baggergoeie line-up, net nu ik geen geld meer hebquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb em net nog geüpdate, maar ze zijn er nog steeds niet bij.
[..]
[..]
Dit vind ik cool!
Is nog niet eens de volledige line-up btw. Ik heb wel geld, even fixen of ik mag. Of gewoon kaartjes winnen, dan mag ik vast welquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:35 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
baggergoeie line-up, net nu ik geen geld meer heb
Eens enquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:35 schreef Sersjee het volgende:
Ik vind het een fijne MH.
O, en goedenavond
Tja. Ergens wel jammer, want het is toch wel een ultieme festivalact, maar Maxi Jazz is ook alweer 53... We zijn niet allemaal Mick Jagger natuurlijk.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:39 schreef Allrounder het volgende:
En Faithless kapt ermee![]()
Gelukkig de 24e er nog wel bij!
53quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:47 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Tja. Ergens wel jammer, want het is toch wel een ultieme festivalact, maar Maxi Jazz is ook alweer 53... We zijn niet allemaal Mick Jagger natuurlijk.
Zoals?quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:39 schreef miieejj het volgende:
leuk lijstje dat van pinkpop.. staan ook namen bij die ik nog niet ken...
haha, hoe voel ik me dan. Ik heb gister een LP besteldquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:18 schreef Sersjee het volgende:
Zo, ik heb net een cd besteld. Zo'n glimmend schijfje. Ik voel me heel oud nu.
Even fixen of je mag?quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is nog niet eens de volledige line-up btw. Ik heb wel geld, even fixen of ik mag. Of gewoon kaartjes winnen, dan mag ik vast wel.
Ik ben 17quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Even fixen of je mag?
Hoe oud ben jij eigenlijk Pino? Toch niet evenoud als RL Pino?
Fossiel dat je er bent!quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:20 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
haha, hoe voel ik me dan. Ik heb gister een LP besteld
Ik ga Detox van Dr Dre ook op dat medium aanschaffenquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:18 schreef Sersjee het volgende:
Zo, ik heb net een cd besteld. Zo'n glimmend schijfje. Ik voel me heel oud nu.
voor mij nog steeds het beste mediums aangezien het vooral koop om naar te kijken, afspelen doe ik met vrienden enzo, en dan sta je met zo'n platenspeler natuurlijk ook veel stoerder te zijnquote:
Ik moet zeggen da'k die cd ook alleen maar fysiek in handen wil hebben omdat ik de verzameling graag compleet wil houden. Denk niet dat ie vaak de cd-kast zal verlatenquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:27 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
voor mij nog steeds het beste mediums aangezien het vooral koop om naar te kijken, afspelen doe ik met vrienden enzo, en dan sta je met zo'n platenspeler natuurlijk ook veel stoerder te zijn
Het teken van de echt verzamelaar. Iets kopen om het te hebben, verder doe je der niks meequote:Op woensdag 16 maart 2011 20:31 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik moet zeggen da'k die cd ook alleen maar fysiek in handen wil hebben omdat ik de verzameling graag compleet wil houden. Denk niet dat ie vaak de cd-kast zal verlaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |