Neuh, die is veel te popular voor Eric.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:14 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
O.k.![]()
Ik wordt gek van de piepjes en bliepjes. In dat eerste couplet valt het nog mee. Maar daarna wordt het een en al popular. Misschien kan hij Bieber eens om advies gaan vragen?
"This is my life, my friend"? Nee dat is lekker origineelquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:21 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat liedje van vorig jaar was zóóóóóóveel beter dan dit simpele liedje nu.
Vorig jaar ging het tenminste nog ergens over en het meisje had een bijzondere stem .... Meneer Saade heeft niet echt een bijzondere stem en het liedje is ook ontzettend kinderachtig.
Ik hoop het.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:17 schreef grazz het volgende:
Tzou wat zijn als het op de avond zelf mislukt
Is Anniela uit beeld? Die vond ik veel leuker namelijkquote:Op zondag 8 mei 2011 20:29 schreef ItaloDancer het volgende:
30 seconden van Timoteij - Het![]()
![]()
![]()
http://soundcloud.com/bexton/timoteij-het
Er loopt als een goed is een backup mee van gisteravond waarbij het glas wel brak. Kunnen ze meteen die inzetten, niemand die het zietquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:28 schreef Knutknuttsson het volgende:
Vandaag in de krant: Als het glas niet breekt dan stopt hij de act. Ze zijn boos op de duitsers en hun laksheid om het goed te krijgen.
Zou wel een stunt zijnquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:28 schreef Knutknuttsson het volgende:
Vandaag in de krant: Als het glas niet breekt dan stopt hij de act. Ze zijn boos op de duitsers en hun laksheid om het goed te krijgen.
Ja, maar als het niet breekt, zit ie in die kooi en kan hij er niet uit springen om de rest van het nummer te doenquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:40 schreef grazz het volgende:
[..]
Er loopt als een goed is een backup mee van gisteravond waarbij het glas wel brak. Kunnen ze meteen die inzetten, niemand die het ziet
Sowieso gaat er maar één kant open.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:28 schreef Knutknuttsson het volgende:
Alleen in de muziek hoor je toch 3 keer een barst? Nou ja, ik hoop voor hem dat het de voorkant is.quote:
Het is toch hun act? Ze moeten zelf maar zorgen dat het werkt lijkt me.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:28 schreef Knutknuttsson het volgende:
Dat is/wordt er uitgesloopt, alleen de voorkant gaat open idd.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:26 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Alleen in de muziek hoor je toch 3 keer een barst? Nou ja, ik hoop voor hem dat het de voorkant is.
Lijkt mij geniaal, helemaal Spinal Tapquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:22 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ja, maar als het niet breekt, zit ie in die kooi en kan hij er niet uit springen om de rest van het nummer te doen
Ze lopen al negen dagen te mekkeren dat de Duisters maar niet doen wat ze vragen/beloven. Ze zeggen dat als de technische kant van de produktie faalt, ze af mogen breken. Zweedse intrepetatie van de regels.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:28 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het is toch hun act? Ze moeten zelf maar zorgen dat het werkt lijkt me.
Maar als die andere stukjes er niet inzitten, klopt het ritme toch niet meer? Die 3x paste juist zo goed in het liedje.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat is/wordt er uitgesloopt, alleen de voorkant gaat open idd.
Hehe, hij heeft ook geen drummer meer!quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:30 schreef APK het volgende:
[..]
Lijkt mij geniaal, helemaal Spinal Tap
Wat hij dus niet is
Dat zal wel professioneel zijn afgewerkt dan. Ik wacht wel af, hopelijk doet ie het nietquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:33 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Maar als die andere stukjes er niet inzitten, klopt het ritme toch niet meer? Die 3x paste juist zo goed in het liedje.
Wat heeft iedereen tegen dit nummer? Ik vind het een prima nummer en persoonlijk zelfs erg leuk.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat zal wel professioneel zijn afgewerkt dan. Ik wacht wel af, hopelijk doet ie het niet.
Ik heb niks tegen het numemr, integendeel. Maar als je zegt dat je van het podium stapt als het glas niet btreekt, dan is er wel een klein gedeelte van mij dat stiekem hoopt dat dat gaat gebeuren. Kijken of ie het daadwerkelijk ook doet.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:38 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen tegen dit nummer? Ik vind het een prima nummer en persoonlijk zelfs erg leuk.
En ik dacht dat Duitsers altijd zo goed konden organiseren.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:41 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen het numemr, integendeel. Maar als je zegt dat je van het podium stapt als het glas niet btreekt, dan is er wel een klein gedeelte van mij dat stiekem hoopt dat dat gaat gebeuren. Kijken of ie het daadwerkelijk ook doet.
Maar ik denk dat ie een dijk van een show neer gaat zetten.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:20 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Neuh, die is veel te popular voor Eric.
Wat een onzin. Zingen kan die jongen echt wel. Maar dansen en zingen tegelijkertijd is gewoon heel moeilijk en gewaagd.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:08 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
![]()
Ik blijf bij mijn mening. Het is niets door de refreinen, want die zijn vreselijk. Zingen kan hij nog steeds niet.
Ja The Moniker had ik ook wel willen zien in Düsseldorf, maar ook Danny. Geeft alleen maar aan dat MF >>>>>>>>>>>>>>>>>> ESC. Wat een waaaaaaaardeloze nummers zaten er weer bij zeg, niet in de laatste plaats de #1 en #2.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:50 schreef Knutknuttsson het volgende:
Leuk voor hem!
Maar wat ik em opeens bedacht vanavond: Hoe tof was The Moniker met "Oh My god" geweest in Dusseldorf, met die enorme schermen erachter! Ik denk dat ie had gewonnen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |