alles. Hou er niet van als andere mensen aan mij zitten, op wat voor manier dan ook maar bij hem vind ik het fijn want ja, liefde he.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:22 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
Dan heb je ook niet echt smetvrees dus en stel je jezelf gewoon aan. Ik heb ook geen smetvrees maar vind sex of zoenen juist wel bijzonder smerig en in feite is het dat ook. Veel smeriger dan een deurklink.
Ja, dat bedacht ik me net (intussen nog steeds niet naar de wc geweest) dat ik de laatste tijd wel erg vaak het ophoudt en ja het begint lastiger te worden. Vroeger zat er nog wel gewoon druk achter als ik ging plassen maar nu komt het er met een miezerstraaltje uit.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:32 schreef Lienekien het volgende:
Kennelijk vind je het zelf wel zorgelijk worden nu je jezelf dwingt om je plas op te houden. Heb je de laatste tijd vaker blaasklachten?
Dat is toch heeeeul er smerig joh!! Weetje wel hoeveel bacterien er door de lucht vliegen en op je dekens landen. En daar ga jij dan met je 'smet'schone lichaam onder liggen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:22 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Mijn beddengoed wordt elke 2 a 3 dagen verschoond,[bold] mijn deken hang ik altijd uit mijn raam[/bold] en die was ik ook best vaak evenals mijn kussens. Stofzuigen en dwijlen ook veel, want ik kan niet goed tegen stof en ik heb ook lang zwart haar dus dat zie je best snel.
Ben je ook (veel) minder gaan drinken om te voorkomen dat je aandrang krijgt?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:36 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ja, dat bedacht ik me net (intussen nog steeds niet naar de wc geweest) dat ik de laatste tijd wel erg vaak het ophoudt en ja het begint lastiger te worden. Vroeger zat er nog wel gewoon druk achter als ik ging plassen maar nu komt het er met een miezerstraaltje uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |